برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد علیزاده
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس اولین جشن «موسیقی ما»:
محمد علیزاده: در این نظرسنجی باند بازی وجود نداشت
موسیقی ما – وحید لشکری: تیتراژ برنامه«جشن رمضان» در سال گذشته زمینه ساز سال پرکاری برای «محمد علیزاده» بود و همین اتفاق هم رخ داد. خواننده قطعه «خداحافظ همین حالا» سال 91 را با انتشار نخستین آلبوم رسمی اش و اجراهای زنده رسمی به پایان رساند. در نظرسنجی سالانه«موسیقی ما» تیتراژ جشن رمضان و قطعه«دلت با منه» از دیدگاه کارشناسان به عنوان نامزدهای بهترین تیتراژ تلویزیونی و بهترین قطعه موسیقی پاپ انتخاب شد. با محمد علیزاده گفتگویی انجام دادیم و او نظرات خود را در مورد آرای کارشناسان و مردم بیان کرد.
 
  • *از اینکه از سوی کارشناسان بیشترین رای را در بخش«بهترین قطعه موسیقی پاپ» و «بهترین تیتراژ تلویزیونی» بدست آوردید چه حسی دارید؟
حس خوبی است. این نظرسنجی که در آن کارشناسان و مردم حضور داشتند اتفاق بسیار خوبی برای موسیقی ما است. و این اتفاق خوب پیش زمینه ای می شود برای اتفاق های بهتر و بهتر. انشالله این موسیقی پاپ ما و دوستانی که برایش زحمت می کشند روز به روز شاهد این اتفاقات زیبا باشند. من به همه همکارانم چه آنهایی که در بین نامزدها هستند و چه آنهایی که نیستند بابت تلاشهایشان در سال 91 خسته نباشید می گویم.
 
  • *به نظر شما چه تفاوتهایی میان نتایج بدست آمده در بخش کارشناسی با بخش مردمی وجود دارد؟
قطعا هر دو معتبر است. اینکه نظر کارشناسان یا مردم باشد هر دو در جایگاه خود معتبر هستند. نظرسنجی های مردمی ما گاهی اوقات ممکن است احساسی هم باشد. یعنی گاهی احساساتشان به خاطر علاقه ای که به یک خواننده دارند قالب می شود و آن را انتخاب می کنند. شاید بعضی وقت ها و نه همیشه شاید آن قسمت درست داستان نباشد. این هم حق رای آنهاست و خود من همیشه به این حق رای مردم احترام می گذارم. در بخشهای کارشناسی ما موزیسینهای خوبی در ایران داریم. خواننده و ترانه سرا و ملودی ساز و تنظیم کننده های خوبی داریم. اگر که این انتخابات را انجام می دهند قطعا از روی سواد و نگاه ویژه ای است که روی موسیقی دارند و این من را خوشحال تر می کند.
 
  • *برگزاری چنین نظرسنجی ها و جشن ها چه تاثیراتی در موسیقی ما خواهد داشت؟
قطعا هرکاری که برای موسیقی انجام شود و هر تلاشی بشود به نفع موسیقی و اهالی موسیقی خواهد بود. همیشه شعار شخصی من در موسیقی این بوده که باید دوستان خوب من در حیطه موسیقی همدیگر را حمایت و از هم دفاع کنند. همانطور که من هرجا بروم از همکاران خودم دفاع می کنم و از ترانه سراها و سایرین دفاع می کنم. از همه سعی می کنم آن دفاعی که قابل هست را انجام بدهم. چون آنها هم مثل من زحمت کشیده اند و آنها هم مثل من اتفاقات بد و خوب و روزهای تلخ و شیرین را چشیده اند. پس لیاقت این را دارند که حمایت شوند. اینکه این حمایت به این شکل انجام شود قطعا در روند رفاقت بین دوستان موسیقایی من تاثیر گذار است. اینکه بچه ها همه یک جا جمع بشوند و همدیگر را جدای از فضای کاری ببینند یک اتفاق خوب است. آرزو میکنم این اتفاقات بیشتر شود. یک چیز من را خوشحال کرد آن هم اینکه در این نظرسنجی باندبازی وجود نداشت. چون همیشه در مجلات ما هر مجله ای مختص به یک تعداد خواننده بوده و اتفاقاتی که رخ می داد مورد پسند شخص بنده نبود. ولی این نظرسنجی خیلی خوب بود و خیلی به موسیقی ما کمک می کند. من کار خودم را انجام می دهم اما دوست دارم اتفاقی باشم برای پیشرفت و تعالی موسیقی مملکتم ایران. که تک تک بچه ها قطعا همین نظر را دارند و آرزو میکنم اتفاقات بهتری رخ بدهد.
 
  • *به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برتر شدن در این شاخه می دانید؟
قطعا آن کسانی که مردم و کارشناسان انتخاب کردند شایسته بودند و من هم به نظر آنها احترام می گذارم. من هم آن دوستانی که در هر زمینه ای نامزد شده اند را شایسته می دانم به خاطر اینکه اولا مردم و بعد کارشناسان این عزیزان را انتخاب کرده اند.
 
  • *و مهمترین برنامه های شما برای سال 92 چیست؟
مهمترین برنامه های من اجراهای زنده است. همچنین تولید آلبوم بعدی که خیلی زیاد به آن امید دارم به خاطر اینکه در حال تولید چند قطعه از آن هستم و خودم آنها را دوست دارم. آرزو میکنم منتشر شود و مردم بشنوند و هم دوست داشته باشند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 - 03:15

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 - 17:47

"در این نظرسنجی باند بازی وجود نداشت"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا نداشت؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده: در این نظرسنجی باند بازی وجود نداشت | موسیقی ما