برنامه یاد بعضی نفرات
 
رحيم شهرياري
رحيم شهرياري در گفت و گو با موسيقي ما:
سازهاي جهاني را با موسيقي آذري تركيب كرده ام

موسيقي ما- لي لا رضايي: خواننده آذري زبان كشورمان كه در حال حاضر براي برگزاري چندين كنسرت در آمريكا به سر مي برد.
رحيم شهرياري با بيان اينكه قصد دارد اين بار به بهترين شكل ممكن روي صحنه سالنهاي كنسرت آمريكا برود تاكيد كرد: در راستاي اين برنامه قرار است در روز ۲۲ ژوئن (اول تیر) در Royce Hall لس آنجلس همراه با اركستر آراز به اجراي برنامه خواهم پرداخت كه از هم اكنون مشغول تدارك ريز برنامه هاي آن هستيم.
اين خواننده در ادامه از عمده ويژگيهاي اين آلبوم گفت و در اين باره اظهار داشت: براي اجراهاي جديد خود در آمريكا و همين طور تور اجراهاي خود در كشورهاي اروپايي، به باز تنظيم قطعات با تركيبي از سازهاي آذري، سنتي و نيز سازهاي جهاني پرداخته ايم و با ايده هاي جديد و موسيقي خاص تري به استقبال مردم كشورم در ديار غربت خواهم رفت.
وي درخصوص لغو كنسرت تيرماه خود در تهران گفت: هرچند طبق برنامه ريزي قبلي قرار بود كنسرتي را در تيرماه و در تهران برگزار كنيم. براي آن نيز برنامه ريزي شده بود اما بنا به دلايلي كاملا شخصي اين امكان فراهم نشد و برگزاري آن را به شهريور ماه موكول كرديم. انشالله بعداز برگزاري كنسرتهاي خود در آمريكا و اروپا راهي تهران مي شوم تا به برگزاري كنسرتهايم براي مردم كشورم اقدام كنم.
رحیم شهریاری در سال ۱۳۷۵ با تشکیل گروه آراز کنسرت‌های متعددی را در داخل و خارج از کشور داشته و آلبوم‌های گلمدین، یالان دنیا، هایدی سویله، ریحان، آرزو قیزیم، بیاض گئجه لر، ایپک، سن سیز، وفاسیز، آغلاما، عصرین گوزلی، خبرین یوخدور، گئتمه قال، گوزللرین گوزلی و کیم بیلیر، یاواش یئری از جمله فعالیتهای اوست.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1392 - 16:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سازهاي جهاني را با موسيقي آذري تركيب كرده ام | موسیقی ما