برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیر مسعود
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد:
آلبوم «با تاخیر» با صدای «امیر مسعود» منتشر می شود
موسیقی ما – وحید لشکری: تیتراژ پایانی فیلم سینمایی«در امتداد شهر» به کارگردانی«علی عطشانی» سکوی پرش خوبی بود برای خواننده ای که مدتها در مقوله موسیقی و خوانندگی فعالیت داشت. اما به دلایل گوناگون موفق نشده بود تجربه حضور رسمی در بازار داشته باشد. فروردین ماه امسال پس از درگذشت «عسل بدیعی» بازیگر سینما و تلویزیون « امیر مسعود» در قالب قطعه «روزای بی عسل» با دکلمه «مریم حیدرزاده» حضور متفاوتی را تجربه کرد. به بهانه نزدیک شدن به انتشار آلبوم و مشکلات با تهیه کننده و انتشار قطعه «روزای بی عسل» با امیر مسعود گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:
 
  • *دلایل تاخیر در انتشار آلبومتان چیست؟
اصلی ترین دلیل این بود که کارها چندین بار عوض شدند. سبکی که خودم می خواستم کار کنم «تین ایج» بود و ما تصمیم گرفتیم کارها را تغییر بدهیم و به موسیقی مجازی که رایج هست نزدیک کنیم. این بود و یک سری کوتاهی ها از طرف خودم و تهیه کننده. ولی الان خدا را شکر کارهای ادارای آلبوم در حال انجام است و فکر میکنم اگر همه چیز خوب پیش رود برای بعد از ماه رمضان آلبوم منتشر شود.
 
  • *در این آلبوم با چه کسانی همکاری داشتید؟
تنظیم ها را اکثرا خودم انجام داده ام و «بهزاد عبداللهی» نیز در یک یا دو ترک حضور دارد. اغلب شعرها توسط خانم «مریم حیدزاده» سروده شده است. در بخش ساخت ملودی هم آثار «امیرعلی بهادری» و خانم حیدرزاده را خواهیم شنید.
 
  • *نام آلبوم چیست و چند قطعه دارد؟
این آلبوم « با تاخیر» نام دارد و شامل ده یا دوازده قطعه خواهد بود. این آلبوم برای قشر خاصی ساخته نشده است و قرار نیست طرفدار خیلی خاص داشته باشد و کاملا مردم پسند است.
 
  • *داستان همکاری شما با تهیه کننده آلبوم به چه سرانجامی رسید؟
«رامین بصیرت نیا» یک سری مشغله های خودش را دارد که سرنوشت افرادی مثل من یا «مهدی یغمایی» و یا کسانی که با او کار کرده و می کنند را ممکن است که ناخواسته تحت تاثیر قرار دهد. چون کار ما این است ولی رامین در کنار این کارهای دیگری نیز دارد. من خودم یکی دو بار با وی به مشکل خوردم ولی مسائل را حل کردیم و الان هم همه کارها در حال پیشروی است.
 
  • *قرارداد شما با ایشان لغو نشده است؟
خیر و رامین تهیه کننده آلبوم در دست انتشار من است. کار ما تا لغو قرارداد هم پیش رفت ولی با گفتگو و طرح چند راهکار مشکلات فعلا حل شده است.
 
  • *از قطعه«روزای بی عسل» که چند روز پس از درگذشت زنده یاد«عسل بدیعی» منتشر شد برای ما بگویید و اصلا چه شد که به فکر این کار افتادید؟
خانم بدیعی که روحشان قرین رحمت باد کار بسیار بزرگی انجام دادند. پس از عمل انسان دوستانه او و خانواده اش که هفت عضو بدن آن عزیز را اهدا کردند در یک زمان کوتاهی این قطعه تولید شد یعنی زمانی که خانم حیدرزاده به من زنگ زدند. ایشان پیشنهاد دادند و گفتند که من چهار بیت شعر درباره عسل نوشته ام و الان دوست دارم اگر موافق باشید با هم اجرا کنیم. من هم خیلی استقبال کردم و فکر کنم حدود دو بعد از ظهر بود که به ایشان گفتم کمی روی شعر کار کنند و ملودی را خودشان ساختند. تصمیم را حدود ساعت دو گرفتیم و در ساعت 7 استارت را زدیم و فردا ساعت 7 یا 8 شب کل کار آماده بود یعنی گیتار و پیانو زده و تنظیم و میکس و مستر نیز انجام شد.
 
  • *با وجود اینکه مدتها بود از خانم حیدرزاده دکلمه ای بر آثار با کلام نشنیده بودیم چه شد که در این قطعه دکلمه او را شنیدیم؟
خواستند نوعی تقدیر یا ارزش گذاری برای کار خانم بدیعی انجام بدهند و این کار هم به خواسته خودشان بود.
 
  • *فکر می کردید اینقدر بازخورد خوبی داشته باشد؟
بله. به دلیل اینکه کار از همان ابتدا با نیت خوبی آغاز شد و از همه جنبه ها بخواهید نگاه کنید واقعا کار خوبی بود و چرا مورد قبول قرار نگیرد؟ و بازخوردهای خوبی هم داشت.
 
  • *این قطعه را در آلبوم جدیدتان قرار می دهید؟
نه. به دلیل اینکه هدف ما از این قطعه مسائل این چنینی نبود. خیلی خوب است که این قطعه را در آلبوم داشته باشیم ولی اگر خانم حیدرزاده تا آن موقع مجوز بگیرند و دکلمه ایشان در کار باشد حتما با کمال میل در آلبوم قرار میدهم. کلا ترجیح می دهم قطعه را دست نزنم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1392 - 02:43

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 17:13

صداش واقعآ به دل میشینه بی صبرانه منتظریم

سه شنبه 21 خرداد 1392 - 18:13

یکی از جوان های بااستعداد ایرانیه خوشحالم تونست به یه سطحی برسه که شروع به تلاش بیشتر کنه وواقعا اخلاق خوبی داره بعد فوت زنده یاد عسل بدیعی واقع با همکاری خانمحیدر زاده کار قشنگی کردند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «با تاخیر» با صدای «امیر مسعود» منتشر می شود | موسیقی ما