برنامه یاد بعضی نفرات
 
اخيرا اتفاق افتاد:
آشتي تلويزيون با شماعي زاده
موسيقي ما- لي لا رضايي:  خواننده تيتراژ برنامه تلویزیونی «روز ششم» كه پنجشنبه هر هفته از ساعت 9:30 به صورت زنده  روي آنتن شبكه يك مي رود، كسي نيست جز احسان شماعي زاده كه سال گذشته آلبومي با عنوان «منو انكار نكن» را به تهیه کنندگی رضا رشیدپور روانه بازار موسيقي كرد.
شماعي زاده  كه اين تيتراژ را پنجشنبه 9 خرداد ماه با حضور در برنامه رونمايي كرد، با اعلام اين خبر به موسيقي ما گفت: این اولین تیتراژ من برای تلویزیون ایران بود و پس از آن آهنگ «وطن» را به سفارش نادر کاشانی تهیه کننده شبکه 3 اجرا کردم که هم اکنون در حال پخش میباشد وآن را برنامه های مختلف تلویزیون اجرا خواهم کرد. 
وي از ادامه فعاليتهاي خود گفت: در حال حاضر علاوه بر تولید دومین آلبوم خود و حضور در تمرینات ارکستر جهت برگزاری تور کنسرت ها، مشغول ساخت آهنگ «ماه عسل» برای پخش از تلویزیون در ماه مبارک رمضان هستم. ترانه  آهنگ ماه عسل مصوب صداو سیماست و ساخت آن راهمچون قطعات قبلی دوست هنرمندم میثم جمشیدپور به عهده دارد.
 اولين حضور رسمي شماعی زاده در اين رسانه نوروز امسال در ميدان امام و در مقابل دوربين هاي پخش زنده شبكه 3 در برنامه «صبح نوروزی» و با اجراي قطعه معروف «ماسپاهانيمو، حالا حالا قهرمانيم» اتفاق افتاد. آهنگی که وی به سفارش باشگاه سپاهان اجرا کرد تا به شعار اول هواداران اصفهانی تبدیل شود.
وی درموردعلت تشابه صدایی اش با یک خواننده که به سوال مشترک همه از وی تبدیل شده گفت : همان طور که در برنامه روز ششم نیز اعلام کردم هیچگاه سعی نداشته و نخواهم داشت که از دوست بسیارعزیزم احسان خواجه امیری تقلید کنم و خدای بزرگ را شاهد می گیرم که جنس صدای من همین است و این مهم را به زودی در اجراهای زنده به هموطنان عزیزم ثابت می کنم.
آهنگ وطن را اینجا بشنوید
روزششم به زودي در اختيارتان قرار خواهد گرفت.
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 23:06

دیدگاه‌ها

شنبه 18 خرداد 1392 - 15:11

دوستت دارم احسان جون ماسپاهانیمو حالا حالا قهرمانیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آشتي تلويزيون با شماعي زاده | موسیقی ما