برنامه یاد بعضی نفرات
 
آیا کریس مارتین با «U2» همکاری می‌کند؟؛
اعضای گروه «U2» سرگرم ضبط آلبومی تازه‌اند
موسیقی ما - جواد رهبر: اعضای گروه «U2» در شهر نیویورک سرگرم آماده‌سازی آلبوم تازه‌شان هستند. بونو، اِج، آدام کلیتون و لری مولن جونیور در استودیوی الکتریک لیدی مشغول انجام کارهای نهایی آلبوم هستند که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و شنیده‌‌ها حاکی از آن است که در پاییز 2013 وارد بازار خواهد شد.
 
یکی از نکات جالب درباره‌ٔ تهیهٔ آلبوم تازه این است که کریس مارتین، خوانندهٔ گروه «کُلدپلی» هم در حال ورود به استودیو دیده شده ولی هنوز مشخص نیست آیا او در تهیه‌ٔ آلبوم نقش داشته یا این‌که فقط رفته تا به اعضای گروه راک ایرلندی سر بزند.
 
اعضای گروه «U2» بعد از پایان تور جهان 2011-2009 خودشان کار تهیهٔ آلبوم تازه را شروع کردند. آن‌ها در ابتدا به سراغ رد-وان، تهیه‌کنندهٔ آلبوم‌های لیدی گاگا رفتند اما بعد خیلی سریع سراغ دنجر ماوس رفتند. به گفتهٔ کلیتون: «هدف ما این است که تا قبل از پایان سال آلبوم تازه‌ای برای ترانه‌های جدید به بازار بدهیم و کار با دنجر ماوس خیلی خوب پیش می‌رود. او فرد باهوشی است و برای تهیهٔ آلبوم تازه بسیار هیجان‌زده است. بین ما و او اختلاف سلیقه‌هایی هست ولی اگر قرار باشد ترانه‌ای ماندگار و شنیدنی بسازی گاهی اوقات باید از ساخت ترانه‌هایی که عادت همیشگی‌ات شده‌اند، فاصله بگیری.»
 
آن‌هایی که اجرای قطعه‌هایی از آلبوم تازهٔ گروه ایرلندی را شنیده‌اند می‌گویند آلبوم تازه حال و هوایی شبیه به آلبوم «Achtung Baby» از همین گروه را دارد.
 
منبع: 
رولینگ استون
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1392 - 11:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعضای گروه «U2» سرگرم ضبط آلبومی تازه‌اند | موسیقی ما