برنامه یاد بعضی نفرات
 
شماره مجوز آلبوم «یه دنیا حرف» 7178 است که دیگر منتشر نخواهد شد!
«مهدی یغمایی» در گفتگو با «موسیقی ما»:
شماره مجوز آلبوم «یه دنیا حرف» 7178 است که دیگر منتشر نخواهد شد!
موسیقی ما – وحید لشکری: تیتراژ اول برنامه «ماه عسل90» به نام «حس میکنم تورو» یکی از قطعات محبوب آن سال و نقاط درخشان کارنامه کاری«مهدی یغمایی» بود. اواخر سال 90 خبرهای انتشار مهدی یغمایی جدی تر شد و حتی در پاییز 91 دموی آلبوم منتشر شد و همه منتظر عرضه آلبوم «یک دنیا حرف» بودند اما این اتفاق نیفتاد. مهدی یغمایی در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد به طور کل انتشار یک دنیا حرف منتفی است و او مشغول تولید یک آلبوم جدید است. گفتگوی او را می خوانید:
 
  • در حال حاضر مشغول انجام چه کارهایی هستید و چه برنامه هایی دارید؟
پیرو منتشر نشدن آلبوم «یه دنیا حرف» توسط تهیه کننده آلبوم، بنده با تهیه کننده اول قطع فعالیت کردم. در حال حاضر مشغول تهیه آلبوم جدیدی هستم که تقریبا هفتاد درصد از ترانه ها و ملودی ها آماده شده است. فکر میکنم این آلبوم طی دو سه ماه آینده کار ضبط  اش به پایان برسد و اگر خدا بخواهد سعی بر این دارم که آن را در تابستان منتشر کنم و در غیر اینصورت پاییز 92 زمان انتشار آن خواهد بود.
 
  • پس یعنی انتشار آلبوم «یک دنیا حرف» کلا منتفی شده؟
بله. به واسطه اینکه تهیه کننده هزینه و دستمزد عوامل را پرداخت نکرده بودند و متاسفانه چون شرکت «صدای کویر» مجوز این آلبوم را دریافت کرده بود و مجوز را به تهیه کننده داده بود متاسفانه «یه دنیا حرف» منتشر نشد. آلبوم در اختیار تهیه کننده است و من دیگر پیگیری آن را نکردم و انتشار آلبوم «یه دنیا حرف» را فراموش کردم. ولی این آلبوم مجوز دارد و شماره مجوز آن 7178 می باشد!
 
  • زمانی که در مراحل تولید و انتشار آلبوم یک دنیا حرف بودید اعلام کردید طی دو سال حدود چهل قطعه را آماده کردید. قصد ندارید آنها را در قالب تک قطعه یا آلبوم منتشر کنید؟
احتمال دارد از آنها در فواصل مختلف استفاده کنم. یعنی به صورت آپدیت شده این کار را کنم. تهیه کننده عزیزی که من به تازگی با او همکاری می کنم خیلی حرفه ای و خیلی زیباتر به موسیقی و آینده موسیقی نگاه می کنند. احتمال دارد از آنها هم انتخاب بشود ولی مطمئنا به روز خواهد شد. شاید هم کلا ترک های کاملا جدید برای این آلبوم استفاده کنم. شاید هم به صورت تک ترک ارائه شوند.
 
  • امکان دارد همزمان طی مدت کوتاهی دو آلبوم منتشر کنید؟
فکر نمی کنم. شاید زمانی که آلبوم جدیدم آماده شود اصلا آلبوم «یه دنیا حرف» هم با آن منتشر شود چون مجوز دارد. ولی در حال حاضر تمام فکرم روی آلبوم جدید و قرارداد اجرای کنسرتهایم هست که به زودی شروع خواهم کرد.
 
  • برنامه ای برای شروع اجراهای زنده دارید؟
گروه من آماده است و تمرینات خود را آغاز کرده ایم. پیشنهادات خوبی هم برای اجرای تهران و شهرستانها داشتم. به احتمال خیلی زیاد کنسرتهایم برگزار خواهد شد و در حال نوشتن قرارداد هستم. اما هنوز قرارداد قطعی نبسته ام و کیفیت قراردادها و پیشنهادات را بررسی میکنم و قراردادی که شرایط بهتری داشته باشد را امضا میکنم. این نکته را می خواهم تاکید کنم که من در حال حاضر یک خواننده کاملا آزاد هستم و هیچ قراردادی با هیچ شخص حقیقی و حقوقی برای کنسرت و آلبوم ندارم. تهیه کننده ای که عرض کردم با حساسیت بسیار بالا پیگیر کار آلبوم جدید است و یکی از کاندیداهای من برای نوشتن قرارداد هستند.
 
  • و آیا سال 92 سال حضور پر رنگ«مهدی یغمایی» در بازار خواهد بود؟
سعی خودم را میکنم که این اتفاق بیفتد. اگر یک سری تبعیض ها حاکم نباشد سعی میکنم امسال حضور پررنگ تری داشته باشم. اولین کاری که در سال 92 انجام دادم تیتراژ اول برنامه «ویتامین3» برای شبکه سوم سیما را آهنگسازی کردم که دوست عزیزم آقای «حامد سلگی» این کار را اجرا کردند. در بخش آهنگسازی و خوانندگی و  اجرای کنسرت هم سعی میکنم امسال حضور خوب و پر رنگی در عرصه موسیقی داشته باشم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 00:31

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 13:11

خواننده بسیاااااار خوش صداییه .. اما آهنگایی که در سطحش هست رو واقعا نمی خونه ...
آهنگ صبح فروردینش قشنگ بود ... اما تمام آهنگاش خوب نیس ...
خواننده هایی مثل علیزاده و امین رستمی از این قشر خواننده هان .. که یا نمی خونن .. یا وقتی میخونن عالی میخونن .. تک و توک باید آهنگ متوسط پیدا کنی بین آهنگاشون
به امید موفقیت مهدی یغمایی خوش صدا و خوش اخلاق

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 - 19:27

مهدی یغمایی خواننده بسیار با اخلاقی بود .. ولی چند وقتی هست که با معروفتر شدنش داره این با اخلاق بودن رو از دست میده.
اگه این نظرات رو میخونه بهش میگم.ما همونجوری دوستت داریم..با اخلاق و مهربون...

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 13:19

باسلام آقای یغمایی عزیز مابه هنر -اخلاق واستعداد شماایمان داریم امیدوارم همیشه موفق باشید خیلی دوست داشتم درجمع تماشاچیان شب کوک باشم امامطلب مهمی که

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شماره مجوز آلبوم «یه دنیا حرف» 7178 است که دیگر منتشر نخواهد شد! | موسیقی ما