برنامه یاد بعضی نفرات
 
صدرالدین حسین خانی
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس «اولین جشن سالانه موسیقی ما»:
صدرالدین حسین خانی: نظرسنجی سالم، رقابت سالم به وجود می‌آورد
موسیقی ما- لی لا رضایی: شرکت ایران گام با تلاش‌های بی‌وقفه خود در زمینه موسیقی‌های سبک‌های مختلف همواره ثابت کرده که طرفدار و حامی همه انواع موسیقی است و برای رشد و بقای موسیقی ایران هر کاری بتواند انجام می‌دهد. شاید مدتی است که این شرکت مورد کم لطفی‌هایی از سوی مسولان قرار گرفته اما همچنان سعی در ماندن و کار کردن در این عرصه را دارد. در حالی شرکتهای بسیاری که در این زمینه فعالیت می‌کردن عطای این کار را به لقایش بخشیدند، ایران گام تمام خطرات مالی و اقتصادی را به جان خرید و ماند. با مدیریت کوشا و فعال شرکت فرهنگی-هنری ایران گام که حائز کسب آرای بیشتری از میان رقبای دیگر خود شد، درخصوص نظرسنجی بزرگ موسیقی ما گفت‌و‌گو کرده‌ایم:
 
  • از اینکه از سوی مردم (یا کار‌شناسان) بیشترین رای را در بخش بهترین تولید کننده آلبوم به دست آورده‌اید، چه حسی دارید؟
حس خیلی خوبی است. منتها با وجود این همه مسایل و مشکلاتی که هست نمی‌توانیم فقط به این نظر سنجی اکتفا کنیم. ما دوست داشتیم دوستانی که زحمت مسایل و مشکلات ما را می‌بینند، بیشتر به مردم آگاهی بدهند تا شرکت‌ها بتوانند روی پا بمانند. حالا ما نمی‌توانیم دلمان را خوش کنیم به اینکه چون در نظرسنجی رای آورده‌ایم و چنین اتفاق خوشایندی برای ما افتاده است، دیگر کار و فعالیت نداشته باشیم و دست از ادامه برداریم. از این بابت خیلی خوشحالیم ولی کار کردن در زمینه موسیقی بسیار مشکل و سخت است. موسیقی مشکلات مختص خود را دارد و کسی که در زمینه تولید آن فعالیت می‌کند باید فکر همه چیز را کرده باشد.

من به نوبه خودم از سایت موسیقی ما ممنون و سپاسگزارم که این فرصت را برای همه ما فراهم کرد تا کمی دیده شویم. خوشحالم که شرکت ایران گام توانسته در نظر سنجی رای بیاورد.
 
  • به نظر شما چه فرق‌هایی میان نتایج به دست آمده در بخش کار‌شناسی با بخش رای گیری مردمی وجود دارد؟ (درواقع اهمیت و اعتبار کدام بیشتر است؟)
اگر واقعیت‌ها گفته شود و واقعا نظر مردم به‌‌ همان صورت که هست منعکس شود، خیلی عالی است. هر کس می‌داند چه جایگاهی دارد و با خدمتی که کرده، چقدر به اهدافش رسیده است. چنین چیزی کمک می‌کند به پیشرفت موسیقی و ایجاد رقابت سالم میان هنرمندان این عرصه. من و دوستانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند برایمان نظر مردم خیلی مهم است. چرا که باعث می‌شود در کارمان پیشرفت کنیم. منتها رقابت صحیح باید ایجاد شود و یادبگیریم که رقابت صحیح داشته باشیم تا بتوانیم در عرصه موسیقی پیشرفت کنیم. رقابت اگر سالم نباشد نمی‌توان به پیشرفت خوشبین بود.
 
  • برگزاری همچین نظرسنجی‌ها و جشن‌های چه تاثیراتی در موسیقی ما خواهد داشت؟
قطعا منجر به پیشرفت همه کسانی می‌شود که در این زمینه فعالیت می‌کنند.‌‌ همان طور که گفتم ایجاد رقابت در زمینه‌های مختلف این عرصه می‌تواند منجر به این شود که همه از یکدیگر پیشی بگیرند و در زمینه موسیقی و حرفه خود پیشرفت کنند. این جوری باعث می‌شویم تا جوانهای عرصه موسیقی رشد کنند و به ادامه فعالیتهای خود علاقه‌مند شوند. من چنین حرکتی را تحسین می‌کنم.
 
  • به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برترشدن در این شاخه می‌دانید؟
آوای باربد شایستگی این را دارد که رای بیاورد. این شرکت همیشه نشان داده که در کارش جدی است و می‌تواند بهترین‌ها را در عرصه موسیقی رقم بزند. این شرکت هم نیاز موسیقایی جامعه را درک می‌کند و هم به کارهای فاخر می‌پردازد. من تبریک می‌گویم به این شرکت اما نسبت به شرکتهای دیگر نظری ندارم. شاید آوای باربد حقش بسیار بیشتر از این‌ها باشد چرا که شرکتی است که در این زمینه خوب فعالیت می‌کند و در تمام شرایط سخت مانده و کارش را به نحو احسن انجام داده است.
 
  • مهم‌ترین برنامه‌های شما برای سال ۹۲؟
یک سری تغییرات در سیستم پخش خود داریم. تولیداتی متفاوت را در این سال خواهیم داشت و تصمیم داریم رو به جلو قدم برداریم. کارهایی نیز در زمینه موسیقی سنتی انجام خواهیم داد که امیدواریم حرکت خوبی باشد. در زمینه موسیقی پاپ نیز با چند خواننده جدید قصد همکاری داریم که فکر می‌کنم دراین حوزه از موسیقی پدیده باشند. امیدوارم تمامی گامهایی که بر می‌داریم رو به جلو باشند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 14:30

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 - 18:14

کاش مسئولین هم در کنار هنر مندان باشن نه در مقابلشون شاید اگر این نظر سنجی توی هر کشور دیگه ای برگزار میشد خیلی برای همه مهم بود و از هر لحاظ همه تلاش خودشون رو میکردن که توی این نظرسنجی با این ابعاد اول بشن اما چیزی که هست انگار نامزدها خیلی هم خوشحال نیستن این قدر مشکلات وجود داره که اگه خوشحال هم بشن این حس براشون ماندگار نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدرالدین حسین خانی: نظرسنجی سالم، رقابت سالم به وجود می‌آورد | موسیقی ما