برنامه یاد بعضی نفرات
 
داریوش شهریاری
بعد از یکسال و نیم اقامت در کانادا؛
داریوش شهریاری به ایران باز می‌گردد
موسیقی ما - داریوش شهریاری ترانه سرا و خواننده مطرح موسیقی پاپ و سردبیر سابق مجله ترانه ماه که قریب به یکسال و نیم است در خارج از کشور زندگی می کند، به زودی به ایران بازخواهد گشت. شهریاری که پاییز 90 تهران را به مقصد تورنتوی کانادا ترک کرد، قصد دارد با بازگشت به ایران فعالیت های موسیقایی اش را از سر بگیرد.
 
این ترانه سرا و خواننده در زمان اقامتش در کانادا، فعالیت موسیقایی خارج از عرفی انجام نداد و در طول یکسال و نیم گذشته ، تنها یک تک تراک با نام «تو نیستی» از خود منتشر کرد که تاریخ تولید و ضبط آن نیز به پیش از سفر وی باز می گشت.
 
داریوش  در خصوص آخرین وضعیتش به موسیقی ما گفت: « لس آنجلسی شدن را دوست ندارم. طی دهه گذشته در داخل ایران و با قوانین کشورم، فعالیت کرده ام و دوست دارم ادامه فعالیت موسیقایی ام نیز به همین شکل باشد.»
 
از شهریاری درباره شرایط آلبوم نافرجام و منتشر نشده اش -جیغ- سوال کردیم که وی در پاسخ گفت: « زمان زیادی گذشته، آلبوم کهنه شده وطبیعتا نمی توان روی آن حساب خاصی کرد. یکی - دو قطعه از این آلبوم را حفظ خواهم کرد و کارهای جدیدی به آن خواهم افزود.در آلبوم جدید با آیدین بهزادی،  رایان مددخانی و انوشیروان تقوی به عنوان تنظیم کننده همکاری خواهم کرد. ضمن این که اکثر ترانه ها را خودم خواهم سرود و البته از ترانه های خانم مریم دلشاد هم استفاده خواهم کرد. در بخش ملودی هم جدا از کارهایی که خودم خواهم ساخت، از ملودی های حمید عسکری و امیر عباس حسن زاده هم بهره خواهم برد.»
 
وی در ادامه پیرامون فعالیت های جدیدش در زمینه ترانه گفت: « طی یکسال و نیم اخیر، همکاری خاصی با خواننده ها نداشته ام. قطعاتی با ترانه های من منتشر شده که به گذشته بر می گردد. در آلبوم قاسم افشار هم یک ترانه دارم که آن هم مربوط به گذشته است.»
 
داریوش شهریاری که به واسطه 7 سال نشر و سردبیری مجله موسیقی ترانه ماه نامی مطرح در حیطه رسانه ای موسیقی پاپ است، درباره احتمال راه اندازی مجدد یک نشریه موسیقی گفت: «باید شرایط را سنجید و بعد اظهار نظر کرد. مسلما حرفه اصلی من روزنامه نگاری است و من از حرفه اصلی ام دور نخواهم بود. احتمال هر چیزی وجود دارد اما من روزنامه نگار باقی خواهم ماند. در هرصورت تصمیم گیری در این رابطه را به پس از بازگشتم به ایران موکول کرده ام.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1392 - 08:51

دیدگاه‌ها

یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 03:19

کاش دوباره سردبیر مجله ترانه ماه داریوش شهریاری باشه. متاسفانه این ماه نامه محبوب درگیر سلیقه های شخصی شده

یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 20:05
مهسا

منم مجله ی ترانه ماه رو فقط به خاطر داریوش شهریاری می خریدم .
بازگشت دوبارشون به میهن رو خوس آمد می گم :)

2.191.182.35
شنبه 15 تیر 1392 - 19:23
a

امیدوارم که برگردن...!!!
فعلا که هنوز تورنتو هست ....

5.52.28.115

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داریوش شهریاری به ایران باز می‌گردد | موسیقی ما