برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت کیوان ساکت و سینا سرلک
کنسرت کیوان ساکت و سینا سرلک
تاریخ: 
14 و 15 مرداد 1390
مکان: 
سالن ارم جزیره کیش
ساعت: 
قیمت بلیت: 
توضیحات: 
سینا سرلک گفت: در این اجرا گروه وزیری قطعات "باران"، "یادگار خون سرو"، "گل زرد" و "مرغ سحر را به همراه دو آواز به روی صحنه خواهیم برد.
این خواننده در ادامه افزود: ما قطعه"یادگار خون سرو" را به یاد روح الله داداشی قهرمان ملی کشورمان که متاسفانه چند روز قبل از بین ما رفت اجرا خواهیم کرد و یاد او را گرامی خواهیم داشت.
سرلک همچنین تصریح کرد: این گروه را کیارش ساکت با بم تار، بهنام ابوالقاسمی با پیانو، کوشان یغمایی با تنبک، کیوان ساکت با تار و خود من به عنوان خواننده همراهی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:07

... مدیریت هتل ارم کیش که بی برنامه ترین حالت ممکن رو برای این کنسرت رقم زندند من اونجا یودم و به همراه 200 نفری که در سالن بودیم داشتیم از موسیقی اصیل و انگشت های طلایی کیوان روی تار لذت می بردیم که یهویی وسط برنامه مردم ریختن تو سالن دقیقا وسط اجرا ، که چی؟؟؟ که الان وقته جشن شبانه ی هتل است و ما می خواهیم بزنیم و حال کنیم. کیوان و سینا هم پاشدن و به حالت قهر از این اقتضاحی که به بار اومده بود ، مجلس رو ترک کردن ما و بقیه هم انگشت حیرت به دهان مردمی رو نظاره میکردیم که هو هو کنان داخل سالن می ریختن و انگار نه انگار که استادی داره ساز می نوازه و سرلکی داره می خونه... واقعا نکنید این کارها رو ، کنسرت می زارین و این اساتید رو دلزده میکنید به خدا قسم کیوان ساکت اسطوره است ، باید حفظش کنیم ....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود کنسرت کیوان ساکت و سینا سرلک | موسیقی ما