برنامه یاد بعضی نفرات
 
لیست اسامی برخی از اهالی موسیقی که برای شرکت در نظرسنجی بزرگ «موسیقی ما» دعوت شده‌اند – 1
چه کسانی بهترین های موسیقی سال 91 را انتخاب می کنند؟
موسیقی ما – امید شایان: نظرسنجی بزرگ سایت «موسیقی ما» برای انتخاب بهترین های موسیقی کشور در سال 91 ، این روزها به شدت مورد توجه اهالی موسیقی و دوستداران این هنر قرار گرفته و لحظه به لحظه نیز بر میزان استقبال از آن افزوده می شود.

در این بین در بخش نظرات مردمی نیز شور و حال وصف ناپذیری در جریان است و رقابت چهره ها و خواننده های معروف نفس به نفس در حال پیشروی است.

با گذشت بیش از یک ماه از شروع این نظرسنجی، بیش از 700 نفر از اهالی موسیقی و کارشناسان، در شاخه های مختلف رای خود را جهت انتخاب بهترین های سال گذشته به ثبت رسانده اند و در روزهای آینده نیز بقیه این چهره ها با ثبت آراء خود، «موسیقی ما» را در انتخاب بهترین های سال کمک خواهند نمود.

در این بین بسیاری از مخاطبان موسیقی خواستار انتشار اسامی چهره های حاضر در بخش کارشناسی بودند تا در جریان نوع انتخاب بهترین های سال قرار بگیرند که همین درخواست های متعدد، این رسانه را بر آن داشت تا با انتشار برخی از این اسامی، میزان جامعیت اش را در اختیار اذهان عمومی قرار دهد.

ذکر این نکته قبل از انتشار برخی از این اسامی ضروری ست که تعداد زیادی از این اسامی با ثبت نام در سایت رای خود را ثبت نموده اند و از بقیه این چهره های نیز برای حضور در این نظرسنجی دعوت به عمل آمده است. بخش اول اسامی تعدادی از حاضرین در بخش نظرسنجی کارشناسی را می خوانید:

شهرام ناظری، حسین علیزاده، همایون شجریان، محمد رضا لطفی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، محسن چاوشی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، افشین یداللهی، کاوه یغمایی، سیروان خسروی، زانیار خسروی، شهرام شعرباف، شهرام شکوهی، علیرضا افکاری، میلاداکبری، شهاب اکبری،مسعود امامی، سعید امیر اصلانی، نینف امیرخاص ، مجید انتظامی، محسن رجب پور، صدرالدین حسین خانی، محمد حسین توتونچیان، آرون حسینی، میلاد  ترابی، بابک جهانبخش، مازیار فلاحی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، هومن نامداری، هومن غفاری، زایا سلیمان، سامان احتشامی، پدرام درخشانی، میلاد درخشانی، پیام صالحی، علی پهلوان،  مسعود همایونی، پویا نیک پور، یاشار خسروی، دارا دارایی، بابک ریاحی پور، خشایار اعتمادی، فرشید اعرابی، قاسم افشار، ایمان حجت، سهراب پور ناظری، کیخسرو پور ناظری، تهمورث پور ناظری، رضا یزدانی، علی اوجی، کارن همایونفر، یغما گلرویی، مانی رهنما، حمید حامی، نیما مسیحا، بابک صحرایی، امیر جمالی فرد، روزبه نعمت الهی، امیر ارجینی، حسین صفا ، سینا حجازی، ایمان قیاسی، فواد حجازی، علیرضا عصار، حبیب صبور، فرید احمدی، روزبه بمانی، سعید شهروز، فرزاد حسنی، منوچهر حسنی، علی لهراسبی، فردین خلعتبری، مهران خلیلی، فریدون آسراییف حسین غباثی، محمد رضا درویشی، یاسر داوودیان، کامران رسولزاده، رضا رشیدپور، امین الله رشیدی، مجید رضازاده، کوشان حداد ، نیما رمضان، حسن ریاحی، بابک زرین، سمیر زند، علی نیکونیا، محمد و مجتبی حاتم پور، مجید عبدی، مهدی میرزا باقریان، محمد رضا خانزاده، افشین سیاهپوش، مارتین شمعون پور و....

گفتنی ست در روزهای آینده نیز اسامی تعداد دیگری از این هنرمندان و اهالی موسیقی که در بخش کارشناسی برندگان اصلی تندیس‌های اولین جشن سالانه موسیقی ما را مشخص خواهند کرد، منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1392 - 01:39

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 17 فروردین 1392 - 11:18

خیلی عالیه که اکثر چهره ها حضور دارن!

شنبه 17 فروردین 1392 - 11:33

به امید اینکه تمام این افراد بدون هیچ سوء نیتی رأی خود را درباره بهترین های سال 91 ارائه دهند
انشاالله

شنبه 17 فروردین 1392 - 14:45

چرا از خانوما کسی حضور نداره
افرادی مثل خانوم سحر کاشمری یا شراره فرنژاد

شنبه 17 فروردین 1392 - 16:38

شدیدا منتظر اعلام نتیجه نظرسنجیم :)

شنبه 17 فروردین 1392 - 20:41

دست مریزاد به موسیقی ما!!
خیلی خیلی خیلی ممنون که واقعا از افراد کارشناس و کاربلد دعوت کردید.
دیدن اسم استادانی مثل حسین علیزاده، مجید انتظامی و محمدرضا لطفی و همچنین هنرمندای بزرگی مثل همایون شجریان و خانواده پورناظری بسیار ذوق زده و خوشحالم کرد. و مطمئنم من تنها کسی نیستم که با خوندن این لیست هیجان زده شده!
واقعا خسته نباشید دوستان. :)

شنبه 17 فروردین 1392 - 21:28

امید وارم نتیجه خوبی داشته باشه.

شنبه 17 فروردین 1392 - 22:08

ترانه سراها حضوشون پر رنگ نبود تو این لیست...مگه اینکه هنوز اسامی باشن که اعلام نکرده باشین...

دوشنبه 19 فروردین 1392 - 15:16

خوبه که از بزرگان موسیقی دعوت شده برای این نظر سنجی، باعث بالا رفتن ارزش و اعتبار این کار شده.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چه کسانی بهترین های موسیقی سال 91 را انتخاب می کنند؟ | موسیقی ما