برنامه یاد بعضی نفرات
 
sedigh

صدیق تعریف خواننده موسیقی سنتی حضور هنرمندان موسیقی و برگزاری کنسرت های متعدد در جهت ارائه کمک مالی و معنوی به جامعه موسیقی در نهمین جشن خانه موسیقی را مثبت ارزیابی کرد.
وی توجه به امور جزئی در برپایی یک جشن را امری مهم ارزیابی کرد و گفت : توجه به جزئیات از مهمترین اصول کیفی برگزاری یک جشن است اما در برگزاری هریک از بخش ها بی دقتی و بی سلیقگی های چشمگیری مشهود بود ضمن اینکه تعریف جشن یعنی شاد بودن و شادی آفرینی و جشن موسیقی به معنای ایجاد محفلی سرشار از شادی و شعف است و می بایست کیفیت و کمیت متفاوتی به لحاظ اجرا داشته باشد، ولی فضای جشن خانه موسیقی فضایی بی روح بود.
ضمن اینکه یکی از علاقمندی های من برای حضور در مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی کنجکاوی برای اعلام بهترین های موسیقی سال بود اما حذف این بخش در آخرین لحظات به پیکره کلی جشن خانه موسیقی لطمه زد بنابراین همه چیز در اوج سردی و نهایت بی سلیقگی برگزار شد.
صدیق تعریف در خصوص بخش معرفی سازهای استاد شجریان گفت : جشن خانه موسیقی شاید جای مناسبی برای معرفی سازهای جدید استاد شجریان نبود بلکه مسائلی از این دست که در حوزه فنی سازسازی قرار می گیرد شاید بهتر می بود در جلساتی تخصصی با حضور سازسازان و علاقمندان به این حرفه و در یک محیط آموزشی این سازها معرفی می شد و مورد نقد و بررسی قرار می گرفت.

تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1387 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ما | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران