برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت ارکستر بزرگ موسیقی معاصر پارس
تاریخ: 
24 و 25 مهر 1390
مکان: 
تالار حافظ شیراز
ساعت: 
قیمت بلیت: 
توضیحات: 
علی رادمان، آهنگساز و رهبر این ارکستر درباره برنامه اجرایی این کنسرت گفت: اجرای قطعاتی چون افسانه شهر آیینه‌ها، مثنوی، سمینار رنگ‌ها، کتیبه و کویر، نتیجه ماه‌ها کار مستمر است.
مدیر گروه موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز افزود: در مجموعه قطعات این کنسرت، گونه‌های مختلفی از موسیقی وجود داشته و تنوع برخورد با مقوله چند صدایی به چشم می‌خورد.
این رهبر ارکستر تصریح کرد: در برنامه مورد نظر رنگ آمیزی ارکستری،بر اساس توانایی‌های سازهای ایرانی و گروه کامل زهی و با توجه به روابط ملودیک در موسیقی ایرانی تصنیف شده‌اند.
وی با بیان این که این قطعات به صورت سُلو، آنسامبل، الکترونیک و ارکستر کامل نواخته و اجرا می‌شوند، ادامه داد: در این برنامه روزبه رحیمی، علی بهرامی فرد، سپهر لاجوردی و کاوه توکلی به تکنوازی می‌پردازند که جملگی از نوازندگان خوب ایران هستند و تاکنون با ارکسترها و آهنگسازان بسیار ایرانی در داخل و خارج از ایران نوخته‌اند.
وی که تاکنون اجرای بیش از ۳۰ کنسرت موسیقی در مقام رهبر «ارکستر موسیقی نو» و سولیست پیانوی گروه موسیقی تهران و مرکز پژوهش موسیقی معاصر دانشکده هنرهای زیبا را نیز در کارنامه خود دارد، تاکید کرد: بخشی از این قطعات در جشنواره فجر گذشته نیز اجرا شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای شرکت در فستیوال‌های جهانی خارج از ایران و یا حتی اجرا در تهران و سایر شهرهای ایران دارید یا خیر، گفت: ما درخواست‌های بسیاری از اقصی نقاط ایران و از جمله تهران داشتیم اما اگر همواره اجرای هنر آکادمیک و اندیشه محور در مملکتمان تنها از طریق هزینه شخصی هنرمند تامین شود، وضعیت مطلوبی در پی نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: من به آینده این ارکستر بسیار امیدوارم و تردید ندارم که این نوازندگان با استعداد در دوشب اجرای خود مخاطبان را مجذوب می‌کنند. من از همکاران،دانشجویان و دوستان غیرتمند و فداکارم که تا این لحظه،برای برگزاری این برنامه حجیم، از هیچ کوششی فرو گذار نکردند، سپاس‌گزارم.
ارکستر بزرگ موسیقی معاصر پارس به آهنگسازی و رهبری علی رادمان 24 و 25 مهرماه در تالار حافظ شیراز به اجرا می‌پردازد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود کنسرت ارکستر بزرگ موسیقی معاصر پارس | موسیقی ما