برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیما رمضان
گفتگو با نامزدهای دریافت تندیس «اولین جشن سالانه موسیقی ما»:
نیما رمضان: باید یک رقابت جدی ایجاد شود
موسیقی ما – وحید لشکری: «نیما رمضان» نوازنده گیتار الکتریک در هر دو بخش کارشناسی و مردمی بر اساس آراء بدست آمده به عنوان یکی از نامزدهای بهترین نوازنده سال 91 شناخته شده است. به سراغ او رفتیم و با او در این مورد گپ کوتاهی زدیم:
 
  • از اینکه از سوی مردم و کارشناسان بیشترین رای را در بخش «بهترین نوازنده» بدست آوردید. چه حسی دارید؟
حس خیلی خوبی دارم و خوشحالم در کنار نوازنده های خیلی خوبی نظیر«مسعود همایونی» یا «رضا تاجبخش» و یا «اشکان آبرون» در یک نظرسنجی به عنوان نامزد بهترین نوازنده انتخاب شده ام.
 
  • به نظر شما چه تفاوتهایی میان نتایج بدست آمده در بخش کارشناسی با بخش مردمی وجود دارد؟
چون نوازندگی و کلا موسیقی سلیقه ای است هرکسی با توجه به سلیقه ای که دارد و نگاه خودش به موسیقی رای داده است. در بخش مردمی آن بخشی که برایشان جالب تر بوده را انتخاب کرده اند و در بخش کارشناسی با توجه به نوازنده هایی که با آنها کار می کنند و با نوازنده و ساز زدنش آشنایی بیشتر دارند رای داده اند و البته جنبه تخصصی موسیقی را نیز درنظر گرفته اند.
 
  • برگزاری چنین نظرسنجی ها و جشن ها چه تاثیراتی در موسیقی کشور خواهد داشت؟
ببین شاید در بخش‌هایی بتواند کمک کند ولی ما در خود موسیقی به رقابت بیشتر و در یک فضای وسیع تر نیاز داریم. این نظرسنجی می تواند شروعی برای آن داستان باشد ولی باید برویم به آن سمت که این رقابت بین فعالان جدی تر و کارشناسی تر و در سطح بازار انجام شود. مخصوصا در آهنگسازی و تنظیم که ضعف‌های عمده ای داریم.
 
  • به جز خودتان کدام نامزد دیگر را شایسته برتر شدن در این شاخه می دانید؟
لیست دقیق نامزدها را به خاطر ندارم ولی در بین آنها «آرش پژند مقدم» را یادم هست که نوازنده بسیار خوبی است و تقریبا تمام موزیسین های ایران متفق القول اند که آرش یکی از بهترین درامرها می باشد و خود او هم بسیار خوش اخلاق است. «رضا تاجبخش» را خیلی دوست دارم و به من کمک های زیادی کرده است و یکی از استاندارد ترین نوازنده های ایران است. از لحاظ سلیقه هم نوازندگی و مدل نواختن کیبورد«اشکان آبرون» را خیلی دوست دارم و در کمتر کیبوردیست ایرانی قابلیتهای او وجود دارد. «مسعود همایونی» در گیتار الکتریک یکی از اولین نفرات ایران است و تمیز و خوش لهجه ساز می زند .
 
  • و مهمترین برنامه های شما برای سال 92 چیست؟
فعلا برنامه خاصی را ندارم. من با گروه«کامنت» ساز می زنم و با این گروه مشغول انجام یک سری کارها و کسب تجربه های جدید هستیم. با «سیروان خسروی» و «پیتر سلیمانی پور» هر از گاهی فعالیت دارم و قصد دارم با کسب تجربه های جدید یک سری المان های جدید را به نوازندگی خودم اضافه کنم تا به موفقیت های بیشتر دست یابم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 04:23

دیدگاه‌ها

یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 11:15

جناب رمضان حقیقتا کارشون حرف نداره....تو کنسرتای سیروان که همیشه غوغا به پا می کنه...و به طور کلی کارشو خیلی خوب بلده...راجع به آقای پژند مقدم و آقای آبرون هم کاملا با نظرشون موافقم...:)

یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 14:27

نیما رمضان عالی مینوازه.
ایول به سیروان خسروی و گروه حرفه ایش.

دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 17:22

سایتتون واقعا عالیه

سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 00:15

ایول نیما رمضان عاشقشم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما رمضان: باید یک رقابت جدی ایجاد شود | موسیقی ما