برنامه یاد بعضی نفرات
 
تورج شعبانخانی
تورج شعبانخانی از کار‌هایش و موسیقی این روز‌ها می‌گوید؛
موسیقی ما نیازمند درمان است
موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم‌هایی از خوانندگان جوان عرصه موسیقی توسط آهنگساز قدیمی در دست ساخت است که با طی کردن مراحل ساخت خود قرار است به زودی راه بازار موسیقی را در پیش گرفته و به دست مخاطبان حرفه‌ای خود برسند.

تورج شعبانخانی با اعلام خبر فعالیت خود روی چندین آلبوم به موسیقی ما گفت: صداهای جوان خوبی دارم که این روز‌ها را بر روی ساخت آهنگ برای آن‌ها می‌گذرانم. از این میان می‌توان به خواننده‌ای اشاره کرد که هم اکنون در آلمان است و منتشر دریافت مجوز او از وزارت ارشاد هستیم. مجیدرضا به زودی با اخذ مجوز آلبومش آن را روانه بازار موسیقی خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته من از گذشته چندین کار آماده کرده دارم که چند قطعه جدید نیز به آن‌ها اضافه خواهم کرد. با اوصافی که بازار خرابی را برای موسیقی پیش بینی می‌کنم فکر می‌کنم این آلبوم با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود.

وی درخصوص کم کاری‌های اخیر خود گفت: به این دلیل کم کارم که دوست ندارم کاری را ارائه کنم که خودم آن‌ها را دوست ندارم. دوست دارم آلبومی که قرار است از من و به نام من منتشر شود، کاملا سلیقه خودم باشد و بر اساس داشته‌های ذهنی و سلیقه شخصی‌ام ساخته شده باشد نه برای سلیقه خواننده‌ها و دیگران!

شعبانخانی علت بازار کساد این عرصه از هنر را وجود دستهای بسیاری در کار دانست و تاکید کرد: دستهای بسیاری در این کار نقش دارند و متاسفانه باید بگویم که خیلی‌ها هم فقط برای سود مالی و منفعت ریالی خود وارد این عرصه شده‌اند و دلشان برای من نوعی و موسیقی‌ام نمی‌سوزد. اگر هم سرمایه گذاری می‌کند صرفا برای کسب درآمد از این راه است نه دلسوزی و حمایت از موسیقی و موزیسین!

وی درپایان گفت: من به عنوان آهنگسازی که سالهاست در این عرصه فعالیت می‌کند، هرگز نخواسته‌ام هنرم را به پول بفروشم و همیشه وجدان کاری داشته‌ام. به همین دلیل دلم نمی‌آید برای جوانی که با هزار بدبختی و هزار دردسر موفق شده پولی به دست آورد و قصد دارد آلبومی تولید کند، موسیقی بد بسازم. تک تک ما که در این عرصه هستیم باید دلمان برای موسیقی بتپد تا بتوانیم دلسوزانه برای آن قدم برداریم. موسیقی ما نیاز به درمان دارد و تا راه درمان را پیش نگیریم نمی‌توانیم به آینده خوبی از آن خوشبین باشیم و چشم انداز خوبی را برای آن پیش بینی کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 08:48

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 09:00

ممنون كاش از آلبوم اينده ايشان با صداي خودشان هم سوال پرسيده ميشد

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 12:35

با سلام البوم 6 از تمین رستمی کی میاد

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 23:34

من با چند تا ایمیل ثبتنام کردم ولی ایمیل تایید واسم نیومده.مشکل کجاست؟چند روزه میاد؟
تو رو خدا جوابمو بدید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما نیازمند درمان است | موسیقی ما