برنامه یاد بعضی نفرات
 
حميد حامی
حمید حامی: آلبوم جدیدم به زودی منتشر می‌شود
حامی از موسیقی خداحافظی نمی‌کند
موسیقی ما - «حمید حامی» خواننده پاپ با تایید نکردن خداحافظی خود با دنیای موسیقی گفت: تا چند هفته دیگر آلبوم جدیدم وارد بازار موسیقی می‌شود.«حامی» در خصوص خداحافظی خود از دنیای موسیقی گفت: در طول این ۱۵ سال کار کردن در عرصه موسیقی پاپ بار‌ها با موزیک و خودم قهر کردم اما با توصیه و حمایت دوستانم و همچنین موسسه آوای باربد دوباره به این عرصه برگشتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا با دنیای موسیقی خداحافظی کرده‌اید یا خیر، ‌ گفت: من نگفتم که صد در صد با دنیای موسیقی خداحافظی کرده‌ام. من تا چند هفته دیگر آلبوم جدیدم را وارد بازار موسیقی خواهم کرد.

خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» افزود: حضور یک عده خواننده نامناسب در جامعه و خراب کردن ذائقه شنیداری مردم را دلیل نگرانی و دل‌سردی‌های من در عرصه موسیقی پاپ است.

 حامی با بیان اینکه موسیقی پاپ به بیراهه رفته است، ‌ خاطرنشان کرد: من خواننده پاپ کلاسیک هستم و از اینکه خواننده پاپ تلقی شوم آن را یک امتیاز منفی می‌دانم.

وی با توصیف خوب فضای موسیقی سنتی، تصریح کرد: خوانندگانی همچون علیرضا قربانی، ‌ سالار عقیلی، ‌همایون شجریان و عبدالرسول کارگشا به خوبی توانستند از فضای موسیقی سنتی دفاع کنند اما خوانندگان عرصه موسیقی پاپ اینگونه عمل نکردند.

حمید حامی تاکنون چهار آلبوم به بازار عرضه کرده است. او هم‌چنین آثاری را در فیلم‌های سینمایی نظیر سام و نرگس، گل یخ، هدف اصلی و در مجموعه‌های تلویزیونی مردان کوچک، جوانی، سلام و با من حرف بزن خوانده است. حامی با موسیقی‌دانان بزرگی از جمله زنده‌یاد بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، چراغعلی و شاهین فرهت همکاری داشته است.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1392 - 12:45

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 10:59

سلام . بلاخــره کدوم خبر صحت داره؟ کی راست میگه ؟ چیو باور کنیم؟ اینا بازی تبلیغاتیه؟ واسه چیه آخه؟ یه آلبوم کار داره ، آماده کردنش سخته ، و و و همه اینا درست، اما کی؟چقد؟ دوسال ؟ سه سال؟
من نمیدونم بلاخره آقای حامی ( که من طرفدار پر و پا قرصشون هستم ) از موسیقی خداحافظی کردن یا نه؟!
این خبر چیه پس : http://www.mehrnews.com/detail/News/2027050

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 23:15

بله درسته ، پس این خبر چیه؟؟
http://www.mehrnews.com/detail/News/2027050

شنبه 31 فروردین 1392 - 11:01

امیدوارم سال جدید بهترین سال برا شما باشه مخوصا تو عرصه موسیقی که مطمئنم همین طوره با انتشار البوم جدیدتون که میدونم خیلی فوق العاده اس و برگرزاری کنسرت و دیدن طرفدارای همیشگی تون مطمئنم این همه سختی و ناراحتی ای که شما تو این چند سال متحمل شدید بدر میره و نتیجه زحماتتونو میبینید.توروخدا دیگه حرفی از خداحافظی با دنیای موسیقی رو نزنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامی از موسیقی خداحافظی نمی‌کند | موسیقی ما