برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن یگانه
محسن یگانه:
اهل خودنمایی نیستم و به اندازه کافی دیده شده‌ام!
نداسیجانی: تب انتظار طرفداران محسن یگانه بالاخره در روزهای پایانی سال ۹۱ با انتشارآلبوم پرطرفدار «حباب» فروکش کرد؛ اما این خواننده مطرح موسیقی پاپ گویا فعلا قصدی برای انتشار آلبوم جدید ندارد و بر همین اساس در فواصل زمانی مختلف تک آهنگ‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده است. گفتگوی شبکه ایران با محسن یگانه را در این خصوص می‌خوانید:
 
  • آقای یگانه از کارهای جدید چه خبر. آیا بعد از انتخابات کار جدیدی آماده انتشار دارید؟
انتشار تک آهنگ فعلا مشخص نیست اما قطعا اگر کار خوبی تولید شود نمی‌گذارم مشمول زمان شود.
 
  • برنامه کنسرت چطور؟
برنامه کنسرت هم فعلا مشخص نیست چون احساس می‌کنم هم خودم هم گروه یک مقدار نیاز به استراحت وریکاوری دارند تا کار‌ها چفت و بست شود. شاید این وقفه باعث اتفاقات بهتر هم شود.
 
  • جناب یگانه چرا در تیتراژسریال‌های تلویزیونی حضور ندارید؟
قبلا این کار را انجام می‌دادم اما چون یکی – دو سال است رابطه خوبی با تلویزیون ندارم واقعا حوصله این ماجرا‌ها را هم ندارم. به نظر من قواعد تلویزیون اشتباه است البته امیدوارم تصور بنده اشتباه باشد اما چون فکر می‌کنم تصور غلطی ندارم این تصمیم را گرفتم. به نظرمن اهل فن با تلویزیون کار نمی‌کنند.
 
  • اما تیتراژ‌ها در آشنایی مردم با چهره‌های موسیقی و سبک کاریشان بسیار اثر گذار است؟
بله. اما متاسفانه در حال حاضر کمتر افرادی با رزومه بالا در تلویزیون فعالیت دارند و در کل نیمه خالی لیوان بیشتر است. با اتفاقاتی که این روز‌ها بر سر موسیقی آمده منطقی، عادلانه و بدون هیچ غرض ورزی می‌گویم موسیقی دارد به قهقرا می‌رود.
 
  • اینکه شما تمامی کارهای آلبومتان (اعم از ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم) را شخصا انجام می‌دهید در کیفیت کار تاثیر نمی‌گذارد؟
قسمت عمده کار من آهنگسازی است. البته برای چهره‌ها زیاد کار نمی‌کنم چون چهره‌ها وقت و حوصله ندارند به همین دلیل با افرادی کار می‌کنم که وقت و حوصله بیشتری داشته باشند. بر عکس بقیه دوستان چون ملودی کار‌هایم را خودم می‌سازم و بعد بر روی آن شعر می‌گویم ترجیح می‌دهم واسطه‌ای در میان نباشد. البته این سبک کارکردن تا زمانی است که تشخیص دهم می‌توانم این کاررا انجام بدهم.
 
  • به نظر شما این روش تمرکز و کیفیت را پایین نمی‌آورد؟
خیر اعتقادی به این موضوع ندارم. چون این کار‌ها را در زمان‌های مختلف انجام می‌دهم و با هم در گیر نمی‌شوند. بطور مثال اول شعر و ملودی‌ام را کامل می‌کنم و بعد تنظیم کار را انجام می‌دهم. در واقع برای هر کدام زمان مستقلی صرف می‌شود که مشکلی پیش نمی‌آید. البته ممکن است من هم دراین زمینه اشتباه کنم ولی فعلا درست جواب داده است چون همه این کار‌ها را با انگیزه و انرژی بیشتری انجام می‌دهم که شاید بیشتر از همه خودم را به ذوق می‌آورد. اما اگر زمانی باورم کنم اشکالی در این کار وجود دارد شک نکنید که اصرار بر این رویکرد برایم اهمیتی ندارد چرا که اهل خود نمایی نیستم. من یک خواننده‌ام و خدا رو شکر به اندازه کافی دیده شده‌ام و بازهم دیده می‌شوم و نیازی ندارم به اینکه به عنوان یک ترانه سرا، تنظیم کننده ویا آهنگسازدیده شوم.
 
  • حالا بر عکس این اتفاقات به نظر شما یکسری از ترانه سرا‌ها، آهنگسازان و تنظیم کننده‌ها که این روز‌ها خواننده شده‌اند دراین کار موفق هستند؟
بله در جمع این دوستان هم خواننده‌های خوب پیدا می‌شود ولی به نظر من این دوستان خیلی بهتر از افرادی هستند که نه می‌دانند ترانه چیست، نه آهنگسازی و نه تنظیم بلد هستند و فقط می‌آیند خواننده می‌شوند. با اطمینان می‌شود گفت این دوستان حداقل با این فعالیت هنری آشنایی دارند و به قول معروف ز این رشته سر در می‌آورند. مثل شهاب اکبری، امیرارجینی، بهروز صفاریان حسین صفا یا حتی سیروان خسروی که هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد خواننده شود ولی الان یک خواننده موفق و پرطرفدار است و به نظر من هم منطقی است و اشتباهی در این انتخاب وجود ندارد.
 
  • رمز موفقیت محسن یگانه چیست؟
فکر می‌کنم معرفت و دلسوزی است البته نه دلسوزی که از سر ترحم باشد بلکه دل سوزاندن برای کار. یعنی اینکه اینقدر این قضیه برای شما تازگی داشته باشد که با کلی امکانات رفاهی بعد از ۶-۵ سال هنوز هم به مانند روزهای اول برای کارت دل بسوزانی، ایراد کار‌هایت را از دیگران بپرسی، تحت تاثیر جمع قرار نگیری و انتقاد پذیر باشی با این کارفاصله‌ها کم می‌شود و جو همیشه سرحال و طرفدرانت سر ذوق هستند.
 
  • چه وقت منتظر ترک جدیدتان باشیم؟
یک کار برای تابستان آماده انتشاردارم که فوق العاده است و به قول خودمان خوش حال خوش حال (با خنده)!
منبع: 
شبکه ایران
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 14:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 14:43

مثل همیشه تناقضات بسیاری رو میشه در حرف های ایشون دید .
آقای یگانه واقعا موسیقی به قهقرا داره میره وقتی کسانی مثل شما بدون هیچ ریشه و سوادی در زمینه موسیقی میشن ستاره !
امیدوارم سایت وزین موسیقی ما مثل همیشه نظرات گوناگون رو منعکس کنه .
وگرنه الان باز یک سری میان میگن وای مرسی عالی بود و آب از آب تکون نمیخوره .
با تشکر

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 00:03
میلاد میلاد

محسن یگانه سواد موسیقی نداره!!!
اگه نداشت که این همه هوادار نداشت!!!!
شما نه تنها به شعور محسن یگانه بلکه به شعور مخاطباش هم توهین می کنید!
توی همین سایت بعد از گذشت 8 ماه هنوز آلبوم حباب توی صدر آلبوم هاست
JUST YEGANEH

2.185.54.43
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:34
mohammad reza

بدون هیچ ریشه و سوادی!!! هه هه ببخشید خندم گرفت...
یعنی محسن یگانه الکی الکی شد ستاره!!!
مگه شهر هرته؟؟؟

5.202.154.136
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:51
حسام تاجکی

دوست عزیز کسی شما رو مجبور نکرده نظر بدید در حالی که چیزی از موسیقی نمیدونید. فقط کافیه بیوگرافی کامل محسن یگانه رو بخونید. این خواننده از ۱۲سالگی نوازندگی میکرده. حاضرم قسم بخورم خون دلهایی که محسن یگانه تو موسیقی خورده تا رسیده به اینجا هر کسی نخورده/ دوست عزیز بدون هیچ ریشه و سوادی؟؟؟ مثل اینکه یادت رفته اولین آلبوم محسن یگانه سال ۸۳ اومد. خب معلومه این همه موفقیت چشم دیدن میخواد. شما شاید الان درک نکنی که موسیقی داره به قهقرا میره چون موزیسین نیستی ولی مطمئن باش دو سال دیگه متوجه میشی که موسیقی داره به قهقرا میره. موسیقی ما آرزومه تائید کنی.

91.98.185.91
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 14:22
SOOROOSH

ببین دوست عزیز زود قضاوت نکن
محسن یگانه اگه بد بود البومش نمیشد بهترین البوم پاپ سال 91.
توی کنسرت ها هم ازهیچ خواننده ای به اندازه یگانه حمایت نمیشه.
خیلی خوب میشد اگه میتونستی یه ایراد منطقی بگیری

2.184.241.135
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 14:58
SOOROOSH

ببین دوست عزیز زود قضاوت نکن
محسن یگانه اگه بد بود البومش نمیشد بهترین البوم پاپ سال 91.
توی کنسرت ها هم ازهیچ خواننده ای به اندازه یگانه حمایت نمیشه.
خیلی خوب میشد اگه میتونستی یه ایراد منطقی بگیری

2.184.241.135
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 17:10
sajad chavoshist

محبوبیت یگانه ربطی به سواد موسیقیش نداره . استعداد خدا دادی ایشون باعث محبوبیتشون شده
منم موافقم با حرف مهران . و البته هیچوقت هم کارای یگانه دلخواه و پسند من نبوده به جز هفت هشت تا از
آهنگاش که ترانه و ملودی و تنظیمش با سلیقه ی من جور در می اومده .

2.182.1.145
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 17:31
(hossein (f.b طرفدار محسن یگانه

آقای محترم.....برو یه سری به برترین آلبوم بزن....بعد میفهمی کی ستارست.....
راستی اگه سواد نداره چرا تو همه جا اوله.اینو جواب بده دیگه....سواد نداره چرا همه جا اوله.....

86.57.121.80
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 20:55
Sohrab CK

انگار نمیدونه امثال خودش باعث شدن به قول خودش موسیقی به قهقرا بره!!!

188.245.155.95
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:16
sajad batoei

ایشون تو کدوم دانشگاه موسیقی خوندن که ما نمیدونیم و شما میدونید؟!

188.253.71.253
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:17
sajad batoei

موسیقی وقتی به قهقرا میره که جناب خواننده میاد ادای شاعرا رو هم در میاره! میاد رو آهنگ یه سری کلمات هم قافیه میذاره و سطح سلیه مردم رو پایین میاره!

188.253.71.253
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:36
حمیدرضا حاجی اسماعیلی

من با حرف ایشون در حالت کلی موافقم ولی مهران خان چه حرف شما در مورد یگانه درست باشه چه نباشه ،،، مهم تر از نظرات ما اینه که ایشون طرفدار های فراوانی داره و موسیقی پاپ هم به طرفداره نه صدا و سواد انچنانی انجام دهنده های کار... موسیقی پاهپ نه کلاسیک که بخوای دست بزاری رو سواد این و اون ..تازه پاپ باید نرمال باشه نه فرمال مثل کسی که لباس نرمال یا کژوآل میپوشه دوست راحت باشه دیگه پس پاپ هم راحتیش که همه گیر تر شده نه سواد این و آن

151.247.39.82
جمعه 24 خرداد 1392 - 02:46
علی

همه ی حرفارو معلومه همینجوری و از روی دشمنی زدی

2.179.52.237
جمعه 24 خرداد 1392 - 03:09
مصطفی زمانی

معلومه این دوستمون خوش حال خوش حال این نظر و گذاشته!
یکم پشت جلد آلبوم های محسن یگانه و خواننده های تازه کار و جوانی که جدیدا منتشر شده رو مطالعه کنید هممون خوش حال خوش حال در کنار هم زندگی میکنیم!

5.250.107.146
جمعه 24 خرداد 1392 - 11:00
amir

اینکه میبینید محسن یگانه با 18000 تا رای و 69 درصد اوله برای زمانیه که موسیقی ما عضویت نداشت و هر کی میتونس با عوض کردن ip هر چقد میخواس رای بده موسیقی ما 1 ماه قبل از عید عضویتی شد و شما میتونی به اونا استناد کنی.

2.182.210.13
جمعه 24 خرداد 1392 - 11:50
SOOROOSH S

ببین دوست عزیز من نمیدونم این حرفا رو از کجا اوردی . . .
فقط میتونم بگم اگه یگانه خواننده بدی بود البومش نمیشد بهترین البوم سال 91.
توی کنسرت ها هم از هیچ خواننده ای به اندازه محسن یگانه حمایت نمیشه.
موسیقی یه جیز سلیقه ایه که محسن یگانه تا حالا تونسته خیلی از سلیقه ها رو راضی نگه داره.
کسایی هم که توی کار موسیقی هستن از این البوم راضین
خیلی خوب میشد اگه همیتونستی یه ایراد منطقی بگیری.

2.184.243.84
شنبه 25 خرداد 1392 - 10:58
saber1550

دوست عزیزی که گفتی قبل از عضویتی شدن رای ها همه می تونستن رای بدن!
پس چرا بقیه نتونستن برسن به 18 هزار رای؟
حتما اطلاع دارین که تو 24 ساعت 5000 تا نظر ثبت شد برای حباب ؟ درست میگم؟
و حتما اینم اطلاع دارین که محسن یگانه تو اکثر بخش های نظرسنحی سل 91 توی 5 نفر اصلی هست و این نظرسنجی هم با عضویت بود!
درست میگم؟
حالا اینا به کنار!
شما رای 75 هزار نفر تو شبکه شما رو هم نمبینی؟
شبکه ایرانیان چطور؟
مجله ایده آل و خانواده سبز و...چطور؟
راستی روزنامه تماشا چطور؟

151.247.102.151
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 00:56
Jalal MahdizadeH

محسن یگانه واقعا یه نابغه به تمام معناست
چه تو ترانه سرایی، چه تنظیم و ملودی و چه خوانندگی
واقعا نابغست، استعدادی که یگانه تو موسیقی داره رو کمتر کسی داره

2.180.145.132
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 13:23
lida_yeganeh

آقای ب اصطلاح موسیقی دان هیچ میدونی پر طرفدارارترین اهنگ پیشواز واسه کیه؟؟؟هیچ میدونی ترک سکوت و هوایی شدی یکی از بهترین آهنگای ساله؟؟؟میدونی هرکدوم از آلبوماش تو سال خودشون بهترین آلبوم شدن؟؟؟میدونی پر بیننده ترین کنسرتارو کی میذاره؟؟؟؟میدونی بهترین خواننده از همه نظر (آهنگساری,تنظیم و...) تو سال 89 کی شد؟؟؟؟؟میدونی بهترین خواننده تو مراسم فجر کی شد؟؟؟میدونی حرف آدمایی مثه تو واسش مهم نیس؟؟؟چون همیشه میگه : کاراش دلیه و وقتی کاراش دلی باشه حرفای آدمایی امثال تو واسش مهم نیس.....وقتی از موسیقی پاپ چیزی سرت نمیشه نظر نده معلومه ک از یگانه خوشت نمیاد داری اینا رو میگی...
♥سلطان پــــــــــــــــــــاپ ایران محســــــــــــــــــ♥ــــن یگانه ♥

151.245.69.245
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 15:27

خسته شدم انقد که منتظر ترک خستم هستم

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 16:20

جناب یگانه تلویزیون با میدان دادن به برخی خوانندههای زیر زمینی با استاندارد پایین که مورد اقبال جوانان تشنه دور افتاده از موسیقی استاندارد(در هر سبکی )واقع شدند استانداردهای باقی مانده(از عهد شاویزویزک تا حالا منظورم هست نه فقط چند سال اخیر) رو هم به فنا داد والان بسیاری از خوانندههای به قول شما چهره از راه همین رسانه قدرتمند یک شبه شدند ستاره!!حالا این که شما میفرمائید اهل فن با تلویزیون کار نمیکنند برام شد پارادکس!!چون شما خودتون هم جزو همون دسته اول که گفتم بودید!

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:18
amir

دقت کنین جناب یگانه فرمودن در دو سال اخیر...شاید قبلا شرایط تلویزیون به گونه ی دیگه ای بوده

2.147.172.163
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:11

من قبلا خیلی صدای محسن یگانه رو دوست داشتم ولی نمیدونم چرا توی آلبوم حباب صداش اینقدر عوض شده و دیگه بغضی که قبلا توی صداش بود وجود نداره و حتی دیگه شعراش مثل قبل دلنشین نیس. احساس میکنم اتفاقی افتاده !! هر کی میدونه بگه لطفا.

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:31
سحر

صدای ایشون که اصلا تغییر نکرده تازه بهتر هم شده و این موضوع کاملا تو کنسرتاشون مشخصه...حالا اینکه صدای محسن توی البوم جور دیگه ایه از نظر شما شاید به خاطر همکاریهای جدیدی که تو این البوم با بعضی نفرات(مهران عباسی-پازل بند) داشته باشه

2.147.172.163
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 13:44
مائده کلانتری

این صرفا نظر شماست...میتونه برای شما این اتفاق افتاده باشه... وگرنه خیلی ها هم هستن که هنوزم با بغض صدای ایشون اشک میریزن... :)

5.201.226.227
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 17:42
(hossein (f.b طرفدار محسن یگانه

دوست عزیز... هر چی سن بالاتر میره صدا پخته تر میشه...لازم به ذکره که محسن یگانه خواننده ی که هم تو استودیو هم تو کنسرتاش صدا صدای خودشه و تو استدیو هیچ کاری برای صداش انجام نمیدن تا تغییر کنه که همین باعث موفقیتش شده تو موسیقی

86.57.121.80
جمعه 24 خرداد 1392 - 11:55
fatemeh-unique

هیچ اتفاقی نیفتاده با گذشت زمان و بالا رفتن سن صدا یه تغییراتی میکنه در ضمن اگه یگانه همیشه یه جور بخونه شما اولین نفری هستید که میگید چرا انقد تکراریه .صدای ایشون هنوز مثل گذشته عالیه و ترانه هاشون فوووووووق العادس.

2.190.27.174
جمعه 24 خرداد 1392 - 18:17
شراره

منم موافقم . فکر میکردم ایراد از گوش منه ! چون زیاد بالا میخونه صداش نازک میشه و با اون صدایی که تو ذهنمون هست تفاوت داره . امیدوارم تو کارای جدیدش نقصهای قبلی و برطرف کنه

109.109.63.119
شنبه 25 خرداد 1392 - 20:24
shiva p

این مربوط میشه به حس و حال خود آدم
اوج بغض صدای یگانه تو آلبوم حباب تو ترک نمیشه و کی جای من اومده که اگه درست گوش بدین کاملا واضح و مبرهنه.

2.178.142.88
چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:16

بدجور منتظر کار جدیدتم ، بدجور ...

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:33

جاست یگانه

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 18:37

salam.mohsen ta akhare hamin hafteh ye tak ahang mideh.<<khastam>>

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 19:28

دمت گرم محسن!
بی صبرانه منتظر تک آهنگتم!!!
فقط زودتر تو رو خدا....
دلمون تنگ شده!!! =))

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 22:11

asheghetaaaaaam mohsssennnnnnnnnnnnnn :X yedooneyi

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 22:24

اوه اوه چه پرتوقع هم هستن!!!!!!! مثلا چي ميشه كه بيان تو تلويزيون يا اينكه يك تيزر تبليغاتي به تلوزيون بدن مگه تلوزيون ايران چشه كه ميگن كارشون اشتباهه و من كارشونو قبول ندارم!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 22:58

موف باشی......

چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 23:54

از محسن يگانه ميخوام که به سبک خودش برگرده همون سبک نفساى بى هدف يا رگ خواب. صداش واسه 6.8 ساخته نشده آهنگاى غمگينشم تازگيا بيشتر نمايشى ميخونه تا از ته دل
نکن با خودت اينکارو

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 01:48

آقا کور شود هر آنکه نتوان دید
محسن منتظریم اساسی
آهنگت که بیاد دهن خیلی ها توی همین سای بسته میشه
هنوز پست سرت هستیم مثه سابق همونجوری
just mohsen yeganeh
یا علی

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:00

میدونم که میدونی ولی بی نظیری
منتظریم همچنان.

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:34

محسن جان کاملا موافقم باهات...ضمنا منتظر ترک خستم هم هستیم میدونم دست ارش پاکزاده هنوز/ایشالله زودتر تمومش میکنه

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:48

ما منتظر تک آهنگ هستیم

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:02

یزره تواضع و فروتنی هم بد نیست؟
اقای یگانه میشه یکبار همه که شده از خودت تعریف نکنی!

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 18:18
سینا

برادر من یعنی بقیه خواننده ها از کاراشون تعریف نمی کنن؟!! محسن اگه خودشو "باور" نداشت از هیچ به این مرحله نمی رسید .

188.245.172.171
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:02

بی صبرانه منتظر" خـــــســــتم" هستیم

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:09

مرسی موسیقی ما
محسن بی صبرانه منتظر ترک جدیدتم
عاشششقتم
محسن یگانه،یگانه است

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:14

کلا بچه راحت و خودمونی و بی شیله پیلست
خیلی باحاله

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 11:23

به نظر من هم رمز موفقیت محسن تو همینه که گفت ، دلسوزی برای کارش جوری که تا مرز خودکشی میرخ واسه هر آهنگ، و اینکه تحت تاثیر جمع قرار نمیگیره.این مشکل خیلی از موزیسین هاست که بعد از معروفیت شبیه بقیه آدمای دور و برشون میشن و هیچ حرف تازه ای ندارن .خوشحالم که به جرات میتونم بگم تو کل خواننده های فارسی زبان و در هر سبکی یه اسطوره قدرتمند و مهار نشدنی به نام محسن یگانه کبیر وجود داره.

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 12:04

نمی دونم چه طوری میشه که از یه طرف موسیقی داره به قهقرا میره و از یه طرف دیگه محسن یگانه آهنگ خوشحال میخونه و بهتر دیده میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جمعه 24 خرداد 1392 - 03:04
مصطفی زمانی

خوش حال خوش حال معلومه که اصلا نخوندی محسن یگانه چی گفته! اونی که محسن یگانه میگه داره به قهقرا میره موزیک تو تلویزیونه! و اون چیزی که خوش حال خوش حال میشنوی تابستون و خودت اولین نفر میای تعریف میکنی کار محسن یگانه خارج گود تلویزیونه!
زنده باد یگانه ی موسیقی پاپ ایران
یگانه باشید

5.250.107.146
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 13:46

جــــــــــــــــــــــــــاست یگانه
.
.

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 23:48
amir

افتش خيلى مشخصه مخصوصا تک آهنگاى جديدش آلبومش هم که نگو.از سطح توقع هم پايين تر

185.5.156.116
شنبه 25 خرداد 1392 - 12:12
مائده کلانتری

شما برو اونی که افت نکرده گوش کن.. مجبوری مگه آهنگاشو گوش کنی بیای توصفحه ی مربوط به اون کامنت بزاری برادر من!! انقدر پیگیری نیاز نیست باور کن!
بعدم با سطح توقع کی مسنجی!! خودت!؟!؟!؟
اگر انقدر بد بود شماها انقدر بال بال نمیزدید واسه خراب کردنش... دیگه این کارا تکراری شده :)

5.201.194.250
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 20:29
محمد احمدپور

همیشه همینطوره هیچ آلبومی به حس و حال محیط اولین آلبوم بر نمیگرده ، آلبوم اول اکثرا با خاطرات مخاطبا عجین میشه ، یه جور حس نوستالژیکیم که بااش هست . آلبومای محسن یگانه هم همینطوره مثل دیگرون با این تفاوت که یگانه سعی کرده تا به حال و هوای اولین آلبوم نزدیک بشه ، تکـــرار ، و این بزرگترین اشتباه یگانه بوده که همیشه خودش رو تکرار کرده ، بدور از هر خلاقیت و نوآوری ، همون موج ش.ع که خیلی از خواننده های داخلیمون پیروش هستن!
قسمتی از ضعف آلبوم حباب رو هم میشه از همین مصاحبه بالا فهمید ، خب معلومه کار موفق رو اگه بخوایم بررسی کنیم باید به ابعاد کوچیکتر دقت کنیم : ملودی موفق ، تنظیم موفق ، و ترانه موفق که متاسفانه در مورده ترانه ، حباب مورد ظلم واقع شده بود!

85.133.248.244
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 14:44

واقعا از این تصمیم محسن یگانه که گفته برای تلوزیون ار نمی کند خیلی خوشحالم
همین الان تلوزیون را می بینیم جایی که محسن شب عید در آن مصاحبه تصویر کرد ولی مصاحبه اش پخش نشد
تلوزیون جایی که در آن از اسم بهروز صفاریان سو استفاده می شود در ترانه های که اصلا بهروز همکاری نداشته است
تلوزیون جایی است که از ترانه های محسن چاوشی برای برخی جریان های دیگر استفاده می شود.
واقعا برای این صدا و سیما متاسفم

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 17:37

تکی تک تو ایران.برات آرزوی موفقیت میکنم.هر کاری که می خوای انجام بدی.

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:05

نمیدونم چرا خواننده های تازه به دوران رسیده خودشونو بزرگ جلوه میدن!

شنبه 25 خرداد 1392 - 20:27
shiva p

خخخخ با مزه بود واقعا خندیدیم :)))))))))))

2.178.142.88
پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:43

سلطان پاپ

محسن یگانه

Mohsen Yeganeh

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 23:19

بنظرمن خيلي خوبه كه محسن توي تلويزيون ديگ اجرا نميكنه چون تلويزيون جايي واسه شناسوندن جووها به اهل موسيقي وچهرهشدنشونه
اين حركت محسن هم كه با خواننده هاي جوونتردوسداره كاركنه رو هم خيلي ميپسندم مثلا اگ توي البوم جديد ^^مهدي احمدوند(پرواز)^^حضورداشته باشه وتراكي رو تنظيم يا اهنگسازي كنه توپه.صددرصد البوم پرواز بهترين البوم سال خواهد شد

پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 23:38

عزیزانی که نمبتونن ببینن چقد مظلومانه کور میشن حتا تو همین صفحه !!!

JUST YEGANEH

خستم همین امشب ( پنجشنبه )

جمعه 24 خرداد 1392 - 10:42

محسن بازم غیر مستقیم از خودت تعریف کردی

جمعه 24 خرداد 1392 - 10:42

محسن بازم غیر مستقیم از خودت تعریف کردی

جمعه 24 خرداد 1392 - 11:15

اگه موسیقی داره به قهقرا میره چطوریه که اقای یگانه همچنان بهتر دیده می شوند اینم از اون حرفا بود هااا :)
لابد شامل حال اقای یگانه نمیشه دیگه :)

جمعه 24 خرداد 1392 - 12:48

آهنگه جدیدش اومد که خسته شدم.......ترکونده

جمعه 24 خرداد 1392 - 13:17

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خستم چه قد قشنگهههههههههههههه
جاست محسن یگانه

جمعه 24 خرداد 1392 - 14:27

ترک خستم خیلی عالی بود مخصوصا شعرش که عالی عالی بود و اصلا جای هیچ عیبی نداشت، اهنگش خوب بود یمشه گفت جدید بود،ولی یکم میرفت رو نرو ادم،
به عنوان نظر شخصیم قسمت اروم ترش رو بیشتر پسندیدم
جاست یگانه.

جمعه 24 خرداد 1392 - 15:16

با همین طرزه فکر که هرکی توی یه زمینه ای موفق میشه الزاما میتونه توی سایر رشته ها هم حضور قدرتمندی داشته باشه 100 در صد مخالم !
محسن یگانه با همین طرز فکر جلو رفته که بعد انتشار سومین آلبومش ، تصمیم گرفته تا آلبومی منتشر نکنه ، عزیزم محسن یگانه خودش خیلی زود خرج کرد و تموم شد!
حتما تا چن وقت دیگه هم شاهد حضور محسن یگانه توی یه فیلم سینمایی ای چیزی هستیم!

شنبه 25 خرداد 1392 - 12:44
مائده کلانتری

بحث اینکه محسن یگانه گفته دیگه آلبوم نمیده مربوط به سالهای پیشه... چرا یه چیزی که جوابش روشنه رو هی تکرار میکنید!!!؟

5.201.194.250
شنبه 25 خرداد 1392 - 18:20
afsoon

محسن یگانه از اولین روز هم گفته بود بعد از 3 تا البوم دیگه البوم نمیده این چیزی جدیدی نیست
لطفا شما که اطلاع ندارید نظر ندید

86.57.37.13
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 13:15
محمد احمدپور

جواب چی روشنه دوست من؟
این که یه خواننده دیگه آلبوم منتشر نکنه ؟
خواتننده که آلبوم منتشر نکنه که دیگه اسمش خواننده نیست!
اسمش رو میشه گذاشت موزیسینی که هر از گاهی یه آهنگیم میخونه !
اصلا قابل هضمه خواننده مشهوری مثل یگانه بخواد دیگه آلبوم نده؟که چی بشه ؟

85.133.248.143
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 18:41
مائده کلانتری

این روشنه که محسن یگانه از قبل گقته بود که تا 3 تا آلبوم تضمین میکنه .... از اول مشخص کرد که همچین روزی هی نیاد دلیل و اما بیارید تو تصمیمش...
این مسلما برای ما طرفداراشم ناراحت کنندس ولی همیشه باید به تصمیم دیگران احترام گذاشت.. بعدم محسن یگانه گفت فعلا آلبوم نمیده! نیاز به استراحت و انجام یه سری کارای شخصی داره...نظر ,نظره اونه!
حتی اگه تا 10 سال آینده هم آلبوم نده و بخواد تک آهنگ بده "محسن یگانه" فراموش نخواهد شد . من مرده شما زنده!

37.98.19.0
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 20:16
محمد احمدپور

هنوز سواله من بی جوابه!
من پرسیدم چی میشه که یه خواننده تصمیم میگیره دیگه آلبوم منتشر نکنه!؟
چه دلیلی میتونه داشته باشه { البته بجز نیاز به استراحت و دلایل شخصی(!) که هممون هم میدونیم این جملات کلیشه ای ساده ترین راه واسه در رفتن از جواب دادن به سوالاته }

85.133.248.244
سه شنبه 28 خرداد 1392 - 23:21
مائده کلانتری

شما نمیخوای که جواب بگیری!!!
برای ما کلیشه ای نیست.. محسن یگانه همیشه با طرفداراش صادق بوده و هست...
و فکرم نمیکنم محسن یگانه باید بیاد شخصا به شما توضیح بده و قانتون کنه... اون از اولم مشخص کرده بود که تا 3تا آلبومو و تضمین میکنه. اصن شما فک کن هیچ دلیل دیگه ای هم نداشته میخواد سر حرفش وایسه!
تموم شد و رفت. حالا اگر شما دوست دارید دلیل دیگه ای برای این کارش بتراشید حرف دیگه ایه.

5.201.207.64
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 14:34
محمد احمدپور

یعنی چی دلایل شخصی ؟
مگه انتشار آلبوم شخصی بود که عدم انتشارش شخصی باشه ؟ مخاطبی که با صدای خواننده اخت میشه حق داره به عمل خواننده محبوبش عکس العمل نشون بده یا نه ؟ من از زندگی خصوصی یگانه نپرسیدم که شما میگین دلایلش خصوصیه . اینکه 3 تا آلبومو تضمین کرده بود که دلیل نیست ما هیچ دلیلی واسش نمیتراشیم ما فقط میخوایم بفهمیم دلیلش چی میتونه باشه ؟ سوالی که شما هیچ وقت بهش جواب نمیدی

85.133.250.20
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 22:53
saber1550

داداش گلم
دلیل نمیخواد...
مصاحبه جدیدش رو خوندی؟
محسن 7 سال قبل گفته بود که 3 تا آلبوم میده خب؟
شایدم یه شوخی بوده اون موقع ...اصلا کاری به اون نداریم
الان محسن میخواد با تک ترک مسیرش رو ادامه بده و مخاباش رو با خودش همراه کنه خب؟
بعدشم گفته که اگه نتونه با تک ترک طرفدارارو راضی کنه آلبوم میده خب؟
ضمنا شما میگی خواننده ای که آلبوم نده خواننده نیست؟
یکم فکر کن روی این حرفت ببین اشتباه میکنی یا نه....

151.247.67.98
شنبه 8 تیر 1392 - 02:44
مائده کلانتری

من گفتم دلیل شخصی!؟!؟!؟
.
.
من نگفتم...
مگه من میخوام دیگه آلبوم ندم که باید به شما جواب بدم...:))
فک میکنم آقا صابر کامل تر پاسختونو داده باشه.. هرچند بازم قبول نمیکنید... باید بگیم خود محسن یگانه بیاد...

37.98.24.93
جمعه 24 خرداد 1392 - 18:10

خطاب به محسن عزیز:
آلبوم حباب و کارهای جدیدت برخلاف کارهای گذشته نتونسته رضایت کامل شنونده ها رو جلب کنه ،به چند دلیل . میدونم که هر اثری ناشی از حال و هوا و شرایط روحی و اجتماعی هنرمند در اون بازه زمانیه ولی با رعایت چند نکته میتونی رضایت هواداراتو جلب کنی
1.گامهای بسیار بالا و بقول خودمون جیغ و داد و کمترش کن چون با توجه به جنس صدات و مدت زمان آهنگ باعث خسته شدن گوش مخاطب میشه و طبیعتا مجبور به تعویض آهنگ
2. درسته که هنرمند نباید درجا بزنه و باید سبکهای جدید و تست کنه ولی مردم تو رو با همون سبک خاص خودت دوست دارن و بنظرم نباید تغییر سبکت بیش از 30 رصد باشه .
3. آهنگهای چون : کی جای من اومد که ریتم و ملودی زیبایی دارند به صدا و شخصیت تو میخوره و کارهای زیاد از حد شاد و بسیار تند و با گام بالا نه اینکه خوب نباشه ولی توصیه نمیشه
4. سعی کن همیشه تمرکز داشته باشی و از انتقادات دوستانه و دشمنانه ناراحت نشی چون این نشون دهنده اهمیت شماست
5. با بالا رفتن سن احساسات آدم تغییر میکنه . با ارتباطات جدید و تغییر در سبک زندگی دوباره انرژی بگیر و به اوج پرواز کن

دوستدار تو : امیر ب

جمعه 24 خرداد 1392 - 18:12

بهتره محسن یگانه با آهنگسازای متفاوت کار کنه تا از یکنواختی خارج شه . بابا یکم سر کیسه رو شکن :)

جمعه 24 خرداد 1392 - 20:09

خستم اومده!!عالیه!

شنبه 25 خرداد 1392 - 00:27

محسن یگانه همیشه به خاطر این که حرف راست رو زده مواخذه شده
الان هم همین جوریه
متاسفانه بعضی ظرفیت شنیدن حقیقت رو ندارن

موسیقی ما واسه یه بار هم ک شده تایید کن خواهشا

شنبه 25 خرداد 1392 - 12:49
مائده کلانتری

شدیدا باهات موافقم...
همیشه هم همین طوره اونی که صادقانه حرف میزنه و حقیقت و میگه آدم بده میشه!!!
ولی "هنوز پشت سرت هستیم مث سابق همونجوری"

5.201.194.250
شنبه 25 خرداد 1392 - 07:29

کار خستم رو شنیدم قشنگ بود ولی تنظیم خیلی شلوغی داشت بعد از آلبوم حباب ترک ها تنظیم ضعیف تری نسبت به آلبوم دارن ولی من یه هفته به عید و این آهنگ خستم رو دوست داشتم

شنبه 25 خرداد 1392 - 09:50

یه زمانی نمیشد گفت یگانه قوی تره یا چاوشی..
الان یگانه خیلی افت کرده ولی چاوشی روز به روز بیشتر داره اسمش سره زبونا می افته...

شنبه 25 خرداد 1392 - 10:26

بچه ها خستم بالاخره اومد!!روانیییییییییییه در حد المپیک!!محسن دیوونتتمممم به توان 28
اونایی که دیگه این یکی رو بگن قشنگ نیست معلومه حسودن.
آقا فکر قلب مارو هم بکن داریم سکته می زنیم این چی بود دیگه:)))
موسیقی ما برات متاسفم 2 روزه آهنگش اومده ولی نذاشتین واقعا که.
بچه ها دانلود کنین بخدا ارزششو داره برای دهمین باره رو ریپیت (تکرار) گوش میکنم!!

شنبه 25 خرداد 1392 - 11:02

عاشق این افرادی هستم که نخونده دارن نظر میدن
برادر و خواهر عزیز و گرامی
پائین برید بالا بیاید
محسن یگانه اگه پرطرفدار ترین خواننده و حرفه ای ترین نباشه قطعا و 100% بین 2 یا 3 نفر اصلی هست
پس خودتون رو خسته نکنید
نظرات کارشناسان هم اینو نشون میده
یادمون نرفته که تو نظرسنجی معتبر موسیقی ما محسن یگانه تو اکثر بخش ها بین 5 نفر اصلی بود؟
نظرسنجی ها رو هم یادآوری بکنم بد نیست
مقام اول در اکثر نظرسنجی های مردمی و کارشناسی...

شنبه 25 خرداد 1392 - 18:07

خستم فوق العاده بود یه کار عجیب و خاص
دقیقا همون چیزی بود که من خیلی وقت بود دوست داشتم از محسن بشنوم
ایول

شنبه 25 خرداد 1392 - 18:39

فقط میتونم بگم فرزاد فرزین از همه سرههههههه و برترین خواننده پاپه سال 91

یکشنبه 26 خرداد 1392 - 01:03
afsoon

الان این چه ربطی داشت
عزیزم حرف باید به جا باشه

86.57.39.27
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 01:29
مائده کلانتری

شما خوبی!؟! و انگار خسته هم هستی!!!؟

5.201.204.65
شنبه 25 خرداد 1392 - 18:55

عالی بود...ممنون

شنبه 25 خرداد 1392 - 19:08

محسن یگانه یدونه باشه..جاست محسن یگانه

شنبه 25 خرداد 1392 - 20:20

بهترین خواننده ی ایران بدون شک
در ضمن موسیقی ما لطفا ترک جدید و محشر ایشون به نام خستم رو هم اعلام کنید
جاست یگانه
سلطان دوست داریم

شنبه 25 خرداد 1392 - 21:59

نبوغی که محسن یگانه تو موسیقی داره واقعا بی نظیره

یکشنبه 26 خرداد 1392 - 13:20

خسسسسسسسسسسستم رو چرا توو سایت نذاشتین؟محسن اخه مگه میشه کاری بدی بیرونو بدباشه؟!!! ب سلامتی محسن و همه جاستی هاااااااا...خخخخخخخخ....خستم. هم ک قشنگ ترکوند دیگه ..وایی خدا توو کنسرت اجرا شه حنجره واس کسی نمیمونهههه

یکشنبه 26 خرداد 1392 - 14:33

کار جدید نابغه به نام خسته ام رو واسه دانلود بزارید ..دو روزه اومده خیلی وحشتناک و زیبا و خاصه حتما باید همه گوش کننش
مرسی موزیک ما

یکشنبه 26 خرداد 1392 - 23:08
بیتا

آهنگ جدید محسن یگانه به نام خسته ام رو گوش کردم . واقعا متاسفم برای اقای یگانه که بعد از البوم حباب اینقدر افت کرده اهنگ افتضاحه . فقط داد میزنه. یکی نیست بگه وقتی صدات قدرت نداره برای چی ریتم رو اینقدر بالا می بری .

2.176.155.64
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 11:58
انوشیروان

سلام دوست عزیز ...اولا باید عرض کنم بالاترین نتی که در این کار به گوش میرسه نت سل هستش که اونم در fade و در عمق تنظیم وجود داره(در ending کلمه ی جهنم شد.)اگر شما به نت سل(G) میگید نت خیلی بالا میتونم حدس بزنم که فقط به آهنگای آقای چاوشی گوش میدید...از اون طرف هم بگم حنجره ی آقای یگانه برای نت های بالا ساخته شده و خیلی کنترل شده چپ کوک ها رو میخونن چون صداشون فوق تنور هستش.شما اگر کنسرت بنیامین رو دیده باشین ایشون از بین تماشاچیا میان رو سن و بدون ۱ ثانیه گرمش و نرمش صداشون با تسلط رو گامِ نت G# سل دیز الهه ی ناز رو میخونن! حرکتی که تو ایران حداقل انگشت شمارن کسایی که بتونن انجام بدن.حداقل این اعتماد به نفس رو ندارن.
در مورد اون ترجیع بند سرعتیه آهنگ خستم باید یادآور بشم خیلی کم هست خواننده ای بتونه بین نت e و f# پاساژ آواز-رپ بخونه .

151.245.64.205
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 12:35
afsoon

محسن یگانه قبلا قدرت صداشو تو اهنگ هایی مثل نفس های بی هدف ثابت کرده و نیازی نیست به امثال شما که فقط دنبال تخریب هستن چیزی رو ثابت کنه
و همون طور که نظر سنجی ها نشون میده محسن یگانه نه تنها افت نکرده بلکه خیلی هم پیشرفت داشته

86.57.38.149
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 13:06
saber1550

خیلی خنده داره!
صدای یگانه قدرت نداره؟
یه خواننده بیار که قدرت صداش از یگانه بیشتر باشه...
ای خدا...

151.247.92.174
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 18:56
Masoud

در سبک پاپ : آقای حمید حامی ! آقای نیما مسیحا ! آقای مانی رهنما ! این سه فرد قدرت صداشون از محسن یگانه بیشتره ! در سبک پاپ سنتی مثال میزنم : آقای محمد اصفهانی که قدرت صداش اصلا قابل مقایسه با محسن یگانه نیست . بازم بگم ؟؟؟

2.179.68.27
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 22:57
saber1550

این سلیقه ی شماست دیگه
چیزی نمیتونم بگم
من قدرت صدای محمد اصفهانی رو قبول دارم ( نه در حد یگانه ف این سلیقه ی من و میلیون ها نفر هستش )
ولی بالایی ها نه

151.247.67.98
جمعه 31 خرداد 1392 - 11:30
Masoud

دوست عزیز میتونم بپرسم قدرت صدا از نظر شما و میلیون ها نفر چی هست ؟؟؟
اصلا قدرت صدا یعنی چی ؟؟؟ یعنی جیغ و داد زدن ؟؟؟
خدا بیامرزه ناصر عبداللهی عزیز رو که وقتی صحبت میکرد لکنت زبان داشت و وقتی میخوند کسی به
گرد صداش نمیرسید و نمیرسه و نخواهد رسید !!!

2.179.100.52
جمعه 31 خرداد 1392 - 20:57
saber1550

به نظرتون احترام قائلم
ولی صدایی که ما قبولش داریم صدای یگانه است
همه مون صدای ناصر عبداللهی و استاد محمد اصفهانی رو قبول داریم
ولی دلیل نمیشه که بگیم چون قدرت صدا دارن اله و بله...
قدرت صدای یگانه در آثاری همچون یک جای من اومد و حباب و ... برای ما ثابت شده
ضمنا قدرت صدا تنها معیار نیست
یگانه خیلی چیزا داره که بقیه ندارن
وگرنه همه جا اول نبود...
و مطئنا مهم تر از همه خدا رو داره

151.247.79.15
شنبه 1 تیر 1392 - 14:53
masoud1525@gmail.com

شما یگانه رو با کی مقایسه میکنی ؟ با چند تا خواننده تازه کار ؟؟؟ بله اگه اینطور باشه یگانه بین این افراد اوله اونم از لحاظ محبوبیت توی نظرسنجی ها ! چرا ؟ چون مردم ما گوششون به شنیدن صداهای بد عادت کرده و اگر کار درست و استاندارد (مثل کارای آقای حامی) بشنون خوششون نمیاد ! مثالی میزنم . این داستان رو خیلیا شنیدن : روزی فردی که یک عمر با مواد کثیف و آلوده سرکار داشت به بازار رفت . به مغازه عطر فروشی داخل شد و یکی از خوشبوترین عطرها رو بو کرد. بلافاصله غش کرد . مردم هر کاری میکردن به هوش نمیومد . فردی از اونجا رد شد که طرف رو شناخت و میدونست کارش چیه . سریع گفت این رو از اینجا ببرین که بوی عطر بهش نخوره و مقداری آشغال بیارید . بعدش آشغالا رو گرفت روبروی صورتش و به محض استشمام بوی آشغالا به هوش اومد !!! یعنی انقدر توی کثیفی زندگی کرده بود که با استشمام بوی عطری خوش غش کرد !!!! موسیقی ما هم همینطور شده . مردم ما گوششون به شنیدن صداهای بد عادت کرده و کلی هم سنگ اینجور آهنگا و خواننده هاشو به سینه میزنن و اگر کاری اصولی رو بشنون لذت نمیبرند و ازش بیزار میشن !!! بعدشم بیان تو سایت های مختلف بگن که خواننده محبوب ما توی این نظر سنجی و اون نظرسنجی اول شد و رکورد رو شکست . خواننده ای که فقط به خاطر جنس صداش که قشنگ هست معروف بشه دیگه نمیشه توقعی داشت .

2.179.119.50
شنبه 1 تیر 1392 - 23:22
saber1550

دوست عزیز چی داری میگی کلا؟
اصلا موسیقی پاپ یعنی چی؟
اصول رو شما تعیین میکنی؟
خوبه حالا همه میدونن که یگانه اگه حرفه ای ترین نباشه یکی از بهترین هاست
یکم به خودتون بیاید...

151.247.90.46
شنبه 1 تیر 1392 - 23:25
saber1550

یه حرفایی میزنین ادم می میره از خنده
تو همه ی این نظرسنجی ها اینایی که شما میگین هم هستن پس کو رای؟
ضمنا یه سر به نظرسنجی کارشناسی موسیقی ما هم بزنین
یگانه اکثر بخش ها هست ها
یه خبر دسته اول اونم این که
یگانه در یکی از بزرگترین نظرسنجی های تلویزیونی اول شد
یگانه 63170 رای
آذری 62667 رای
شبکه شما
فینال بهترین بهترین ها

151.247.90.46
شنبه 1 تیر 1392 - 23:27
saber1550

حالا چون شما یگانه رو دوس نداری باید سلیقه ی میلیون ها نفر رو زیر سوال برد
عجب حرفی!!!!
پاپ مگه این نیست که مردم بپسندن...
دوست عزیز پاپ یعنی یگانه و چاوشی و صادقی و خواجه امیری و فلاحی و ...

151.247.90.46
یکشنبه 2 تیر 1392 - 09:34
Masoud

مثل اینکه شما متوجه نمیشی من چی میگم ! مردم ما به شنیدن صداهای بد عادت کردن و اینجور صداها رو میپسندن پس میرن همه جا از خواننده محبوبشون تعریف میکنن شکسپیر میگه تملق روش ابلهان است! بازم میگم : تو یگانه رو با کی مقایسه میکنی ؟ کلا موسیقی پاپ ما چند تا خواننده درست و حسابی داره که بگیم یگانه تونست ازشون بهتر بشه ؟ اونایی هم ( خواننده های درست و حسابی ) که اندازه انگشت های دست هستن هم توی این فازا نیستن که آقا این نظرسنجی و اون نظر سنجی هست برید رای بدید ! اون ها کار فاخر و ماندگار میسازن ! این حرف شما خنده داره که سطح توقعتون انقدر پایینه ! از همون اول هم گفتم شکی در استعداد محسن یگانه نیست ولی استعداد هم اندازه ای داره . اگه همه خواننده های موسیقی پاپ ما صفر باشن یگانه یکم از صفر بیشتره . من بزرگتر فکر میکنم و می اندیشم ! یگانه باید خودشو به سطح خیلی بالاتری برسونه نه سطحی که الان داره .
( پیروزی های کوچک عامل شکستی بزرگ است . )
امیدوارم متوجه شده باشید.

46.100.168.208
یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:02
saber1550

دوست عزیز شما متوجه نمیشی انگار!
مردم به صدا های بد عادت کردن؟ صدای بد یعنی چی؟ صدای خوب و بد رو شما تعیین میکنی؟ یا سلیقه ای هستش؟ وقتی چندین میلیون نفر میگن صدای یه نفر خوبه ! شما بگی بده یعنی بده؟
خب حتما خوبه که می پسندن دیگه...حرف خنده داری میزنید به خدا...
خیلی راحت دارید بحث رو عوض میکنید...
مگه یگانه گفته برید به من تو شبکه شما 63 هزار تا رای بدید؟
مگه یگانه گفته برید تو رادیو جوان 1/5 میلیون بار گوش بدید به باور کنم؟
اصلا مردم به کنار
این خواننده هایی که میگید چرا تو نظرسنجی های کارشناسی وجود ندارن ؟ اصلا کوشن؟
اینکه شما 3-4 نفر و دوس داری باید بگی صدای اونا خوبه و مردم سلیقه شون بده
حالا که اینجوریه منم میگم شما سطح سلیقه ات زیر 0 هستش...اینم نظرم ما و چند میلیون نفره

151.247.65.205
یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:04
saber1550

ضمنا من خودم صدای اصفهانی رو دوس دارم
صدای حامی رو دسو دارم
صدای مانی رهنما رو میپسندم
ولی الان همه باید باور کنن که اگه یگانه چاوشی صادقی خواجه امیری رو از پاپ حذف کنیم
کلا پاپ ما میشه 0
یعنی موسیقی رو 100 فرض کنیم الان 80 این 4-5 نفر هستن...

151.247.65.205
یکشنبه 2 تیر 1392 - 15:51
Masoud

زمانی که یه رفتار عادت بشه ترکش سخته ! دوست عزیز صدای خوب و بد رو سلیقه تعیین نمیکنه اصول موسیقی تعیین میکنه . مردم ما به شنیدن این صداها عادت کردن و متاسفانه فرق صدای خوب و بد رو نمیدونن ! به نظر شما همه مردم موسیقی دان و موزیسین هستن که بخوان تشخیص بدن ؟؟؟ اصلا چه تعداد موزیسین معتبر و متبحر داریم ؟ نه به خدا همه مردم ما تحت تاثیر حرفن که تا چند نفر یه حرفی رو بزنن به بقیه هم تلقین میشه . شمایی که میای میگی اون افراد کجان چرا نیستن ، پس بذار چندتاشونو اسم ببرم : استاد محمد اصفهانی ، محمد نوری ، سعید شهروز . ناصر عبداللهی ! به نظر شما طرفدارای آقای استاد اصفهانی میان خودشونو درگیر اینجور مسائل کنن ؟ اتفاقا من یگانه رو میپسندم وگرنه وقت خودمو تلف نمیکردم بیام نظر بدم . ولی هوادارای محسن یگانه که سالن رو میکنن مکان رقص با طرفدارای استاد اصفهانی یکین ؟ بعد میان با افتخار میگن یگانه در رقابت با آهنگ آذری تونست اول بشه و یا توی فلان نظرسنجی از فلان خواننده بهتر شد ! یا دارید میگید تو بخش نظرسنجی کارشناسی موسیقی ما محسن یگانه هست . این یعنی چی ؟ یعنی از لحاظ موسیقیایی از افراد همکارش ( چاووشی ، جهانبخش ، صادقی و ... ) بهتره که شایدم نباشه اما بحث من سر اینه : وقتی خواننده ای مثل یگانه رقیب درست و حسابی نداشته باشه همین میشه دیگه !

2.179.69.35
دوشنبه 3 تیر 1392 - 13:23
saber1550

اوکی ! میشه اصول موسیقی رو برای تشخصی صدا بگین؟
و یه سوال اصلی اونم اینکه موسیقی پاپ یعنی چی؟ کلمه ی پاپ از چه کلمه ای گرفته شده و ریشه ی اینکه به پاپ میگن " پاپ " چیه؟
چند هفته پیش داستم دو سه تا مصاحبه میخوندم تو مجلات! به نظرتون اگه یه نفر یه صدایی رو بد بدونه گوش میده؟ این منطقی هستش؟ عدات چه صیغه ای هستش اینجا ؟
به نظر من همه موسیقی دان نیستن ولی تو بخش پاپ مردم تعیین میکنن !
اینجوری نگید زشته به خدا
یعنی یکی بیاد به من بگه صدای آقای ایکس خوبه به من تلقین میشه؟
برادر من دست خود منه که موزیک یگانه رو گوش بدم...به قول خود محسن اگه خوشم نیاد میزنم ترک بعدی..تلقین چیه آخه؟؟؟
من اول حرفامم گفتم...اصفهانی ها و عبداللهی ها رو همه مون قبول داریم ولی الان تو موسیقی مملکت چقدر تاثیر دارن اینا؟ وگرنه من خودم هر روز به جرات 10 بار ترک تکیه بر باد اصفهانی رو گوش میدم..
دوست عزیز نظرسنجی ، نظرسنجیه...وقتی طرفدار یه خواننده نمیتونه یه اس ام سا بزنه و طرفداری بکنه بهش مین طرفدار؟ پس بهشون نگید ظرفدار بگید گوش دهنده! اینا فقط گوش میدن به صدای اصفهانی...
وقتی 4/5 میلیون نفر یه ترک رو میذارن آهنگ پیشواز، وقتی ترک باور کنم پربازدید ترین ترک میهش تو بزرگترین سایت موسیقی کشور افتخار هم داره این نشون میده یگانه تو اوج موسیقی کشوره..
آخر حرفاتون گفتید یگانه حرفی نداره!
خب؟
اولا یگانه اصلا دنبال رقابت و اینا نیست تو مصاحبه اشم گفته دیگه...آرش گفت طرفدارا نگرانن که آلبوم ندی و تو نظرسنجی ها نباشیو... محسن درجا گفت بی خیال !
دوما : تقصیر یگانه است که رقیب نداره ؟ خب یکیش خود شما از فردا موزیک کار کن بشو رقیب یگانه

151.247.89.219
سه شنبه 4 تیر 1392 - 17:48
مائده کلانتری

ببخشید من وارد بحث شما با آقا صابر میشم ولی فک میکنم شما دیگه خیلی خوشحال خوشحال کامنت میزاری!! این چه مثالیه شما زدی!؟ توهین از این واضح تر نمیشد... با این استدلال شما اگر به جای مواد خوراکی توی خونه زباله بزارن برای خوردن افراد اون خونه شروع میکنن به زباله خوردن و عادت میکن به این قضیه و اگر خونهکسی برن که مواد خوراکی جلوشون بزارن نمیخورنو منتظر زباله ها میمونن!؟!؟ مردم شعور دارن آقای محترم. این حرف شما بسیار زشت بود...
خواننده های ما جدیدا یاد گرفتن هر وقت آلبومشون نمیفروشه بحث مافیا و باندبازی و ضعیف شدن سلیقه مردم و... پیش میکشن!! کارشون خوب نیست چرا سلیقه ی مردمو زیر سوال میبرن!
موسیقی یه هنره! درسته که نیاز به علم و سواد و استعداد داره اما سلیقه هم جز جدا نشدنی با موسیقی!
کی میگه ما خواننده درست حسابی نداریم! درست حسابی به نظر شما چیه!!؟ ببین خواننده خوب دوره و زمان و مکان نداره. یه سری حواننده ها تو زمان خودشون ترکوندن بعد چون اوایل موسیقی پاپ تو این کشور بوده خودشونو صاحب میدونن. و حالا که مردم سلیقشون تغییر کرده و اون سبک و نمیپسندن به این و اون گیر میدن.البته هستن کسایی که از اون دوره موندن و متوجه این تغییر سلیقه شدن و خودشونو با سیقه مردم به روز کردن مث آقای اصفهانی!همین آقای بهروز صفاریان که خودم به شخصه به عنوان یه نابغه مویسیقی ایشون قبول دارم .چقدر با مردم به روز شده آهنگسازیشون!! خواننده های این زمانم خیلی هاشون این طورین. بی انصافیه شما محسن یگانه ،محسن چاووشی،احسان خواجه امیری ،سیروان خسروی و.. تازه کار قلمداد میکنی. بی انصافیه محضه!

5.201.219.49
سه شنبه 4 تیر 1392 - 17:55
مائده کلانتری

کار موندگار جز اینه که با گذشت زمان مردم هنوزم همون حس و بهش داشته باشن و از شنیدنش لذت ببرن!!از هر خواننده یکی مثال میزنم: نشکن دلمو(که کار مشترکی بود) ؛ سکوت ،قطار ،هرچی آرزوی خوبه، از سیروان نرو ، وایسا دنیای رضا صادقی اصلا تو سنتی هامون صیاد آقای افتخاری یا مدار صفر درجه علیرضا قربانی و... بخدا دارین کم لطفی میکنید!! من صرفا نخواستم روی خواننده مورد علاقم با شما بحث کنم در مورد کل موسیقی گفتم...
درمورد نظرسنجی ها هم کاملا بچگانس که بخواین اول شدن یه خواننده رو از طرف خودش بدونین..
اگر خواننده مورد علاقه شما اول نشد (که حالا همچین اهمیتی هم نداره این نظرسنجی ها ولی در کل) جنبشو داشتین باشین و اون کسی که اول شد و زیر سوال نبرین و براش اما و اگر نیارین...محسن یگانه لایق جایگاهی که داره رو هست...
درمورد طرفدار هر خواننده ای هم بگم این حرف شما بسیار زشته که میگین طرفدارای یگانه سالن و میکنن مکان رقص! شما یا کنسرت نرفتین یا نشستین کنسرتای خواننده های اون وریو دیدن فک کردین همه کنسرتا اینجوریه! پیشنهاد میکنم یه بار تشریف ببرین کنسرت همین محسن یگانه که مثال زدین تا ببینید توی کنسرت اوج احساساتتون میتونین با خوندن آهنگ و دست زدن تخلیه کنید و خبری از چیزایی که میفرمایید نیست. درضمن حراست هم هویچ نیستن ... هیچ مرزی هم بین طرفدارای خواننده ها نیست. از هر قشر و سنی طرفدار دارن همه خواننده ها...
شما معیار خودتو داری تا یه آهنگی رو خوب بدونی و دیگران یه چیز. و سعی کنید به دیگران و نظرشون احترام بزارید.
امیدارم موسیقی ما تایید کنی...

5.201.219.49
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 15:34
Masoud

خیلی خوبه ! موسیقی ما شما نظر قبلی منو تایید نمیکنی بعد نظرات این افراد رو تعیین میکنی !

2.179.68.132
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 16:19
Masoud

موسیقی ما لطفا تایید کن !
موسیقی ما لطفا تایید کن !
موسیقی ما لطفا تایید کن !
آقا صابر بعد از ثبت آخرین کامنت شما من در جواب شما نظری دادم که متاسفانه تایید نشده و از موسیقی ما خواستارم که نظر قبلی بنده تایید بشه !
باز با این حال خلاصه ای از کامنت تایید نشده رو میذارم که امیدوارم ایندفعه تایید بشه !
اول در جواب آخرین جملتون بهتون بگم که من چهارده سالمه و شروع کردم به آموزش دیدن موسیقی !
کلمه و واژه پاپ در لغت به معنای عام و عامیانه پسند هست و موسیقی پاپ هم همونطور که خودتون میدونید یعنی عامیانه پسند . شما با حرفاتون اصل موسیقی و پاپ ما رو زیر سوال بردین ! اگه نمیدونید بدونید که از برکت زحمات افرادی چون ناصر عبداللهی و محمد نوری و غلامحسین بنان و... بوده که موسیقی پاپ ما تا الان زنده مونده ! اما ببینید هنرمندای امروز از اون چیزی که تحویل گرفتن چی تحویل ما دادن ! من عملکرد کلی رو میگم در این بین افراد متعهدی هم داریم اما در نهایت این هست که موسیقی پاپ ما داره از مسیر خودش خارج میشه . یه چیز دیگه : توی این چند ساله تو کدوم نظرسنجی معتبر اسم محمد اصفهانی رو آوردن که طرفداراشون رای بدن ؟
این از این .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شما خانم کلانتری ! خیلی ممنونم که با شادمانی این بحث خوشحال مارو به درجه اعلی رسوندید ! شما رو میبخشم که وارد بحث شدین . اولا که اون یه مثال بود در جهت درک عمیق منظور من و به شخص خاصی حواله داده نشد ! در ضمن من توی مثالم گفتم زباله ها خورده شد ؟ نه گفتم ؟ خیلی راحت بحث عوض میشه . جالبه ! مواد خوراکی و تغذیه یه چیز کاملا ضروریه پس هیچ کس آشغال نمیخوره ! اما موسیقی یه فاکتور ضروری برای زندگی کردنه ؟ صد در صد نه پس حالا که یه چیز ضروری نیست مردم میتونن به خوب و بدش عادت کنن اما تغذیه چون نیاز اصلیه کسی به گرسنگی عادت نمیکنه و زباله نمیخوره ! در مورد قسمتی که گفتین خواننده های جدید ما بحث های باند بازی رو وسط میکشن من در موردش حرفی زدم ؟ من گفتم کسانی بودند و هستند که توانایی و استعداد بالایی در زمینه موسیقی داشتند و دارند و متاسفانه به دلیل مسائل مالی و مافیای موسیقی نتونستن خودشونو مطرح کنن ! من این حرفو زده بودم !
خواننده درست و حسابی از نظر من استاندارد جهانیه ! چند تا خواننده با این شرایط داریم ؟ من آقای یگانه ، چاووشی ، خواجه امیری و خسروی رو تازه کار قلمداد نکردم ولی خودتون ببینید بهترین خواننده های ما در سطوح جهانی چه جایگاهی دارند ! بحث من فقط موسیقیه پاپه و سنتی نیست پس برای گسترش دامنه حرفاتون به اینجور مسائل دامن نزنید ! کارهای موندگار موسیقی پاپ ما در امروز نسبت به گذشته 180 درجه تغییر داشته . من نگفتم امروز کار موندگار نداریم ولی دیگه خودتون ببینید توی این چند سال ما چندتا کار موندگار تولید کردیم و با گذشته مقایسه کنید ! ببخشید اگه نظرسنجی ها اهمیتی نداشته باشن ( منظورم نظرسنجی های معتبره ، مثل موسیقی ما ) مسئولان این نظرسنجی ها بیکار که نیستن وقت خودشونو تلف کنن ! اینجور نظرسنجی ها در بدترین حالت ممکن به موسیقی پاپ ما نظم میبخشن و کمک میکنن پس نگید چندان اهمیتی نداره چرا که واقعا اهمیت داره و این حرفتون هم بی انصافیه محضه ! ببخشید نمیدونستم بیان واقعیت ها میشه حرف زشت ! من چهار بار کنسرت آقای یگانه رفتم و افتخاریم برام نیست ! نه دیگه شما توقع دارین شو تلویزیونی بشه ؟ مسئولین سالن هویج نیستن مسئولن و کار خودشونو به درستی انجام میدن اما من دارم میگم این قشر هوادار هم وجود داره. من به نظرات دیگران احترام گذاشتم و بی احترامی نکردم و هروقت خواستم مسئله ای رو بگم یه مثال زدم که به کسی برنخوره نمیدونم بر چه اساسی این حرفو میزنین !

2.179.68.132
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 13:11
saber1550

عزیزم خیلی خوشحالم که داری مسیقی یاد میگیری...امیدوارم یه روز صداتو تو ماشین ها بشنوم...البته اگه میخوای خواننده بشی و اگه میخوای اهنگساز یا تنظیم کننده بشی امیدوارم کارهاتو بشنوم و لذت ببرم! این از این
منم میخواستم همین رو بگی یعنی عامیانه پسند !
حالا بیایم سراغ یگانه ، چاوشی ، خواجه امیری و...صداقی و..
به نظرتون این 4-5 نفر چند میلیون طرفدار دارن و چند میلیون نفر در روز دارن اینا رو گوش میدن؟
بذار یه آمار جزئی بدم
4/5 میلیون نفر هوایی شدی رو گذاشتن به اهنگ پیشوار تو همراه اول
هوایی شدی و دوست دارم در بین 10 ترک برتر همراه اول هستن
سکوت ، نباشی هوایی شدی و دوست دارم در بین برترین های ایرانسل هستن
1/5 میلیون نفر تو رادیو جوان ترک باور کنم یگانه رو گوش دادن و حدود 1/2 میلیون نفر هم دسوت دارم رو گوش دادن و محسن یگانه تنها کسی هستش که دو تا ترک داره که بالای یک میلیون هستن و رکورد رادیو جوان هم برای محسن یگانه است
محسن یگانه بیشترین تعداد رای و نظر رو تو موسیقی ما داره
حدود 243 هزار نفر تو شبکه ایرانیان به یگانه رای دادن
آلبوم یگانه جز پرفروشترین هاست
محسن یگانه با 63 هزار رای تو فینال فینالیست های شبکه شما اول شد
و کلی امار اینجوریه دیگه که حالا اینا فقط برای یگانه ان
خدا میدونی استاد چاوشی و صادقی و خواجه امیری چه رای هایی آوردن

هیچ کس زحمات اصفهانی ها و عبداللهی ها و بنان ها رو فراموش نکرده ولی الان بحث اونا نیست دوست عزیز....هنوز هم کسائی از جماه خودم دارن اصفهانی و عبداللهی گوش میدن!
اگه بخوای از نظر کلی بگیم بله موسیقی انچنان تو رونق نیست ولی شما داشتی با حرفات چاوشی و یگانه و بزرگای موسیقی رو زیر سوال می بردی!
اسم اصفهانی تو اکثر نظرسنجی ها بوده و من خودم از جمله افرادی بودم ک بش رای دادم اینجوری نگید تورو خدا
همین الان تو نظرسنجی شبکه شما و موسیقی ما و ترانه ماه و شبکه 5 و ساعت 25 هستش چرا همه چیز رو میخواید جوری جلوه بدید که انگار نه انگار؟

151.247.73.133
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 13:12
saber1550

شما یه لحظه موسیقی ایران رو بدون یگانه و چاوشی فرض کن
اصلا میشه؟
نه خداییش میشه؟
فقط اینا نیستن ها اینا رو به نمایندگی میگم
یگانه چاوشی خواجه امیری صادقی فلاحی و ....

151.247.73.133
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 13:20
saber1550

داداش گلم
اصلا عادت به موسیقی بد حرف درستی نیست
من اگه ببینم موزیکی که دارم گوش میدم بده میزنم ترک بعدی چرا نمیخواید باور کنید؟
همون افرادی که شما میگی به خاطر مافیا نتونستن بیان تو موسیقی خودش بزرگترین مافیا هستن نمونه اش همین آقایی که سال قبل می گفت صداوسیما رانت بازی الان 6 ماهه از تی وی دست بردار نیست
گوشت نداده کباب و آبگوشت میخوای؟
با کدوم تجهیزات و دستگاه ها در سطح جهانی کار کنن؟
وقتی چاوشی با یه کیبورد آلبوم تنظیم میکرد شما کجا بودی؟ وقتی گیانه پول استدیو نداشت شما کجا بودی؟
مصاحبه ی کوشان حداد و شهاب اکبری رو خوندی؟
شهاب بیچاره کم مونده گریه کنه ، میگه هر جوری میخوام پیشرفت کنم نمیشه ، مجا برن پیشرفت کنن؟
کجا برن یاد بگیرن؟
آقا فرض رو بر این بگیریم که این نظرسنجی ها خیلی مهم هستن
تو همین نظرسنجی ها یگانه و چاوشی و..همیشه اول میشن و افرادی مثل شما نظرسنجی رو میبری زیر سوال دیگه
اینجوری نیست؟
ضمنا بهت تبریک میگم که توسنتی 4 بار بری کنسرت یگانه با این سن کمت ! من تاحالا قسمت نشده برم!!!

151.247.73.133
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 18:11
Masoud

اول بگم خوشحالم که آدم منطقی ای هستین !
شما با نتایج این نظرسنجی ها میخوان بگین که یگانه محبوبترین خواننده موزیک پاپه .
خوب منم قبول دارم و اصلا هم نگفتم اشتباهه . منظورم از این که میگم اسم محمد اصفهانی و امثال ایشون رو تو کدوم نظرسنجی آوردن اینه که اهمیت چندانی قائل نشدن ! آیا اسم ایشون توی تمام نظرسنجی ها هست ؟ نه . ولی اسم محسن یگانه و امثالهم چی ؟ بله هست ! موسیقی پاپ رو که میتونم بدون اون افراد فرض کنم ! و صد البته میشه ! در اونصورت افراد دیگه ای جای یگانه و چاووشی و... بودن . چرا عادت به موسیقی بد حرف درستی نیست ؟ مگه آدم نمیتونه به چیزای بد عادت کنه ؟ پس در اونصورت هیچ فرد بدی نداشتیم چون اعمال آدماست که خوب یا بدیشون رو تعیین میکنه ! موسیقی هم همینطوره . اصلا پاپ رو ول کن موزیک های فراماسونری رو در نظر بگیر . تو ایران هم طرفدارای کمی ندارن . پس مردم میتونن به موزیک بد عادت کنن . حالا پاپ رو فرض کن ببین چی میشه ! من گفتم خیلی از استعداد های موسیقی درگیر مافیا میشن اما نگفتم همشون اینجورین .
یه سوال دارم : یگانه و چاووشی الان ، یگانه و چاووشی اون موقع هستن ؟ اون موقع که هیچی نداشتن خوشونو به اینجا رسوندن و ماشاا... الان که دیگه جایگاه خوبی دارند . یعنی نمیتونند اونو ارتقاء بدن ؟ صد در صد میشه و میتونند ! بله مشکلات زیاد هست ولی اونی که بخواد و تواناییه خواستن یعنی استعداد رو داشته باشه میتونه .
من نظرسنجی ها رو زیر سوال بردم ؟
گفتم اشتباهه ؟ گفتم من درآوردیه ؟
کی همچین حرفی زدم ؟
قبلا هم به صراحت گفتم یگانه طرفدارهای زیادی داره !
اگه شما مسعود دیگه ای رو دیدین بدونین که من نبودم ! به آی پی ها توجه کنید !
راستی ممنون از لطفت ! من تو بحث خوانندگی و آهنگسازی و در کنارشون ترانه توجه دارم و زوم کردم که ایشاال... بتونم موفق بشم . به نظر من این بحث تمام شدنیه و امیدوارم ادامه پیدا نکنه .
موفق باشید .

2.179.100.35
شنبه 15 تیر 1392 - 21:59
مائده کلانتری

متاسفم برات موسیقی ما که نظرمو تایید نکردی...

5.52.11.215
دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:52
Khaab Abad

اقاmasoud که انقدر با فرهنگی که اهنگهای خوب گوش میکنی اگه فرهنگ داشتی به هنرمند مملکتت احترام می ذاشتی

109.110.179.39
دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:41
Masoud

خانم محترم من به هنرمند مملکت توهین نکردم هرچی گفتم این بوده که خصوصیات یه نفر رو توصیف کردم نه بیشتر . پس راجب چیزی که نمیدونید اظهار نظر نکنید چون یقینا ارزش خودتونو پایین میارید .
ممنونم از سایت بزرگ و معتبر موسیقی ما که به بهترین نحو به موسیقی میپردازه !

2.179.102.248
سه شنبه 18 تیر 1392 - 10:22
Masoud

خانم کلانتری یقینا شما حرفایی درست و منطقی ای رو نزدین که وقتی از فیلترای فرهنگی سایت گذشته تایید نشده ! پس شما باید متاسف باشین اما برای خودتون نه واسه سایت موسیقی ما .

2.179.108.36
سه شنبه 18 تیر 1392 - 16:19
مائده کلانتری

شاید شما درست میگید... من توی اون کامنتی که تایید نشده برای شما آرزوی موفقیت کرده بودم و به شما و نظرتون احترام گذاشته بودم ...شاید مشکل این بوده و باید مثل شما حرف میزدم تا تایید شه.. راست میگید.
درضمن برای یادآوری اینکه همیشه همه نظرا تایید نمیشه پیشنهاد میکنم چندتا کامنت بالاتر و بخونید و انتقاد خودتون برای تایید نشدن نظرتونو ملاحظه کنید...... فراموشی تو این سن عجیبه!

178.131.40.183
سه شنبه 18 تیر 1392 - 22:06
Masoud

من در اون نظرم یه سری نکاتی رو گفتم که نباید میگفتم و جاش نبود که خوشبختانه موسیقی ما تایید نکرد و الانم چیزی نگفتم که بحثش دوباره باز نشه وگرنه چیزی به اسم فراموشی وجود نداره . ساده نگاه نکنیم !
شما هم نیازی نیست که تلاش کنید بتونید مثل من صحبت کنید همین که احترام طرف مقابل رو نگه دارید و منطقی جواب بدید کافیه نیازی نیست خیلی به خودتون فشار بیارید .
سربلند باشید !

2.179.119.32
سه شنبه 18 تیر 1392 - 22:09
Masoud

من هم برای شما سربلندی در تمام مراحل زندگی رو از خداوند منان خواستارم و آرزو میکنم طبق صلاح دید اون بالاسری به هرچی که میخواین برسین !

2.179.119.32
پنجشنبه 20 تیر 1392 - 00:16
مائده کلانتری

دلیل خوبی نبود برای توجیه تایید نشدن کامنتتون...:) ولی جدای این حرفا موسیقی ما بعضی وقتا یه چیزایی رو تایید نمیکنه که واقعا خنده داره بعد بعضی وقتا چیزایی رو تایید میکنه که آدم شاخ در میاره... مثلا الان من نظر بزارم تایید نمیشه ولی وقتی میگم "چرا نظرمو تایید نکردین" تایید میشه... خوب چه فایده داره!!؟دیگه موسیقی ماست دیگه!!!! اخلاقش اینجوریاس...
احترام؟!؟!؟!!!؟ درمورد نظر خودتون صحبت میکنید!؟!؟ تنها چیزی که تو نظراتتون نبود.. بیخیال .. گذشت...
به هر حال.. ممنون ...

37.98.88.76
پنجشنبه 20 تیر 1392 - 12:21
Masoud

ببینید همیشه کامنت هایی که تایید نمیشه دلیل بر این نیست که در اون کامنت با بی اخلاقی نظر داده شده باشه . گاهی اوقات بعضی افراد موضوعاتی رو بیان میکنند که اگه سایت میدون بده و تایید کنه یه موجی درست میشه و جمع کردنش سخته هرچند که حقیقته اما سایت هم معذوریت های خودش رو داره پس تایید نمیکنه !
گاهی اوقات موسیقی ما نظر اصلی رو تایید نمیکنه بعدش نظر فرعی و بعدی که دلیل تایید نشدن رو میپرسین تایید میکنه . خوب چرا ؟ به خاطر اینه که توی اون بحث حداقلش افراد بدونن که شما نظر دادی ولی تایید نشده ، یعنی ساکت نبودی . البته خیلی کار جالبی نیست ولی بالاخره اینطوره ! در مورد احترام هم باید بگم دوستان دیگه ( کسانی که تعصبی صحبت نمیکنند و از روی منطق و دلیل موجه بحث می کنند . ) خودشون قضاوت میکنن ...
یا حق .

2.179.123.171
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 15:19

اینقدر بدم میاد از این نظراتی که بعضی ها می نویسن
یکی میگه وقتی عضویت نبود رای یگانه رفت بالا
یکی میگه این جوری شد یکی میگیه اونجوری شد
تا کی میخواید خودتون رو بزنید به خواب؟
محسن یگانه رکورد پلی شدن یه اهنگ تو رادیو جواب رو هم شکست
رادیو جوان= بزرگترین سایت موسیقی ایران
تعداد پلی شدن ترک باور کنم به بیش از 1/5 میلیون رسید
ضمنا 8 تا ترک داریم که بالا 1 میایون بازدید و پلی دارن که دوتاش برای محسنه
اون یکی هم دوست دارمه...
امیدوارم بیدار بشید

یکشنبه 26 خرداد 1392 - 15:46
انوشیروان

آره رادیو جوان رو خودم پریروز دیدمش ..من طرفدار یگانه نبودم و تو ایران فقط شادمهر و سیروان گوش میدادم ولی اینقدر تو این چند وقت اخیر نمودارش صعودی بود که تو موزیک ایران دیگه هیچی غیر محسن گوش نمیدم مثلا همین آهنگ تراک هستم رو چیزی حدود ۴۸ ساعته دارم گوش میدم هدست تو گوشمه ..من هودم موزیسینم ولی نمدونم این همه استعداده محسن یگانه از کجا میاد . ایشالله موفق باشه

151.245.108.104
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 13:08
saber1550

هیچ جیز جلو دار یگانه نیست
باور کردنش سخته یک و نیم میلیون بار فقط برای باور کنم
شما باورت میشه؟
ضمنا تنها خواننده ای هست که 2 تا ترک داره بالای یک میلیون بازدید و پلی شدن
تبریک میگم بهش
صعود کن تا اوج....
محسن یگانه یگانه است

151.247.92.174
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 15:39

من کار خستم رو خیلی دوست دارم چون حرف دله منه ... ارنجش باز راه داشت بهتر کار بشه و یکم ایرانیزه تر میشد بهتر بود (مثلا جمله ی اول وکالیست خیلی با تنظیم همخوونی داره اگه اینجور لحظات تو آهنگ تکرار میشد بهتر بود) ملودیشو هم غیر از اون میزان اوخر کار که به سمت موزیک استانبولی میره خیلی دوست دارم.کلا ملودی سازه بکر وو نابی هست یگانه .

دوشنبه 27 خرداد 1392 - 13:09
saber1550

حالا داریم می فهمیم وقتی یگانه میگه : (( اما همیشه شعر پایان قصه نیست )) یعنی چی
یگانه داره اوج میگیره و داره همه گیر میشه
کور شود آنکه نتواند دید!

151.247.92.174
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 20:03
انوشیروان

موافقم .. خیلی قوی شده تو این چند وقت...البته قبلن هم موزیسینه استانداردی بود

151.245.64.205
دوشنبه 27 خرداد 1392 - 19:12

موسیقی ما لطفا تایید کن !!!
محسن یگانه موسیقی رو تجربی یاد گرفت ولی از این هم نباید غافل شد که دوستانی داشت و داره که از لحاظ موسیقیایی بسیار قوی اند و خیلی کمکش کردند. شانس خیلی خیلی بزرگی آورد و این بود که جزو اولین نفراتی بود که توی این سبک خوند و موفق شد . در زمان سال 83 و 84 پاپ این سبک و سیاق الان رو که نداشت و امروزه هر خواننده ای میخونه میگن از یگانه تقلید میکنه در صورتی که جنس صداش اینطوری هست اما چون محسن یگانه اولین نفر بود مردم میگن بقیه از محسن یگانه تقلید میکنن ! نمونش آقای پیمان زارعی که آهنگ بی تو رو خونده بود و به اسم محسن یگانه پخش شد و شباهت صداش به محسن یگانه رو دیدین ! به نظر شما ایشون از آقای یگانه تقلید میکنه ؟ نه چون ذاتا صداش اینجوریه و شبیه به جنس صدای محسن یگانه ست اما چون آقای یگانه اولین نفر بودند پس بهترینند و اصلا دلیل قاتع کننده ای نیست اما متاسفانه این اتفاق الان افتاده . در ضمن این حرفی هم که طرفدارای ایشون میگن شما قصد تخریب دارید به همه زده میشه . شمایی که دم از حقیقت میزنید باید قبول کنید که حقیقت همینه و اون تفکرات واهی شما نیست . آقای یگانه در برهه زمانیه خوبی مطرح شد زمانی که رقیب مهمی به جز محسن چاووشی نداشت که البته از چاووشی واقعا بهتره . محسن یگانه با افرادی که الان داریم و توی این سبک و سیاق بهتریینه واقعا بهترینه اما خیلی افرادی بهتر و خوش صداتر از محسن یگانه داشتیم و داریم که متاسفانه نتونستن خودشونو مطرح کنن و درگیر باند بازی های موسیقی شدن اما محسن یگانه این شانس رو آورد چون در زمان خوبی مطرح شد و شرکت های موسیقی هم در اون زمان مثل الان نبودند و راحت تونست خودشو معرفی کنه . موسیقی که امروز همه چیش به پول بستگی داره و هیچ کس تعهدی نسبت به کارش نداره . آهنگساز و تنظیم کننده هایی که به صرف گرفتن مقداری پول از افرادی که واقعا حرفی برای گفتن در خوانندگی ندارند کاری رو میسازند و تنظیم میکنند باعث شده که موسیقی از مسیر خودش خارج بشه . خداییش نگاه کنید ببینید چقدر خواننده داریم امروز ! و چه استعدادهایی داریم که به خاطر نداشتن پول هدر میرن ... ! تاسف باره !

سه شنبه 28 خرداد 1392 - 22:34
afsoon

خب محسن یگانه که جلوی این افراد که کارشون خوبه یا سبکشون شبیه سبک محسنه رو که نگرفته اتفاقا هر جا که باهاش مصاحبه کردن برای همه شون ارزوی موفقیت کرده
ولی باید بدونید که بعضیا با کینه و انتقادای تند و بی مورد و حرفای الکی و حاشیه سازی سعی می کنن محسن رو تخریب کنن مثلا هنوز البوم حباب 1 روز از انتشارش نگذشته بود اومده بودن نوشته بودن افتضاحه و به درد نمی خوره در صورتی که حتی اونایی که این کاره اند از موسیقی سر در میارن هم با یه بار گوش دادن به یه اهنگ نمی تونن راجبش نظر بدن خلاصه خیلی ها سعی کردن محسن رو از موسیقی حذف کنن ولی نتونستن و هرگز هم نمی تونن

86.57.37.63
چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 23:03
saber1550

مسعود جان اگه به یه نفر هم گفته میشه خرابکار طرز نوشتار و گفتارش اینو نشون میده
منظورم اصلا شما نیستی ها...من در جریان ینتسم که به شما گفتن تخریب چی یا نه
ولی ببینید وقتی یکی اومده وبلاگ زده برای خراب کردن یگانه
یه روز قبل انتشار آلبوم یگانه ، آلبومش رو نقد کرده
چیزی جز خراب کار میشه گفت بهش؟

اسم همه چی رو هم شانس نمیشه گذاشت
خدا خواسته و اومده بالا...

151.247.67.98
سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:31

محسن گیتارت و اون صدای غم دارت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه طرفدارای محسن بخاطر گذشتتشه که طرفدارشه وگرنه خیلییا بهتر محسن سر کار اومدن...من محسن بی شیله پیله رو بیشتر دوست داشتم نه اینکه جو طرفدارا گرفتشه.

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 13:21
saber1550

دارید بی انصافی میکنید

151.247.73.133

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اهل خودنمایی نیستم و به اندازه کافی دیده شده‌ام! | موسیقی ما