برنامه یاد بعضی نفرات
 
افشين معصومي
فرصتي خوب براي حرفه اي ها و تازه كارها:
فراخوان موسسه فرهنگي-هنري نغمه حصار و دعوت به انتشار آثار
موسيقي ما- لي لا رضايي: موسسه فرهنگي-هنري «نغمه حصار»طي انتشار يك فراخوان از فعالان عرصه موسيقي در تمامي سبكها دعوت به همكاري كرده است. افشين معصومي كه مديريت اين شركت هنري را به عهده دارد، با اعلام اين خبر به موسيقي ما گفت: آثار هنرمندان شركت كننده، در قالب يك مجموعه با عنوان «آهنگ» در حوزه هاي مختلفي چون موسيقي با كلام و بي كلام، كلاسيك و تلفيقي، جاز و راك، در قالب تكنوازي ، دونوازي يا گروه نوازي منتشر كند.

وي افزود: هرف موسسه «نغمه حصار» از چنين كاري، آشنايي با هنرمنداني است كه شايد فرصت ديده شدن و مطرح شدن را نداشته و يا كمتر داشته اند. برهمين اساس از تمامي هنرمندان و دانشجويان موسيقي دعوت مي كنيم تا آثار خود را به صورت تك قطعه، با فرمت mp3، به همراه نام اثر، سازهاي استفاده شده، نام نوازندگان، نام خواننده اثر، توضيحات اثر، تلفن تماس، ايميل، آدرس پستي و ... به آدرس الكترونيكي info@nhirecords.com ارسال كنند. آثار رسيده نبايد در هيچ محيطي، چه مجازي و چه فيزيكي، منتشر شده باشد.

معصومي همچنين در خصوص ديگر فعاليتهاي موسسه خاطر نشان كرد: يك پروژه تصويري با عنوان «بنجو» در دست توليد داريم كه به زودي منتشر و روانه بازار موسيقي خواهد شد. بنجو يك ساز سيستان و بلوچستاني است كه در اين اثر توسط هنرمند و نوازنده مشهور اين ساز-محمد محمدحسني- اجرا مي شود و نوازنده تنبك آن بهنام معصومي است. اين آلبوم قرار است در روزهاي پاياني تابستان روانه بازار موسيقي شود. وي در پايان گفت: آلبوم ديگري به نام «سوان» با اجراي كلارينت ارمني و پركاشن مشتمل بر قطعاتي از موسيقي فولكوريك ارمني در ارمنستان ضبط شده است كه در فصل زمستان منتشر خواهد شد و به دست علاقه مندان خواهد رسيد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 20:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان موسسه فرهنگي-هنري نغمه حصار و دعوت به انتشار آثار | موسیقی ما