برنامه یاد بعضی نفرات
 
«رد انگشتان من» رونمایی و منتشر شد
با هنرنمایی «علی جعفری پویان»
«رد انگشتان من» رونمایی و منتشر شد
موسیقی ما – آلبوم «رد انگشتان من» با هنرنمایی «علی جعفری پویان» پس از رونمایی باشکوهی که در خانه هنرمندان برای آن ترتیب داده شده بود، از صبح امروز در بازار موسیقی مشور منتشر شد.

در مراسم رونمایی این آلبوم که در تالار استاد جلیل شهناز برگزار شد، بزرگانی چون  «کارن همایون فر»، «فریدون شهبازیان»، «حسن ریاحی»، «ناصر چشم آذر»، «داریوش غریب‌پور»، «کیوان هنرمند»، «حمید دیبازر»، «ناصر فرهودی» و... حضور داشتند و در اواسط برنامه کارن همایونفر و علی جعفری پویان بخش هایی از دو قطعه فرانسوی را به صورت زنده اجرا کردند.

«علیرضا میر آقا» نیز وظیفه اجرای برنامه را بر عهده داشت که همین اتفاق یکی از بخش های قابل توجه برنامه بود.

«روز است‌»، «هیچ رنگی آبی نیست»،‌«کلاه پهلوی»،«ماهی کوچولو‌ها دعا می‌خوانند»،«خداحافظ بچه»،«محاکمه در خیابان»،‌«دوئل»،«زندگی خصوصی»،«آقا یوسف» به همراه تعداد زیادی از موسیقی‌های فیلم و سریال در آلبوم «رد انگشتان من» گنجانده شده است.

جعفری پویان در یادداشتی برای این اثر نوشته است: «رد انگشتان من» برگزیده‌ای است از قطعات کوتاه برای ویلن به همراهی گروه‌های مختلف سازی و مروری است بر تجربیاتی که در نوازندگی ویلن به دست آورده‌ام. باور‌، اعتماد و لطفی که دوستان و همکاران آهنگسازمان طی سال‌های فعالیت مشترک حرفه‌ای‌مان در زمینه اجرای آثارشان به من داشته‌اند باعث شکل گیری این مجموعه شد».این آلبوم شامل اجرای آثاری از فریدون شهبازیان، مجید انتظامی‌، ناصر چشم‌آذر‌، محمدرضا درویشی‌، کارن همایون‌فر‌، فردین خلعتبری‌، آریا عظیمی‌نژاد‌ و ... است که این هنرمند در آن به تکنوازی ویلن پرداخته است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 13:43

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 13:50

استاد علی جعفری پویان شما در نوازندگی همتا ندارید و رد انگشتان شما را میبوسم امیدوارم همواره گوش هایمان باطنین آهنگ های شما نوازش شود.(من که سند گوشهامو بنام شما زدم):)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رد انگشتان من» رونمایی و منتشر شد | موسیقی ما