برنامه یاد بعضی نفرات
 
farzin
«فرزاد فرزين» معتقد است: اينكه فكر كنيم موسيقي سنتي براي مسن‌ترها و موسيقي پاپ براي جوانان است، نظريه كارشناسانه‌اي نيست.
«فرزاد فرزين» گفت: موسيقي، فوتبال نيست كه فعاليت در آن بر اساس سن و سال باشد.به گفته وي هر فرد در هر سني كه باشد مي‌تواند در رشته‌هاي مختلف موسيقي فعاليت كند و در اين هنر سن و سال مطرح نيست.
وي ادامه داد: اينكه فكر كنيم موسيقي سنتي براي مسن‌ترها و موسيقي پاپ براي جوانان است، نظريه كارشناسانه‌اي نيست.فرزين تاكيد كرد: حضور پيشكسوتان در موسيقي پاپ همان قدر حائز اهميت است كه فعاليت جوانان در موسيقي سنتي، زيرا وجود اين دو در كنار هم به پايداري موسيقي كمك خواهد كرد.
اين خواننده نسل جوان، نظر و ايده مردم را در مورد ماندگاري خوانندگان در رشته‌اي كه براي فعاليت انتخاب كرده‌اند ،مؤثر دانست و گفت: مردم در پايداري فعاليت يك هنرمند تاثير بسزايي دارد.
فرزين حضور خوانندگان جوان در كنار پيشكسوتان در جشنواره موسيقي فجر را فرصت استثنايي براي علاقه‌مندان و فعالان اين هنر دانست و افزود: برگزاري جشنواره مانند كلاس‌هاي دانشگاه پر از تجربه و آموزه است كه بايد از آن به خوبي بهره گرفت.
وي با اشاره به اينكه از زمان برگزاري جشنواره و فراخوان براي شركت در آن اطلاعي نداشته است، تاكيد كرد: مطمئنا اگر از جزئيات برگزاري جشنواره خبر داشتم در آن شركت مي‌كردم.
وي ابراز اميدواري كرد:حضور فعالان موسيقي محدود به جشنواره نشود بلكه با ايجاد فضاي مطلوب و امكانات مناسب خوانندگان بتوانند در طول سال چندين كنسرت براي مردم ومخاطبان خود برپا كنند.
فرزين معتقد است: اگر اين تعامل ميان مردم و خوانندگان وجود نداشته باشد نبايد به پايداري اين هنر اميدوار بود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

kamelan dorosteee
movafeghaamm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

vaghean doroste 100% movafegham

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

behtar az in nemishe dige harfi zad ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

من کاملا موافقم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران