برنامه یاد بعضی نفرات
 
هدف و تکلیف سایت «موسیقی ما» باید از ابتدا روشن و شفاف باشد. یعنی خودتان تکلیف اصلی خودتان را بدانید و بر مدار آن حرکت کنید. به عقیده من هدف باید این باشد که سایت «موسیقی ما» به موسیقی هنری ایران کمک کند. واقعیت این است که اهالی موسیقی هنری ایران غیر از مطبوعات هیچ حامی و تریبونی ندرند و شاید به زودی دیگر هیچ تریبونی برای آنها نماند، اما سایت‌های زیادی برای موسیقی پاپ وجود دارد و کارهای فعالان در این عرصه را به خوبی معرفی می کند.
اگر می‌خواهید ماندگار بمانید، باید متفاوت باشید. باید موسیقی هنری را بررسی کنید و به اهالی این موسیقی بال و پر بدهید. این حرف به این معنا نیست که بقیه انواع موسیقی را ندید بگیرید، منظور این است که هدف سایت مشخص باشد. نقد موسیقی‌های هنری را گسترش و اجراهای این نوع موسیقی را پوشش دهید.
سایت «موسیقی ما» دارای یک اشکال عمده است، تصویر برخی از هنرمندان در کنار یکدیگر و در یک صفحه قرار گرفته که اصلا هیچ سنخیت و ارتباطی بین آن‌ها نیست. اگر می‌خواهید به همه انواع موسیقی بپردازید لازم است که سایت خود را ژانربندی کنید تا تکلیف مخاطب روشن باشد.
امیدوارم سایت «موسیقی ما» کمکی برای موسیقی هنری ایران باشد و خلا موجود در این زمینه را پر کند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:09

salam.................dar moghabele sohbathaye aghaye mokh tabad bayad arz konam kta oonjayi k man az site haye MA khabar daram tamame khaste haye tamame aghshar ra por mikonanad.PAS jaye nagarani nist.

ama masoolane site musicema khaheshan khasteye hamaro dar yabid

ba tashakor

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران