برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا یزدانی
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما مطرح شد:
«خاطرات مبهم» رضا یزدانی مرور می‌شود
موسیقی ما- لی لا رضایی: رضا یزدانی به دنبال برگزاری کنسرتی در تهران است که در آن قرار است علاوه بر قطعات پرطرفدار و شنیدنی که همیشه در کنسرت‌هایش اجرا می‌کند، به اجرای قطعاتی از جدید‌ترین آلبوم خود با عنوان «خاطرات مبهم» بپردازد.

وی درباره زمان برگزاری این کنسرت به موسیقی ما گفت: هنوز نمی‌توانیم تاریخ دقیقی از زمان برگزاری این کنسرت را اعلام کنیم اما برگزاری آن در اواسط اردیبهشت ماه قطعی خواهد بود.

این خواننده که با آلبوم «خاطرات مبهم» خود توانسته ارتباط خوبی با دنیای جوان مخاطبهای جوان خود برقرار کند، در خصوص استقبال بسیار از این آلبوم گفت: واقعیتش می‌دانستم که کارهای من با بخشی از اقشا ر جامعه ارتباط برقرار می‌کند و موسیقی من طرفداران خاص خود را دارد اما در خصوص این آلبوم باید بگویم که بازتاب آن در میان مردم بیش از آنچه بود که تصور کرده بودم. چون تیراژ اولیه آلبوم سریعا به پایان رسید و درخواست مجدد برای انتشار نسخه‌های جدید از آن شد و این ظرف پنج روز اتفاق افتاد که از این بابت بسیار خوشحالم.

وی دلیل استقبال از این آلبوم را در مقایسه با آلبومهای قبلی‌اش پاپیولار‌تر بودن قطعات آن عنوان کرده و در این باره اظهار داشت: علاوه بر پاپیولار‌تر بودن قطعات آلبوم، نوع ارکستری که در آن استفاده کرده بودیم و نیز کلیپهایی که ارائه کردیم توانست به استقبال از آن کمک قابل توجهی کند. کما اینکه حضور آهنگسازی قابل و مطرح همچون کارن همایونفر را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. قطعا تمامی این‌ها تک تک توانسته‌اند تاثیر بسزایی در بازتاب خوب این آلبوم داشته باشند و می‌توانند تجربیاتی باشند که در آینده برای کارهای جدیدم از آن‌ها استفاده کنم.

یزدانی در پایان درباره بزرگ‌ترین نظرسنجی موسیقی در سایت موسیقی ما گفت: نظر سنجی کاملی بود و به نظرم نقصی نداشت. من به نوبه خود در آن شرکت کردم چرا که فکر می‌کنم هر حرکتی درجهت رشد موسیقی صورت بگیرد، ارزشمند و مثبت است که این حرکت هم یکی از آن حرکتهاست. امیدوارم به نتیجه خوشایند و قابل توجهی برسد.

آلبوم «خاطرات مبهم» از این خواننده که اخیرا منتشر شد شامل مجموعه‌ای از ساخته‌های کارن همایونفر است که همراه با پکیج تصویری این خواننده است ودر قالب یک دی وی دی تصویری همراه ویدئوی چهار قطعه ازآلبوم منتشر شد. آخرین آلبوم این خواننده با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1392 - 09:04

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 09:21

منتظر کنسرت اردیبهشتیــــــــم.

قرارمون کجا باشه؟ فقط بگو کجا بیام؟

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 12:14

اقا رضا کارش درسته

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 15:04

خیلی از کاراش خوشم میاد.اون صدای قوی وقتی روی این آهنگ ها قرار میگیره و شعرای خاص و دیوانه کننده رو میخونه، بعدشم گیتار الکتریک میاد و نقطه پایانی بر ترک میزاره، همه این ها با هم فقط باعث میشه که تو سکوت کنی و با عطش منتظر ترک بعدی باشی!کارش درسته.

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 20:11

کارش درسته

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 21:29

باخسته نباشید به رضاودستندرکاران البوم خاطرات مبهم.
کارهات خیلی بینظیرند وبرای شخص من اگرامثال تو وکاوه افاق نبودیدموسیقی توایران معنی خاصی نداشت
به شخصه سبک البومهای قبلیت ازجمله ساعت25 وساعت فراموشی روبیشتردوست داشتم وپسندیدم ایشالادراینده تواون ژانربیشترببینیمت

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 22:14

یه دونه باشی !
یه روز حتما میام کافه به دیدنت داش رضا ! <3

سه شنبه 27 فروردین 1392 - 22:41

دمت گرم رضا..
چه بلاتکلیفم...

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 06:44

عشق منه این مرد...<3
منتظر کنسرتیم!

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 02:27

آهنگ سازی خود رضا یزدانی بهتر از کارن همایونفر هست.در ضمن آهنگ های آلبوم قبلیش یعنی ساعت فراموشی بهتر از آلبوم جدیدش بود.رضا فقط باید راک بخونه.

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 17:04

آلبوم خوبی بود ولی هیچ آلبومی به ساعت 25 شب نمیرسه
اگه موقع امتحانام نباشه کنسرتش میرم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خاطرات مبهم» رضا یزدانی مرور می‌شود | موسیقی ما