برنامه یاد بعضی نفرات
 
یاشار خسروی
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس «اولین جشن سالانه موسیقی ما»:
یاشار خسروی: جایگاه آرای مردمی بهتر از بخش کارشناسی است
موسیقی ما – امید شایان: نام گروه«دیوار» قدمت چندانی ندارد اما اعضای این گروه هر یک تجارب زیادی را به همراه دارند و از مهمترین ارکان نوازندگی در موسیقی ایران هستند. پس از شمارش آرای نظرسنجی سالانه سایت«موسیقی ما» نوازندگان این گروه در هر دو بخش مردمی و کارشناسی به عنوان نامزد دریافت تندیس معرفی شدند. در گفتگویی با«یاشار خسروی» از اعضای گروه دیوار احساس او را نسبت به این انتخاب جویا شدیم.
 
  • از اینکه از سوی مردم و کارشناسان نوازندگان گروه«دیوار» بیشترین رای را در بخش«بهترین نوازنده» بدست آوردند چه حسی دارید؟
این خیلی خوب است اما در بخش نوازنده ها نباید نوازنده های  گروه به صورت گروهی در بین اسامی کاندیداها قرار می گرفتند. چون گروه «دیوار» به عنوان مثال یک پنجم فعالیتهای من را در سال 91 را تشکیل می داد. من در سال 91 با«فرزاد فرزین»،«بابک جهانبخش» و «فریدون آسرایی» و... همکاری داشته ام. یعنی فعالیتم فقط این گروه نبود. ولی در کل این حرکتی که «موسیقی ما» شروع کرد بسیار خوب بود و در سالهای آتی مشکلات اولیه نیز برطرف خواهد شد.
 
  • به نظر شما چه تفاوتهایی میان نتایج بدست آمده در بخش کارشناسی با بخش مردمی وجود دارد؟
در بخش کارشناسی به عنوان مثال یک نفر که نظر می دهد شاید تمامی کنسرتها را که ندیده است. شاید برنامه های چند نفر از دوستان خودش را دیده و نظر داده است. نمی شود خیلی زیاد روی بخش کارشناسی حساب کرد. ولی در بخش مردمی اگر مردم یک نوازنده که در یک جا فعالیت می کند را مورد نظر قرار بدهند و طرفداران خواننده ای که با او مشغول فعالیت هست را در نظر نگیرند و فقط به خاطر خود نوازنده رای بدهند نه خواننده ای که با او فعالیت می کند خیلی خوب است. به نظرم جایگاه آرای مردمی بهتر از بخش کارشناسی است.
 
  • برگزاری چنین نظرسنجی ها و جشن ها چه تاثیراتی در موسیقی کشور خواهد داشت؟
اگر صد در صد خوب برگزار شود و هر دو بخش کارشناسی و مردمی دقیق باشد و کسانی که مشغول کار هستند از این قضیه حمایت کنند خیلی حرکت بزرگ و خوبی است. واقعا خواننده ها و نوازنده ها و هم تهیه کننده ها و همه دوست دارند که چنین برنامه ای در کشور داشته باشیم. ولی یک مقدار مشورت با موزیسین ها و هنرمندان را نیز لازم دارد یعنی برای سالهای آینده بهتر است مشورتهایی هم وجود داشته باشد.
 
  • به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برتر شدن در این شاخه می دانید؟
«رضا تاجبخش» و «بهنام حکیم» را می توانم نام می برم.
 
  • و مهمترین برنامه های شما برای سال 92 چیست؟
در حال ضبط آلبوم تصویری گروه دیوار هستیم. بیشتر دوست دارم با دیوار و در بخش پاپ با «بابک جهانبخش» فعالیت داشته باشم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 10:51

دیدگاه‌ها

یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 - 19:17

ممنون
یاشار عالیه

دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 15:47

یاشار جان اینو بدون که هوادارای سلطان احساس بابک جهانبخش عزیز هم تورو خیلی دوست دارن،امیدوارم در گروه هفت و در کنار خواننده محبوبم سال خوبیرو داشته باشی ...

شنبه 12 مرداد 1392 - 04:42

سلام یاشارمن سراج لیراوی ازمنطقه نفتی بوشهرهمکارپدرت آقامسعودخسروی هستم منم برنامه هاتو همیشه دنبال میکنم خوشحالم ازموفقیت هات وهمیشه شماوالیاررادوست دارم همچنین آقامسعود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یاشار خسروی: جایگاه آرای مردمی بهتر از بخش کارشناسی است | موسیقی ما