برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت‌های پرحاشیهٔ خوانندهٔ نوجوان؛
دردسرهای بی‌پایان جاستین بیبر

موسیقی ما - جواد رهبر: جاستین بیبر پس از پشت سر گذاشتن هفته‌ای دشوار در لندن چشم امید به دو اجرای زنده در پرتغال داشت تا بتواند به روزهای اوج‌ خودش برگردد ولی به نظر می‌رسد دردسرهای او تا اطلاع ثانوی تمامی ندارد.

در تازه‌ترین خبرها آمده که بیبر یکی از دو اجرای زنده‌اش در لیسبون، پایتخت پرتغال را لغو کرده و رویترز هم دلیل این اتفاق را «شرایط پیش‌بینی‌نشده» عنوان کرده است.

این اتفاق تازه‌ترین ماجرای ناگواری است که طی یک هفتهٔ اخیر برای او رخ می‌دهد. بعد از آن‌که بیبر گفت «بدترین جشن تولدش» را پشت سر گذاشته، هفتهٔ پیش در لندن به خاطر تاخیری دو ساعته در اجرای زنده‌اش هو شد. چند روز بعد هم در اجرای دیگری پشت صحنه بیهوش و روانهٔ بیمارستان شد. روز بعد مرخص شد ولی چیزی نمانده بود که با عکاسی مقابل هتل محل اقامت‌اش درگیر شود.

بیبر سال گذشته آلبوم «بلیو» را به بازار داد.

منبع: 
رولینگ استون
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1391 - 01:38

دیدگاه‌ها

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 16:23

سلام عزیزان زمانی که دارم این کامنت تحلیلی رو مینویسم هم اکنون دقیقا عبارت "بیبر نمازگزار مسلمان" سومین عبارت پرجستجو در موتور یاهو هست(این ساعت) که البته بازمیگرده به خبری که اولین نفر رومینا خانم گرانقدر در اینجا هم گفتند که خیلی در رسانه های شرق و غرب پر رنگ شده!..واقعا ممنون از دوستان که اینقد زود این خبر مهم رو رسوندند ممنون سعید ترکوندی و رومینا خانم عزیز و بخصوص تو ای سید عزیز که همیشه خیلی مذهبی هستی و مذهبی هم کامنت میدی..احسنتم بلیبرهای ایرونی.

ضمنا اگر فکر میکنید این کارای جاستین کوچیکیه سخت اشتباه میکنید فقط کافیه نظرات بشدت مخالف(و گاها زننده)یهودیان و اوانجلیسمهای(میشه 60 درصد مسیحیان آمریکا!!) که تو یاهو هم هستند رو مطالعه کنید که ببینید دوباره چه خشمی از بیبر گرفتند که ناشی از اسلام ستیزی درونی این دشمنان ماست..درود بر بیبر.

لینک زیر(آخرین خط) که آخرین خبر یاهو مبنی بر "توقف کنسرت هنگام اذان و نماز جماعت مسلمانان برای احترام به اسلام توسط شخص جاستین درو بیبر" هست که بریم سراغ کامنتاش که خیلی جالبه..
{شاهد نظرات مردم در یاهو در واکنش به خبرهای پیاپی اسلام دوستی جاستین بیبر خوش قلب هستید..}:

1-سارا میگوید" آیا جاستین بیبر یک مسلمان شده؟!..." به نظر سارا یک مسیحی میاید.

2-شخصی که خود را کت وومن خطاب کرده میگوید:"او این کار رو برای مسیحیان هم حتی انجام نمیده من گمان میکنم او مخفیانه به اسلام گرویده است."

3-جف که خود را یک یهودی خطاب کرده میگوید"آیا بهتر نیست که جاستین بیبر و تمامی اشخاص مشهوری که از اسلام حمایت میکنند را در یک کشتی متروکه سوار کنیم و در جزیره ایی دور افتاده رها کنیم تا ما یهودیان و (به گفته ی او) حتی مسیحیان از دستشان خلاص شویم؟!!..بیایید این کار را انجام دهیم".

4-جف دیگری که او هم به نظر میاید یک صهیونیست یا دوستدارشان است میگوید من مطمئن هستم که دیگر کانادا{کشور جاستین}دیگر نمیخواهد این ک* و&*% باز گردد.(و کلی فحش دیگر!!).

5-آنن که احتمالا یک اوانجلیسم(دست کم یک مسیحی تندرو)است میگوید:"من مطمئا هستم او(جاستین) این کار را برای مسیحیان و یهودیان هرگز انجام نمیدهد تنها مسلمانان برای چی؟!" که مسیحی متعادلی در جوابش نوشته: " خوب در آیین ما لازم نیست 5مرتبه در روز نماز بگذاریم ولی آنها آری" و دیگری به زیبایی میگوید "ما مسیحیان فقط وقتی چیزی نیاز داشته باشیم ماهی یکبار نماز میگزاریم(!!) ولی مسلمانان هر روز و همیشه نه به هدف ما."

5-جزه(JOSE)که اسلام ستیبز به نظر میاید میگوید: "و ما با این همه خبرهای اسلام دوستی جاستین بیبر چگونه میتوانیم وی را هنوز یک مسیحی خطاب کنیم.هرگز او یک مسیحی نیست!."
به نظر میاید جزه هم یک اوانجلیسم باشد!..

6-فقط به عنوان نمونه یکی هم بریم سراغ کامنتهای مسلمونا(موافقهای قطعی), یک شهروند مسلمان ترک از استانبول نوشته"این موضوعات جدید بیبر{ابراز علاقه به حجاب کامل دختران مسلمان و توقف کنسرت هنگام اذان و نماز جماعت}سبب میشود که ما مسلمانان بیش از پیش به وی احترام بگذاریم.واقعا کار بسیار زیبایی بود.جدا سپاسگزاریم."

7-یک شخص یهودی(بنا بر پروفایلش) که خود را کوکی خطاب کرده میگوید:"با این کار جاستین تمام احترام خودش را بیش از پیش نزد ما بار دیگر(!) از دست داد این کینه و زخم در دل ما همواره خواهد ماند"(معلوم است که بار اول دل شکستگی و شکست این اسرائیلیها هم نیست) که در جوابش یک مسیحیی متعادل نوشته "آیا از نظر شما احترام به ادیان دیگر کاری زشت و زننده است؟!واقعا عجیب است شما واقعا انسانیت میدانید؟!.."

8-شخص نامعلوم دیگر که به اسم ام ان ام است میگوید:"من از جاستین بیبر به شخصه متنفرم ولی این کارش سبب شد از این پس برای او احترام ویژه ایی قایل شوم..امیدوارم حکومت آمریکا هم احترام در قبال مسلمانان را از بیبر جوان یاد بگیرد."

خیلی کامنتهای روشنگر دیگه هم هست خودتون خواستید میتونید برید و با مواضع مردم سرتاسر دنیا بیشتر آشنا بشید تا روشنتر بشید...

لینک منبع(یاهو):

http://music.yahoo.com/blogs/stop-the-presses/justin-bieber-earns-turkis...

در پناه حق و به امید پیروزی مسلمانان سرتاسر عالم و همچین مسلمان شدن هنرمندان خوش قلبی همچون بیبر خوش قلب مسیحی.

یا علی

Also check Rahpouyan English News about Justin: http://www.rahpouyan.co.uk/culture/1036.html

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 18:34

سلام دوستان شاید به نوعی خبر خیلی خوبی باشه شایدم از یه لحاظش که نمیتونیم بریم خیلی بد!!.. جاستین بیبر در این یک ماه(اردیبهشت) کاملا در کشورهای مسلمان همسایه کشور عزیزمون ایران خواهد بود.(بیخ گوشمون!!)..
هم اکنون که جاستین در استانبول بزرگترین شهر ترکیه چندین روز برنامه داره و تا چند روز دیگه هم اونجاست و جالبه دیروز هم توییت کرد که:"خوشم آمد, ترکیه چقد کشور خوبیست و زیباست!" و توی یه توییته دیگه راجع به فرهنگ ترک گفت " چقد زیباست که قبل از وارد شدن به خانه ایی باید کفش خود را دربیاوری همچون کانادا کشورم و همچون ژاپن ولی مردم در آمریکا متاسفانه با همان کفشهای کثیف روی فرشهایشان راه میروند!"...
هفته بعد هم میره امارات متحده عربی بازم و اونجا هم کلی چند روز برنامه دارند و عمان هم در برنامه بود ولی گویا حکومت عمان اعلام کرده به دلیل "زیبایی بیش از حد جاستین بیبر" از پذیرش او معذوریم!!!..(واقعا خیلی عجیب و مسخرست و حتی حرکتی"ضداسلامی"!)..
ولی عوضش وقت تقسیم میشه بین ترکیه و امارات.
کنسرتهای مالزی و اندونزی و ترکیه و امارات رو توی یوتیوب نگاه میکردم جالب بود که نصف جمعیت حجاب اسلامی خودشون رو علی رقم اینکه هیچ اجباری وجود نداره به طرز فوق العاده ایی رعایت کرده بودند و ضمنا به گزارش یاهو و منطقه جاستین بیبر انگلیسی چندین بار جاستین به دختران محجبه در خاورمیانه و حتی اروپا این عبارت رو گفته بوده: "چه حجاب خوب و قشنگی دارید واقعا زیباست!".
چیزی که از نظرم سبب میشه بلیبرهای مسلمون بیش از پیش به حجاب خودشون اهمیت بدن.

راستی اینطور که از توییت ها و خبرها برمیاد جاستین در این مدت کوتاه خیلی زیاد بیش از پیش علاقمند فرهنگ و آداب و رسوم مسلمونهای نازنین خاورمیانه شده و همچنین خبر میرسه که تا 28 اردیبهشت(یعنی یک روز قبل از مراسم بیلبورد که توش نامزد شده که آرین عزیز هم گفت)در کشورهای مسلمان خاورمیانه به سر خواهد برد یعنی وقت خاورمیانه تمدید شده..
نمیدونم چطوری میتونن بعضیا این چیزا رو بدونن و بازم جاسیتن رو به شیطان پرستی(!!!!) یا صهیونیسم(!!) ارتباط بدند واقعا واسم عجیبه و غیر قابل درک!!..
خدا حفظش کنه این هنرمند ضد صهیون و خداپرست و همچنین اسلام دوست رو.

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 18:35

سلام دوستان سعید جان کاملا درست عرض کردن..
در ضمن همین امروز جاستین کنسرتی در ترکیه داشته و زمانی که اذان پخش میشه جاستین به احترام مسلمانان ترکیه و به احترام اسلام کنسرت خود را قطع کرده و به صدای اذان گوش می دهد و می گذارد که همگی نماز بخوانند
واقعا کدوم هنرمندی میاید به احتذام اذان
کنسرت خود را قطع و بعد نماز ادامه دهد

دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 13:58

آخی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوشنبه 7 مرداد 1392 - 10:57

در مورد محمد به نقل از رومینا می تونم بگم اگه منابع رو بخونید خود مسئولین ترکیه گفتن خیلی از خواننده های مسلمون که تو ترکیه برنامه دارن موقع اذان برنامشون رو قطع نمیکنن. و این خودش جای تامل داره.

شنبه 1 شهریور 1393 - 18:30

اولا اینکه دوستان با یکی دوتا اتفاق که جاستین عادتشه جو گیر نشین.جاستین هرجا میره عادتشه که به اعتقادات ومذهب اون کشور احترام میزاره.خب این به معنیه گرایش ایشون به اون آیین نیست.مثلا مسیحی هس خودش اما وقتی رفته بوده نزدیک مرز غزه ومنطقه ی یهودی نشین کلاه یهودیارو سرش گذاشته ودعای اونارو قبل کنسرتش خونده که همیشه قبل شروع کنسرتش با دوستاش زمزمه میکنه بعد شروع میکنن به خوندن دعای مسیحی.نمی خوام منفی بافی کنم اما به این زودی نمیشه گفت این خواننده اسلام دوست هستن وضد صهیونیزم.این کارشون شاید منحرف کردن اذهان علل خصوص نقشه ای برا جلب توجه مسلمین والگو قرار دادن ایشون برا نوجوونا وجوونای مسلمان باشه.تا وقتی به عمق اطمینان نرسیدیم قضاوت نکنیم .با خوندن دو سه تا کامنت هم نمیشه حقیقت رو فهمید.باز هم میگم جاستین نه تنها به دین اسلام بلکه به هر جا که میره واسه کنسرت به آیین اونجا احترام میزاره وتا حدودی میخواد روش مایکل جکسون که همیشه بی طرف بود وطرفدارای زیادی تو دنیا داشت اعم از هر آیینی رو داشته باشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دردسرهای بی‌پایان جاستین بیبر | موسیقی ما