برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
همکاری مجدد سینا سرلک و کیوان ساکت در آلبوم «کی می‌رسد باران»
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سینا سرلک پیش از این در یکی از گفت‌و‌گوهایی که با سایت موسیقی ما داشت از همکای مجدد خود با کیوان ساکت خبر داده بود و صحبت از جزییات این همکاری را به کیوان ساکت واگذار کرد که آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم مشترک‌شان را بر عهده دارد.

کیوان ساکت در این‌باره و در تکمیل صحبت‌های سینا سرلک گفت: آلبومی را برای این خواننده جوان و خوش صدا در دست ساخت دارم که بلافاصله آن را روانه بازار خواهیم کرد. این آلبوم «کی می‌رسد باران» نام دارد که شامل ساخته‌ها و تنظیم‌های من است که خود نیز در آنها نوازندگی کرده‌ام.

این آهنگساز در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی قطعات این آلبوم را خودم ساخته و تنظیم کرده‌ام. این آلبوم که در استودیو بل ضبط شده است شامل اشعار دکتر هرمز ناصر شریف است که خود گویندگی آلبوم را نیز بر عهده دارد و شامل پنج قطعه طولانی است.

وی افزود: از میان این قطعات طولانی می‌توان به دوقطعه تصنیف، یک قطعه ساز و آوازی، یک قطعه بی‌کلام و ... اشاره کرد. «کی می رسد باران» در ماه خرداد روانه بازار موسیقی شده و به دست علاقه‌مندان به موسیقی سنتی خواهد رسید.

وی که اخیرا کنسرتی را با گروه وزیری و با همراهی صدای سالار عقیلی روی سن برده در ادامه از تمدید این کنسرت خبر داد و افزود: کنسرت مشترک من و سالار عقیلی این بار نه با گروه وزیری بلکه با گروه خودم در روز 19 خرداد ماه برگزار خواهد شد. تمرینات گروه را برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنسرت آغاز کرده ایم.

ساکت همچنین درخصوص آلبوم در دست انتشار خود گفت: آلبوم جدیدم نیز تا چند وقت دیگر آماده انتشار خواهد شد و به بازار می‌آید.عنوان این آلبوم هنوز انتخاب نشده است اما اشعار آن را از میان اشعار شعرای نامی و صاحب سبک ادبیات ایران انتخاب کرده‌ایم. از این میان می‌توان به شعرایی همچون فریدون مشیری، شفیعی کدکنی، حافظ و ... اشاره کرد.

گفتنی است کیوان ساکت و دیگر عوامل آلبوم سعی دارند آلبوم را در بهترین و نزدیکترین زمان ممکن روانه بازار موسیقی کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 خرداد 1392 - 08:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری مجدد سینا سرلک و کیوان ساکت در آلبوم «کی می‌رسد باران» | موسیقی ما