برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین بهروزی نیا
حسین بهروزی نیا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
ما نماینده موسیقی ایران در جهان هستیم
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آهنگساز و نوازنده کشورمان از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در خارج از ایران خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های خارج از کشور خود را آغاز کرده‌ام که به عنوان نماینده کوچکی از موسیقی ملی-سنتی ایرانی در کشورهای دیگر به اجرا در خواهم آورد.

حسین بهروزی نیا درباره این فعالیت‌های خود افزود: در مجموع و در ادامه این فعالیت‌ها همکاری با دوستان هنرمندی همچون حمید متبسم در اروپا را در برنامه کاری خود دارم. همچنین همکاری با هنرمندان دیگری را در دستور کار خود قرار داده‌ام که با وجود آن‌ها بتوانم موسیقی کشورم ایران را به تمامی جهان بشناسانم. از‌‌ همان ابتدا که برنامه‌های خود را در کشورهای خارجی آغاز کردم هدف و نیت‌ام این بوده که موسیقی سنتی امان را در اروپا و آمریکا و کشورهای مختلف دنیا معرفی کنم. چرا که بر این باورم که موسیقی ایران حرفهای بسیاری برای گفتن دارد و قابلیتهای بسیاری برای مطرح شدن دارد و بسیار قابل بررسی است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اینکه هنوز نتوانسته‌ایم مانند دیگر کشورهای نظیر هند و کشورهای شرقی و آسیایی در این زمینه موفق باشیم و موسیقی خود را به دنیا معرف کنیم، به دلیل عدم پشتوانه و حمایتهای دولتی است. چرا که هم دولت‌ها و هم مردم باید در حمایت از هنر و هنرمندانشان فعال باشند.

بهروزی نیا در ادامه در خصوص مشکلاتی که هنرمندان ساکن در خارج از ایران دارند، تاکید کرد: هنرمندانی که در خارج از ایران فعالیت می‌کنند، با دست خالی دارند ادامه می‌دهند. ما با دست خالی و بدون هرگونه امکاناتی تمامی کارهای هنری خود را انجام می‌دهیم، بی‌آنکه چشمداشتی از کسی داشته باشیم و منتظر حمایت کسی یا جایی باشیم. ولی با تمامی این‌ها به خوبی از عهده تمامی این مسایل و مشکلات بر آمده‌ایم و توانسته‌ایم به خوبی کار کنیم و در جهت شناساندن موسیقی ایران به دیگر جوامع موفق عمل کنیم.

وی در پایان در خصوص دیگر برنامه‌های خود گفت: ارگان‌های مختلفی از ما جهت اجرای برنامه دعوت به همکاری کرده‌اند، که از این میان می‌توان به سالن «karnegiL»، در نیویورک اشاره کرد که یکی از معروف‌ترین سالن‌های کنسرت در دنیاست. اجرای ما در این سالن در ماه نوامبر ۲۰۱۳ خواهد بود که این نشان دهنده فعالیت‌های موثر و مفید هنرمندان ایرانی در خاج از ایران است. امیدوارم که همه هنرمندانی که دارند در زمینه موسیقی فعالیت می‌کنند بخصوص خارج در ایران از موفقیت برخوردار شوند. چرا که ما نماینده موسیقی ایران در جهان هستیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 - 10:40

دیدگاه‌ها

شنبه 11 خرداد 1392 - 12:12

موسیقی ما من یه انتقاد از شما دارم چرا برنامه های کنسرت بروز نمیشه؟؟؟؟همین که کنسرتا تموم شدن برنامه های جدید کنسرتو بذارین تا اگه خواستیم بریم بیلط گیرمون بیاد!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ما نماینده موسیقی ایران در جهان هستیم | موسیقی ما