برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه کر نامیرا
کنسرت گروه کر نامیرا
تاریخ: 
16 مهر 1390
مکان: 
تالار وحدت تهران
ساعت: 
قیمت بلیت: 
توضیحات: 
فرهاد هراتی درباره این کنسرت گروه اش گفت: این بیست و سومین کنسرتی است که گروه کر نامیرا به روی صحنه می برد و آنچه باعنوان موسیقی کودک در این برنامه شنیده می شود با آنچه تا کنون با این تیتر شنیده شده متفاوت خواهد بود.
رهبر گروه کر نامیرا در ادامه افزود: ما در این برنامه 18 قطعه را در دو بخش برای مخاطبان اجرا می کنیم که از جمله این قطعات می توان به"گربه ما"، "باغ"، "نسیم"، "زنبور زرد"، "ستاره شب"، "پرهای یک ستاره"، "شب مهتاب"، "کی یاد داده" و "لطف خدا" اشاره کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ما قطعاتی را که اشعارشان هیچ ربطی به یکدیگر نداشت طوری کنار هم قرار دادیم و داستانی برای آن تعریف کردیم که در خروجی نهایی کار مخاطب گمان خواهد کرد ما بر اساس این داستان قطعات کنسرت مان را ساخته ایم. در این خط داستانی از صبح تا شب یک کودک به تصویر کشیده می شود.
مریم سرمدی نیز در بخش دیگری از این نشست درباره طراحی بخش های نمایشی این کنسرت گفت: طراحی حرکت ها و میزان سن ها در این کنسرت به گونه ای بوده که مخاطب را به فضای فانتزی ذهن کودک نزدیک تر می کند. ساختار قصه نیز بر همین اساس فانتزی در نظر گرفته شده است.
کارگردان بخش نمایشی این کنسرت افزود: برای استفاده از لغاتی متفاوت تر نیز با کارشناس کودک مشورت کرده ایم و با توجه به توصیه های او سعی کرده ایم تا از لغاتی متفاوت با دایره لغات کودکان نیز استفاده کنیم.
هراتی همچنین درباره سایر بخش های اجرا گفت: دیالوگ های بخش نمایشی از پیش ضبط شده است و در روی سن همراه با بازی بازیگران پخش می شود. اعضای گروه کری که در این اجرا ما را همراهی می کنند 65 نفر هستند و مدت زمان کل قطعات حدود 77 دقیقه به طول خواهد انجامید.
سرپرست گروه کر نامیرا در ادامه افزود: با اینکه جنس کار موسیقی ما برای کودکان است اما من به شخصه دوست دارم نزدیک به 70 درصد مخاطبانمان بزرگسالان باشند تا با دنیای کودکان، موسیقی کودکان و احساسات آنها بیشتر آشنا شوند.
وی همچنین با اشاره به جنس متفاوت موسیقی گروه نامیرا برای کودکان گفت: ما از موسیقی ارف استفاده نکرده ایم و با بهره گیری از سازها و ساختار ارکستر سمفونیک در ساختار قطعات، جنسی متفاوتی را که اتفاقا از کارهای غیر جدی فاصله بسیار دارد به کار گرفته ایم.
این آهنگساز همچنین تصریح کرد: در طول اجرا نیز نقاشی های کودکان در پشت سر گروه کر نمایش داده می شود که به تناسب با مضمون هر قطعه انتخاب شده اند. این اجرا برای یک روز دیگر نیز تمدید شده است که به زودی زمان آن اعلام می شود.

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

قیمتش بالاست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
5 + 13 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود کنسرت گروه کر نامیرا | موسیقی ما