کما 2
امتیاز: 
2.667635

امتیاز : 53.4/100
تعداد رأی: 1222
( امتیاز : 53.4/100 - 1222 رأی)
(1222 رأی)

خواننده: 
حمید عسکری
ترانه سرا: 
حمید عسکری، محمدرضا گلی‌زاده، داریوش شهریاری، آرتمیس توکلی، محمد علیزاده، محمد کاظمی، فاطمه صالحی
آهنگساز: 
حمید عسکری
تنظیم کننده: 
نیما وارسته ، بهنام صفوی

ژانر:

فصل: 
پاییز
ماه انتشار: 
آبان
سال انتشار: 
1388
صفحه عوامل آلبوم: 
لیست فطعات: 
2.914285

امتیاز : 58.3/100
تعداد رأی: 77
( امتیاز : 58.3/100 - 77 رأی)
(77 رأی)

3.10659

امتیاز : 62.1/100
تعداد رأی: 129
( امتیاز : 62.1/100 - 129 رأی)
(129 رأی)

2.76842

امتیاز : 55.4/100
تعداد رأی: 76
( امتیاز : 55.4/100 - 76 رأی)
(76 رأی)

3.30769

امتیاز : 66.2/100
تعداد رأی: 195
( امتیاز : 66.2/100 - 195 رأی)
(195 رأی)

2.914225

امتیاز : 58.3/100
تعداد رأی: 116
( امتیاز : 58.3/100 - 116 رأی)
(116 رأی)

2.84

امتیاز : 56.8/100
تعداد رأی: 120
( امتیاز : 56.8/100 - 120 رأی)
(120 رأی)

3.00328

امتیاز : 60.1/100
تعداد رأی: 61
( امتیاز : 60.1/100 - 61 رأی)
(61 رأی)

3.14186

امتیاز : 62.8/100
تعداد رأی: 129
( امتیاز : 62.8/100 - 129 رأی)
(129 رأی)

3.26847

امتیاز : 65.4/100
تعداد رأی: 111
( امتیاز : 65.4/100 - 111 رأی)
(111 رأی)

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا دلیل جداشدن از میلاد ترابی چه بود. اما هرچی بود تفاوت های نیما وارسته با کسانی مثل سیروان ومیلاد ترابی تو این البوم مشخص شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بدترين آهنگ. رو مخ رونده ترين آهنگ = خنده و گريه.
اه آدم حالش بد ميشه وقتي گوش ميده.
دقيقا مثل بچه ها خونده

سایه
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بلاخره اهنگساز یک نفر بوده دیگه
به نظر من که خوب بود

سام
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

از دوستان خواهش میکنم یه کم منطقی اظهار نظر کنند.طوری از اقای وارسته انتقاد میکنن که انگار خودشون یه دهه تنظیم کردن.تنظیم کننده ای که نزدیک به 5 البوم رو تو این سن کار کنه حتما کارش خوبه واگه بد بود کسی سراغش نمیرفت. متاسفانه ما از صبح تا شبح یه البوم رو گوش میدیم واخر شب هم میایم و اینجوری از سازندگانش انتقاد میکنیم

NASTARAN
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

انصافا اونایی که میگن البوم خوبی نبود دارن مفت حرف میزنن

مجید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

این آلبوم واقعا افتضاحه ...
از خوننده ای مثل حمید عسکری توقع نداشتم ...
کما 2 = تقلید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خیلی خوب شد. حالا که IP کاربرها ثبت می شه، دوستان می تونن بیان و هر چند تا که خواستن به شکل های مختلف نظر بدن!!!

محمد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

مثل اینکه بنیامین تا یه حدی راست میگفته...آهنگ فرشته دقیقا با سبک و سیاق آهنگ خاطره ها میمونه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبوم جالبی نبود واقعا حالمون گرفته شد
آلبوم بهنام صفوی خیلی بهتر بودش

شعرها خیلی ضعیف بود و از اون بدتر تنظیم ها بود که صدای آهنگ ها رو بم کرده

تازه میفهمم چرا بنیامین دیگه با نیما وارسته کار نکرد

حامد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تذکر:
آهنگ چشمهای تو که قطعه 8 این آلبوم هست رو در لیست آهنگهاتون ننوشتید.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا که شورش رو در آوردند توی تقلید

دنیا دیگه مثل تو نداره رو گوش کنید دقیقا آهنگسازی اش همینه که برای فرشته گذاشته

یه تیکه هایی از آهنگ خواب بنیامین هم توی یکی از آهنگ هاش استفاده کرده واقعا خجالت آوره

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بنیامین که راست میگفت ..البوم بدی بود ..نیما وارسته که 85 رو خوب تنظیم کرد ولی این خیلی ناجور بود ..متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بنیامین از این نظر درست میگفت که ملودی رو تقلید میکنه

jose
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خدایا از خلقت حمید عسکری متشکریم.

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

لطفا کسانی که طرفدار شادمهرند..اینقدر نگن حمید تقلیدیه..همه نظراتی که بر علیه حمید هستش میبیمنیم که زیرش نوشته فقط شادمهر..

سایت موسیقی ما یک سایت مجاز هست..لطفا آلوده اش نکنید...آقای عقیلی بره با همون غربی ها مخلوط بشه..

Yaghoub
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من انتظار بیشتری از حمید عسگری داشتم....یه شنونده معمولی هم میتونه متوجه شباهت بعضی اهنگها با آلبوم قبلی بنیامین بشه...ای کاش از نظر شعر و تنظیم بیشتر دقت میشد...بازم واسه این آلبوم وقت و زحمت کشیده که جا داره بگم خسته نباشی...

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

کاشکی به جای اینکه پول میدادم و میخریدم دانلود میکردم ....!

امين
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55
فرزاد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تازه به حرف بنیامین رسیدم . بنده خدا راست میگفت.تنظیم و آهنگ فرشته همون آهنگ دنیا دیگه مثل تو ندارس.
در ضمن یه جا دیگه هم تقلید کرده.توی آهنگ دوم اومده مثل بنیامین یه تیکه از آلبوم قبلیش رو خونده.
در کل آلبوم در حد و اندازه های این همه تبلیغ رو نداشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

با سلام
آلبوم فوق العاده بود . هرکی هم به این آلبوم میگه بده خودش از موسیقی سر در نمیاره حالا اومده نظر میده واسه ما
حمید عسکری خیلی مخلصیم واقعا ایران رو ترکوندی با این آلبومت
دوست داریم
یا علی

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

البوم اولش خیلی بهتر از این آلبوم بود.
مطمئن باشید این آلبوم بعد از 2 ما هیچ شنونده ای نداره.
فقط شادمهر

سیاوش
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

زیاد جالب نبود

رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سبکش خیلی تکراریه
فقط شادمهر

محسن
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبوم خوبی بود
من که خوشم اومد
کلا به نظر من سطح آلبوم های این چند سال اخیر خیلی بالاتر رفته

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خیلی قشنگ بود....باید چند بار گوش کرد تا به زیبایی ریتم و بیت ها بی برد..

حمید عسکری یک نابغه است در موسیقی ما...

حامد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبومش اون چنان که باید می شد نشد .
اون طور که حمید عسگری می گفت با آلبومم جواب بنیامین رو می دادم این طور نشد .
فکر نکنید از طرفدارای بنیامین هستم . من از بنیامین متنفرم .

من از یه حرف عسگری خوشم اومد که گفت : "جایگاه موسیقی الان اون طوری محکم نیست که بشه به حاشیه رفت و علیه خواننده های دیگه صحبت کنی . با هر مصاحبه ای علیه کسه دیگه از گرفتن مجوز آلبوم بعدی منح می شی "

carlo
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تقلید! هیچ چیز واسه گفتن نداره این البوم.متاسفم برای حمید عسکری!

امیر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من فکر کنم اطلاعات آلبوم رو یک نفر قبل از انتشار به بنیامین داده بود که اونجوری بنیامین با قطعیت حرف زد. ولی من توی رسانه ها نشنیدم حمید عسکری جوابشو داده باشه که من ازش تشکر میکنم بابت این کارش.
یه خواهش دارم از حمید عسکری که از ترانه سرایان مطرح یا حداقل نامطرح ولی موزون و قافیه بند استفاده کنه چون واقعا ترانه ها ضعیف و بدون قافیه هستش . متاسفانه مشکل شعر بسیار به آلبومهای پاپمون داره ضربه میزنه و خواننده ها هیچ توجهی نمیکنند( بجز بعضی از خوانده ها که روی انتخاب شعر حساسن) مثلا واقعا کارای 88 بنیامین و کما2 عسکری ضربه شعری شدیدی خوردن که توی آلبوم اولشون نبود. آقا الکی نبوده که قدیمیا گفتن: چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید
قطعات اول تا 5 زیاد جالب نبود ولی بقیش واقعا قشنگ بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

موسیقی تقلیدی، آلبوم سطح پایین، هنر برای پول، کلاه سر مخاطب گذاشتن و .....

به نظر من همه این عناوین رو میشه برای آلبوم "کما 2" حمید عسکری استفاده کرد.
با این همه تبلیغاتی که سایت های مختلف مخصوصا موسیقی مای عزیز رو حمید عسکری راه انداخته بودن، انتظار میرفت کما 2 همه رو به کما ببره، ولی تو عمل دیدیم که حتی محتوای آلبوم هم برازنده عنوانش نبود چه برسه به بقیه چیزا.

از نظر من مخاطب عام آلبوم کما 2 اشکالات زیر رو تمام و کمال داشت:
تنظبم: نیما وارسته تنظیم کننده آلبوم بنیامین 85 بود که آلبوم خیلی خوبی از آب در اومد، هنوزم که هنوزه اون آلبوم بین مردم میچرخه، حمید عزیز هم می خواست پا جا پای آلبوم بنیامین بذاره ولی نتونست. به جرآت میشه گفت نیما وارسته تنظیم های آلبوم 85 بنیامین رو رو ترانه ها و ملودی های حمید عسگری سوار کرده.
تنظیم و ملودی بعضی آهنگ ها هم از آلبوم قبلی با تغییرات جزئی استفاده شده.

ترانه ها: ترانه های آلبوم اصلا رو اصول علمی ترانه سرایی و شعر نیست، وزن و قافیه ها خیلی جاها به مشکل بر میخوره که سعی شده با کلام و آوا های اضافی این مشکل برطرف بشه که متاسفانه هیچ کمک نکرده.

سبک و صدای خواننده: حمید عسکری به جای اینکه بیاد هنر خودش رو رو سبک های جدید، جالب و مخاطب پسند بذاره باز هم رفته سراغ سبک ها و ریتم های تکراری و تقلیدی که به شدت تو آلبوم تو ذوق میزنه.
صدای خواننده هم هیچ برتری نسبت به آلبوم قبلی نداره و حتی میش گفت ضعیف تر از قبل شده.

آلبوم قبلی حمید عسکری واقعا عالی بود، هنوز اگه وقت داشته باشم گوش می کنم ولی این آلبومش...

به نظر من حمید عسگری آلبوم رو فقط برای فروش وارد بازار کرد نه مخاطب.

امیدوارم کسایی که این انتقادات رو می خونن درک اینو داشته باشن که اگه انتقادی میشه برای بهتر شدنه کاره نه ضربه زدن به هنر و خواننده و....

ممنون.

پرهام
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

شادمهر خودش تقلیدیه با تقلید از س.ش خودشو معروف کرد بعدشم با کلیپای مبتذل خودش معروف کرد ولی بازم هیچی نشد
باز حمیدعسکری تو ایران موند و زحمت کشید
اینی هم که میگه فقط شادمهر هی اسمشو عوض میکنه نظر میده

متین
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

زیاد جالب نبود
توقع داشتم بهتر باشه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

چند تا سوتی از شما :

تنظیم آلبوم فقط نیما وارسته انجام داده

اسمش روی جلد زده حمید عسکری نه عسگری

حامد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

این آلبوم بهمراه آلبوم بنیامین کاندیدای بدترین آلبوم سال هستن .

بابک
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

جالب بود که این آلبوم رو رقیب آلبوم تو راست میگی علی اصحابی میدونستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی اصحابی کجا و این آلبوم ضعیف کجا...
این آلبوم تکرار آلبوم 85 بنیامین بود...
تراک اول آلبوم رو که گوش میدادم یاد دنیا دیگه مثله تو نداره میوفتادم!!!!!!!!!
موسیقی تکراری با صدایی تقلیدی...
بی صبرانه منتظر شاهکار و سوپر آلبوم علی اصحابی هستیم

متاسفم
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

برای موسیقی پاپ کشورم متاسفم

آرش
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

جای خالی میلاد ترابی حس میشه-از نظر تنظیم شبیه البوم سهیل تهرانی شده

پارسا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

>>>>>>>>>اصلا البوم جالبي نبود شعرهاشم خوب نبود حتي در سطح كما 1 هم نبود اهنگسازيشم براي گوشهاي ما كه هر رور ازاين كارها مياد بيرون معموليه و حميد عسگري نشون داد اصلا خلاقيت نداره البوم بهنام صفوي و بنيامين بسيار جذابتر بودند و حداقل با بقيه متفاوت بودند و داراي نو اوري .... در هر صورت به حميد عسگري خسته نباشيد ميگم
وقتي خواننده/ اهنگسازي/ شعر /همش كاره يه نفر باشه همينه ديگه

اسماعیل
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بسیار سخیف .
ترانه های بد و تنظیم افتضاح و غیر قابل قبول .
نمی دونم برای خودم متاسف باشم یا برای عسکری چون حتی نتونستم گوش دادنشو تحمل کنم .
من عسکری رو دوست دارم ولی این آلبوم منو وادار به انتظار برای آلبومای دیگه می کنه ...

سعید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا به این سرعت تونستین در موردش قضاوت کنین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فوق العاده بود از البومش دو تا خریدم .

ترک 5 بمب بود .

مهرداد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

احساس در شعر مهم است نه قافیه
حمید ترکونده

sahar
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

دوستان ميگن از لحاظ شعر ضعيف بود از اون طرف ميگن بنيامين بهتره.
تو رو من تو رو خدا ميدونه هم تو رو حتما اين شعر خيلي قشنگه.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من هم آلبوم قبلیه حمید رو زیاد گوش میکنم . چون واقعا نکات خوبی داشت . من هم طر فدار شادمهرم ولی حمید رو هم دوست داشتم ولی واقعا این آلبومش فوق العاده ضعیف بود .

امیدوارم دیگه تکرار نکنه این ملودیارو . آهنگ 2 رو تو آلبوم قبلی هم میتونین پیدا کنین. آهنگ 1 هم که خیلی بنیامینیه !

یعنی خودش متوجه چنین شباهتی نشده ؟

احسان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

به نظرمن حیف پول که بدی آلبوم اینوگوش بدی.88بنیامین کجا این کجا.یه شاخه نیلوفر چاووشی کجا این کجا.تقدیرشادمهرکجااین کجا.شاعراشوازسرکوچه پیداکرده.اینقدرتبلیغ کر دیدکه خیال کردم حسین صفا.امیرارجینی.ترانه مکرم.و........میخان شعراشوبگن.هواداراش واقعابهش افتخارکنن خیلی خواننده بزرگیه

Dani
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

نميدونم چرا اينجوري كرده حميد عسكري و نيما واراسته تا كي ميخواهد تو كارهاي قبليش مانور بده آلبوم , آلبوم بدي نيس ولي من به شخصه فكر ميكردم بهتر از اين باشه شايد توقع بالا رفته ولي به نظر من اين آلبوم يك قطعه گمشده داشت كه اون ميلاد ترابي بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

این همه تبلیغ شد....!!! چند تا از قطعات کپی بودند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

قابل توجه کسانی که میگن شادمهر تقلید نکرده لطفا به آّّهنگهای زیر مراجعه فرمایید:

آهنگ pop corn برگرفته از ایک آّّهنگ دهه شصت ایتالیایی که به نام pop corn butter است.
آهنگ مشکوک برگرفته از یک آهنگ یونانی که اگر در youtube دسترس دارید میتونید بشنوید
آهنگ انگیزه برگفته از یک آهنگ اسبانیایی به نام looney toon که باز میتونید در یوتیوب ببینید.
آهنگ اونه اونه برگفته از آهنگ مکزیکی که اسمش دقیقا یادم نیست
آهنگ ترس تقلید یکی از آهنگهای gypsy kings است..
آهنگ ژیلا تقلید از آهنگ گروه راک آمریکایی به نام red hot chilli pepper است

من بازم میگیم شادمهر کاری خیلی بدی نکرده که تقلید کرده.به نظر من هنرمند باید تقلید کنه...آما کسانی که لقب استاد رو شایسته شادمهر میدوونند بدونند که سلطان موسیقی شما از یک خواننده دسته دومی یونانی تقلید میکنه...

حمید عسکری یک خواننده کاملا نو کار هست..تا حالا بنده خدا فقط دوتا آلبوم داده..شما ایقندر شلوغش میکنید..اما انصافا همین دوتا آلبومش رو میتونیم با آلبوم های اخیر شادمهر و یا خوانندگان معروف دیگه ای هم مقایسه کنیم...

به یاد داشته باشیم هیچ هنرمندی نیست که صد در صد کامل و بی نقص باشه....بازم آفرین باید گفت به آقای عسکری که بیشتر آهنگاش واقعا زیبا هستند...اگه هم از بنیامین تقلید کرده..عیب نداره..بنیامین خودش کسی بود که موسیقی داخلی و مجاز ایران را در سطخ بین المملی بالا کرد...الان آّهنگاش در وبسایت معتبر itune با افتخار فروش میره...باور کنید فروش آلبوم ۸۸ بنیامین از فروش آلبوم تقدیر شادمهر در این وبسایت بالاتر بوده...

حالا کسی هست جواب منو بده....

جمعه 2 خرداد 1393 - 13:32
مهران محمدی

دوسال بعد... خب بنظر میرسه الان اگه خودت این نظرتو بخونی بشدت خندت میگیره و به خودت میگی این چه نظری بود راجب شادمهر دادم ! سال88 تقدیر... سال 89 آزادی... سال 90 حالم عوض میشه... سال91 انتخاب... سال 92 رابطه... و سالهای بعد به همین منوال بهترین آهنگای سال مختص شادمهر خواهد بود، شک نکن ! این برچسبهایی هم که به شادمهر زدی کاملا بی پایه و بی اساسن اینو دیگه همه میدونن رودست شادمهر نداریم تو موسیقیمون. لطفا بدون تعصب نظر بدین... البته بهتون حق میدم اینطوری عصبانی باشین از شادمهر چون بهرحال در صدر نظرسنجیای سالانست و این خاریه تو چشم حسوداش... بیایم بجا حسادت ، غبطه بخوریم و چهارتا چیز از شادمهر و امثالش یاد بگیریم. با تشکر از سایت موسیقی ما.

5.236.13.13
وحید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

حیف نظر نباشه که واسه یه کار تقلیدی و دسته چندم داده بشه ؟

متین ز
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام

از ایرادات آلبوم :

1: مدت زمان کوتاه (29:10)

2: اشعار ضعیف (بعضیهاش واقعا اراجیفه)

3: تنظیمهای سطحی و تکراری

بعد از اینکه آلبومو کامل گوش کردم واقعا شوکه شدم آخه انتظارم خیلی بیشتر بود آخه بعد از 2-3 سال انتظار این دیگه خیلی..........

تنها حسن آلبوم کیفیت خوب مقوای والتشه

به هر حال به حمید عسکری خسته نباشید میگم و پاسخ مناسبی برای طرفداراش داشته باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

همه ی اهنگ ها شنیدنی اند خصوصا اهنگ خسته شدم و ستاره خیلی به دلم نشست.

حامد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تورو خدا اینقد بحث این بنیامین رو نکنید دیگه.
هرکی هم نمیخواد گوش نده خب نده.زوری که نیس
درسته کما2 اون چیزی نبود که انتظارش رو میرف ولی بازم دستش درد نکنه.
یه چیز دیگه:
به نظرم هرکی بی ادعاتر آلبوم داده خیلی قشنگتر بوده مثل بهنام صفوی.
وقتی 88 بنیامین اومد ازش انتقاد شد
حالا هم که کما2 اومده ازش انتقاد میشه.
چیزه جدیدی نیس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فقط توی یک کلام می تونم بگم که انتظار سه ساله ارزش داشت از حمید جون وکار فوق العاده اش مممنونم و به خاطر کار قشنگش تشکر می کنم من حمید عسکری دوست دارم و همیشه هم دوستش دارم و از سایت موسیقی ما هم به خاطر اطلاع رسانی به روزشان تشکر میکنم

فرزين
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلم دوستاي عزيزم من ديروز آلبومو ارجينال خريدم ولي يه ضد حالي خوردم ...اول بايد بگم آلبوم خيلي خوبي بود ولي ضد حال خوردم از اينكه تراك اول آلبوم خيلي تكراري بود از لحاظ تنظيم و شعر رسيدم به تراك دوم اونم مثل اين ترانه ضعيف و تنظيم تكراري ولي از تراك 3 به بعد يه كمي اميدوار شدم .ولي يه جورايي در كل انتظارم خيلي زياد بود كه از لحاظ ترانه و تنظيم يه كار و پديده بسيار جديد ببينم ولي....باز خوب بود...موفق باشه هميشه

محمد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

@ سعید :
چرا که نه :)
پی نوشت : البته ربطی به بالایی نداره،ولی خداییش یه همچین آلبومایی ارزش خریدن رو نداره ( بعد همش میگن از تولید داخل حمایت کنید ! )وقتی آلبوم قشنگ باشه خو دمردم متوجه میشن که ارزش خریدن رو داره و حمایتش می‌کنن.ولی این آلبوم...

نسرین
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

نسبتا خوب بود
مخصوصا ترک 5
ولی بقیه در حد نام عسکری نبود
بعدشم دوستان زود قضاوت نکنید بزارین 3 تا 4 روز حد اقل گوش بدیم
بعدا بگیم این اینطوریه یا اونطوریه
ولی بازم به نظر بعضیها که میگن تقلید آلبوم 85 بنیامینه احترام میزارم
ولی باید دید که کسانی چون یگانه و چاوشی و فرزین که بی شک برترینهای موسیقی داخلی هستند چه کار میکنند که ببینیم اوضاع موسیقی کشورمون چطوره
موسیقی داخل کشور را از این سه نفر و دو الی س تای دیگه همچون (صادقی - خواجه امیری و ... ) میشه سطح اون را شناخت نه امثال بنیامین و خیلی های دیگه
البته اینها هم خوبند جسارت نشه ولی به پای افراد مذکور نمیرسند

راستی کسی نمیدونه آلبوم شانس از فرزاد فرزین کی به بازار میاد

saman
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من طرفدار سبکش بودم اما این
البوم اصلا .... امیدوارم که
البوم بعدی اینجوری نباشه من که دیگه به آهنگاش گوش نمیدم ....

صص
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55
فرزين
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اينو يادم رفت بگم تراك 8 آلبوم به نظرم خيلي قويتر از بقيه بود...تراك چشماي تو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقغا براي حميد عسکري و طرفداراش متأسفم

آهنگ اول آلبوم کما2 کپي بدون چون و چرا آهنگ زيباي خاطره ها (دنيا ديگه مثل تو نداره ي ) بنيامين بهادري عزيز هست...

باز تقليد از بنيامين بهادري عزيز را تکذيب ميکنه

سپهر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

افتضاح بود

محسن
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بابا آقایون خانم ها اگر می خواهید کسی به نظرات شما توجه کند لطفا با انصاف قضاوت کنید

مهرداد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

نخیر اهنگ فرشته از اهنگ موفق قسمت خودش الگو برداری شده . خوبه یه جمله فقط یاد گرفتین

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بنده خدا این بنیامین یه چیزی می دونست که این قدر بهش چیز گفته.تکرار وتقلید به معنای واقعی.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

صبر کنید البوم یکی بود یکی نبود رضا صادقی بیاد بعد خدایی قضاوت کنید ببینید کدوم البوم می تونه به گرد پاش برسه با همکاری نابغه هایی مثل میلاد ترابی مهران خالصی دکتر چراغعلی و.....

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من هنوز البوم و گوش ندادم اصلا هم طرفدار حمید عسگری نیستم ولی اگه دقت کنید هیچ البومی نیست که تو این سایت قرار گرفته باشه و همه خوششون بیاد این طبیعی هست بهترین البوم های خوانندها هم همین جوره ممکن یکی خوشش بیاد یکی نیاد تو ضمینه فیلم هم همی جوره ممکن یکی یه فیلم واسش خیلی قشنگ باشه یکی همون فیلم خیلی چرت به نظرش بیاد اصلا این طبیعت این دنیاست قشنگی دنیا هم همینه که سلیقه هیچ ادمی شبیه هم نیست ولی ما ایرانی ها عادت داریم نظرات خودمون و تحمیل کنیم انگار حتما باید بقیه مثل ما فکر کنند اصلا به نظرات هم احترام نمی ذاریم مثلا یکی می نویسه تو هیچی از موسیقی نمی فهمی که فلانی و گوش میدی اون می گه تو لیاقتت همینه که فلان صدا رو گوش بدی فکر می کنم همه اینا هم به خاطر تعصب بی مورد هست اگه یه خواننده ای شاهکار هم ارایه بده وقتی ادم رو یه خواننده دیگه تعصب داشته باشه باز نمی خواد قبول کنه که این خواننده کارش خوب بوده یا اگه خواننده مورد علاقه خودش اتل متا توتوله رو بخونه به نظر شاهکار میاد البته این موضوعات فقط واسه کاربران اینترنتی هست عموم جامعه مردم به خدا رو این چیزا که شماها تعصب نشون میدید و واسش جنگ و دعوا می کنید معذرت می خوام تفم نمی ندازند.پس لطفا منصفانه نظر بدید.البته باز می گم من خودم کسایی مثل سعید شهروز رضا صادقی احسان خواجه امیری و ترجیح می دم اینارو گفتم فکر نکنید طرفدار حمیدم البوم و حمید و وقتی گوش دادم نظر میدم

رامین
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تا وقتی نسخه اورجینالش (شادمهر) هست کی میاد این جوجو رو گوش کنه! بی خود تو مجله ها می گن شادمهر خودشو خراب کرد! و... برخلاف همه این حرف ها بهروز صفاریان همیشه از شادمهر طرفداری میکنه و میگه کارش اونور درسته! الان متوجه شدم که داخلی ها هستن که هر روز دارن بیشتر وارد گنداب جهان سومی خود میشوند!

فاطمه
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبومش خیلی قشنگ بود. امیدوارم خوب بفروشه

هاتف
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

انتظار بیشتری میرفت.. در کل آهنگ 5 و 3 ش خوب بودن
بقیه هم یا قبلا پخش شده بود یا تنظیم تکراری داشت

سعید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبوم بسیار زیبایی بود البته از نظر کاور روی آلبوم . . . !!!!!!!!!!!!!

امید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

ضعیف ضعیف ضعیف
متاسفم برای کسانی که این آلبومو بیش از یک بار گوش کنن!!!!!!!
آهنگاش همه تکراری
تنظیما ضعیف
شعرا مرخص

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

موسیقی تقلیدی در ایران با چاووشی اوج گرفت با عسکری کامل شد

بابک
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خیلی دوست دارم وقتی آلبوم علی اصحابی اومد ببینم کی میتونه بگه آلبومش ضعیف بود...
این در جواب آقاییه که گفت از یه آلبوم همه خوششون نمیاد...
علی اصحابی سوپر سینگر ایرانه

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

موسیقی بنیامین وصدای شادمهر = کما2

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فقط آهنگهای تقصیر و خسته شدم قشنگه
بقیش خیلی ضعیفه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

طبق معمول البوم جدید و باز هم بحث سر تقلیدی بودن البوم..
باید به این البوم ها و اهنگها عادت کرد..یادتون نره 70% خواننده های این مملکت متقلبن..از همون شادمهر که با تقلید از سعید شهروز شروع کرد گرفته تا همین البوم حمید عسکری...انقدرم تو سرو کله هم نزنید...رو این خواننده های بی خلاقیت هم اینقدر متعصب نباشید..اسم استاد رو هم الکی رو خواننده ای نذارید...جدیدا هم که مد شده تنظیم کننده ها برای اینکه نشون بدن موفقیت البوم قبلی خواننده ای به خاطر تنظیمش بوده همون ننظیمو رویه البوم دیگه پیاده می کنند...واقعا برای تمام این خواننده ها متاسفم!!!

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

دوست عزیز بحث سر خوش اومدن یا نیومدن نیست.موضوع اینه که این بابا بعد از 2سال امروز،فردا کردن اومده رو همون موزیک و تنظیم قدیمی یه شهر گذاشته تحویل ملت داده.
پس تو این مدت چیکار می کرده؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبوم فوق ارزش گوش دادن نداره ...
تقليد

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فقط آلبوم اولي كه ازش منتشر شد خوب بود كاراي بعديش خيلي ضعيف بودند. اميدوارم آقاي عسكري يه نگاهي ام به نظرات بياندازد شايد مفيد واقع شود.

کاوه
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

مســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخره بو د

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فاجعه! تکراری! تقلیدی! افت صدای حمید عسکری! واقعا همچین آلبومی رو میشد ظرف یه هفته هم آماده کرد. این آلبوم هیچ چیز جدید به موسیقی پاپ ما اضافه نکرد.

مهدی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبوم خیلی ضعیف بود.ترانه ها افتضاح بود.کار جدیدی هم نداشت ملودی ها همه تکراری.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

از اینکه ایپی های نظرات رو معلوم کردید ممنون معلوم شد که چند نفر با اسم های مختلف نظر میدن ولی بازم کاملا مشخص نمیکنه مثلا من خودم دو تا نظر دادم ولی ایپی هاش فرق میکرد
اگر میشه عضوگیری رو ایجاد کنید

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

باز دمه حميد عسكري گرم شش ماه تاخير داشت

مهرداد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

چقد ما کارشناس موسیقی داریم. بعضیها اینقد جزیی صحبت میکنن انگار موسیقیدان حرفه ای هستند . اخه شما ها یی که انتقاد میکنن چی از تنظیم میکس مسترینگ میدونین.

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

وای که چقدر این آلبوم بده.هیچ چیزی نداره که آدمو جذب شنیدن کنه.متا سفم برای این خواننده تقلیدی.آهنگ از بنیامین صدا از شادمهر عقیلی چهره از حمید عسکری(هه هه هه)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تنظيم آلبوم 85 بنيامين كه بي نظير بود و رو مخ نمي رفت و به آدم آرامش ميداد و اما...

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آقا مهرداد شما ما رو می شناسی که می دونی منتقد نیستیم ؟
بعضیا فقط می خوان بگن بقیه هیچی نمی فهمن .
شما هم اگه انتقادی داری به صورت فنی بیان کن جوابتم بگیر

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بیشتر این آلبوم به خاطر تقلید های گسترده توی ذوق میزنه تا ضعف توی مثلا تنظیمش

مهدی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من قبل از گوش کردن کارا نظراتو خوندم فکر میکردم طرفدارای بنیامین اومدن اینجوری نظر دادن ولی وقتی کما2 گوش کردم هنوز توی شوکم این همون خواننده کما1((تلافی . قسمت .بارون .خاطره ...)) شعرهای خیلی معمولی .موسیقی ضعیف ازدیده منه شنونده نه منتقد .به نظرم بنیامین که تو رویای خوب بودن کارشه حمیدعسگری الان باید تو کما رفته باشه!!!!!!!!!!! حالا بشینند ادعا کنند کاره ما چند میلیون فروش کرده .

Mehdi
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فکر نمیکردم کار کما2 اینقدر ناامید کننده باشه بعد از آلبوم عالی کما1... فقط امیدوارم حمید مثل بنیامین نباشه قبول کنه کارش اونی که باید باشه نیست به فکر جبران باشه

علی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام، از سایتتون بابت نظر سنجی تشکر می کنم. ولی اشکالی که همه می دونند اینه که یک نفر در یک شبانه روز میتونه با یک IP 100 رای بده که این اصلا درست نیست. فکر می کنم بنیامین و چند تا از طرفداراش هم دارند این کارو میکنند و نشستند صبح تا شب رای میدند.به طوری که البوم bloom رو که در صدر بود ساقط کردند.من البوم بنیامین و خریدم و دوست دارم اما به نظر من این کار اصلا درست نیست و امیدوارم تا وقتی این مشکل حل نشده این نظر سنجی ها برداشته بشه چون حق خواننده ها و طرفداراشون ضایع میشه. البته شما هم با کمال افتخار اعلام میکنید: خواننده و البوم محبوب مردم و ...

ایمان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

گند زده با این آلبوم دادنش

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا آلبوم شرم آوری هست خجالت هم خوب چیزیه

آهنگ اول به طور کامل ملودی دنیا دیگه مثل تو نداره دزدی شده

توی آهنگ دوم تکه هایی از ملودی آهنگ خواب آلبوم 88 بنیامین دزدی شده باز

و توی آهنگ سوم بعد از تقلید کامل از استاد تقلید یعنی چاووشی ملودی من و تنها از آلبوم 88 بنیامین رو حتی به خودش زحمت نداده دوباره بزنه و به طور کامل از سی دی کپی کرده

واقعا خجالت هم خوب چیزیه

حتی اگه میتونست دنیا دیگه مثل تو نداره رو خوب اجرا کنه باز هم 3 سال از بنیامین عقب بود

الآن که کیلومترها نه چندین سال نوری عقبه

ff
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

باید به سبک خودش ادامه به تراک های پر انرزی و عاشقانه

pr
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

با حضور این همه کارشناس !!! چرا موسیقی پاپ ما وضعش اینه پس ؟!
هر کدوم شما می تونین یه البوم بدین یا این همه ادعایی که دارین !
:D

ناشناس
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

یه حرف برادرانه به حمید عسکری
مثل اینکه تو گول زدن مردم تو هم فوت و فن بنیامین و یاد گرفتی
ببین اگه میخوای مردم محوت نکنن از بهترین ترانه سرا های کشور ترانه بگیر کسی بهت ایراد نمیگیره
یکمی هم به صدات زحمت بده اصلا صدات و نمیکشی

سامان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اقای عسگری تو هر کاری کنی نمی تونی جای بنیامین بگیری بنیامین استعداد داره تو فقط استعداد تو تقلید داری یک قطعه 88 می ارزه به کل کما2متاسفم برات بنیامین خودش از 85 تاثیر نگرفت بعد تواومدی .........

خواننده
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

به نظر من به جایی رسیدیم که دیگه موسیقی نداریم وقتیم که یه کار قشنگ پخش میشه میفهمیم که کار کاور بوده این یعنی اینکه ملودی خوب دیگه نداریم حمید عسکری هم با این آلبومش گور خودش رو کند دیگه اون حمید عسکری سابق نیست حالا فقط میمونه یه آلبوم که اونم البومه ژاکته محسن چاوشیه اگر اونم مثل این بشه قول میدم دیگه هیچوقت موزیک ایرانی گوش ندم ....
امیدوارم سوپر استارا سوپر استار بمونن

mbk2008
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اين آلبوم واقعا افتضاح بود. حيف 1500 تومان كه دادم. آهنگ 1 تا 9 همش مثل هم بود. تنظيم ها هم افتضاح بود. اميدوارم آلبوم ژاكت محسن چاوشي هر چه زودتر بياد و مارو از خماري دربياره تا ديگه اين آهنگ هاي ضعيف و سخيفو گوش نكنيم

omidi
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

مشکل بزرگه سایت اینه که هرکس میتونه هرچی دلش می خواد نظر بده. بهتر نیست بجای بعث های خاله زنکی در مورد خوده کار صحبت کنیم.اگه 100 نظر بالا باشه فقط 10 تاش درمورد کاره کما2 ...
من هنوز باورم نشده این کار حمید عسگری .شعرهای سطحی.موسیقی کاملا معمولی تنظیم ضعیف وتکراری حتی خوده حمید توی احرا اصلا انرزی کما1 نداره.من به شخصه کما1 هنوز ترجیع میدم هنوز برام تکراری نشده امیدوارم خیلی زود به فکره آلبوم بعدی خودش باشه .حرف آخر تا الان بیشتر آلبوم ها به جز یکی دو تا((عشقه من باش.بی خوابی)) توی ذوق همه خورده .به امید آلبوم صادقی یگانه چاووشی اصحابی

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من فکر می کردم طرفدران خوانندهای دیگه که رو خوانندشون تعصب دارند اومدن اینجا و گفتند البو م خوبی نیود ولی این بار می بینم نه مثل اینکه واقعا راست می گند البوم یه چیز عجیبی بود من که هنوز باورم نمی شه این و حمید داده باشه این و بگم من نه طرفدار بنیامینم نه شادمهر ولی خداوکیلی اهنگ فرشته رو به یه بچه هم بذاری گوش بده می فهمه تقلیدی ضعیفی از اهنگ بنیامین بوده.این که کسی با چندتا اسم نظر بده که مهم نیست یه البوم اگه خوب باشه که خوبه اگه بدم باشه بده کاری به نظرات اینجا هم نداره ولی واقعا این البوم...من اگه طرفدار حمید بودم پیگیر می شدم که چی به سرش اومده همچین البومی داده وای وای مخصوصا شعرها که واقعا افتضاح بود اخه نمی دونم مگه مجبوره وقتی نمی تونه شعر بگه خودش شعرهارو بگه.بقیه هم بیاند نظر منصفانشون و درباره البوم بدند از خواننده مورد علاقشون ننویسند تا یه کمکی بشه به حمید واقعا دلم براش سوخت هر چی فکر می کنم باورم نمی شه این البوم واسه حمید باشه.اگه خوانندش حمید عسکری نبود باور کنید در حده یه البوم درجه 3و4 هم نبود حتی صدای حمیدم نسبت به قبل ضعیف تر شده.به امید موفقیت البوم های بعدیش

امين
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام

اول ازهرچيزمي خوام بگم كه من نه ازهوادارهاي دوآتيشه بنيامين هستم ونه حميد عسكري
دوم برم سره اصل مطلب:

مثله اينكه كفگيرنوآوري حميد عسكري باهمون كما1 به ته ديگ خورده كه يه همچين آلبوم ضعيفي داده.من شخصا توقع بيشتري ازاين آلبوم داشتم ولي متاسفانه...
اولين تراك به شدت آدمو نسبت به آلبوم نااميد ميكنه كه بعد ازاين همه مدت بايد شنونده يه كپي خيلي واضح از دنياديگه مثله تونداره باشي.
متاسفانه حتي تراك هاي ديگه هم نتونستن جورتراك اول روبكشند و حتي بدتراز اون هم بودن.
به نظر من سطح نو آوري اين آلبوم به شدت پايين بود و بايد گفت كما2 حتي درحدو اندازه هاي كما1 هم نبود .
اميدوارم آلبوم هاي ديگه اي كه قراره بيان به اين ضعيفي نباشند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

این البومم مثل همه البوما وقت لازم داره واسه جا افتادن.88بنیامینم وقتی اومد همین داستان بود.البته 1کم توقع هم ازین البوم بالاست.ولی تنظیماش جای بحث داره

سحر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

به نظر من همش تقلید از بنیامین بود اون خیال می کنه می تونه جای پای بنیامین بگذازه که خیال کرده 88بنیامین کجا این کجا عشق من باش هم همین طور تقلید از صادقی واقعا متاسفم برای موسیقی کشورمون وهمچنین مخاطبانی مثل ناشناس که این قدر واقعا سطح فرهنگیشون بالا است

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

*
*
*
*
*

باید این جور آلبوما بیرون بیاد تا مردم قدر سیروان و رضا صادقی رو بدونن
*
*
*
*
*
*

موحد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من وقتی البوم رو کامل گوش دادم شوکه شدم.یدونه اهنگ که بشه دوبار گوشش داد توی این البوم پیدا نمیشه.میگن البوم دوم از اولی ضعیفتر میشه ولی مال حمید عیگری ضعیفتر نشده .خیلی ضعیفتر شده.شعرهای به شدت سطحی که فقط قربون صدقه میره.تنظیم فوق العاده ضعیف.جاهایی که شعر تنده اهنگ ارومه جاهایی که شعر ارومه موسیقی دوپ دوپ میره روی مخ ادم.اهنگ اولش که copy pasteاهنگ بنیامینه .نمیدونم چجوری 2سال رو این البوم کار کردند.حداکثر یک هفته!!!!!!واقعا ناامید شدیم با این البوم

فرحان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

1.من فکر می کنم مشکل از خودمونه که الکی یکی رو یه شبه سوپر استار و پدیده می کنیم بعد تاطرف یه اشتباهی میکنه از عرش به فرش میکشیمش!
2.خواننده های عزیزی که پدیده میشن حداقل برای مخاطبشون احترام قائل بشن و کارای بعدیشونو به جای جو گیر شدن به چند نفر کار بلد بسپرن!

سیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا متاسفم برای عسگری به قول دوستان می خواد جاپای بنیامین بگذاره وتنها دلیل همکاریش با وارسته همین بود متاسفم تنظیم پیام شمس کجا این کجا ملودی های بنیامین کجا این کجا همش تقلید یه نواوری تو این البوم پیدا نمیشه ادم دلش خوش کنه الحق که نام خواننده تقلیدی مناسب ایشون

ODDO
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

در حد البوم قبلی نبود

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

ملودی ها که مال بنیامین و همایون و یک سری های دیگه بوده

صدا که برای شادمهر بوده

این وسط حمید عسکری نقش گرد آوری کننده رو داشته

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

این البوم نیاز به یه منتقد تخصصی نداره که کسی که در سطح عام موسیقی گوش میده هم می تونه بفهمه شعرها افتضاح بود.

مهرداد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اقای بی نام
من میگم یه حرف تقلید از اهنگ فرشته یاد گرفتیم که مدام دارین میگین .من اطمینان دارم سن این افرادی که این حرفو میزنن شاید به 18 سال نرسه.مگه بنیامین چندین اهنگ بی معنی نه ترا ترو خدا من ترا.... را نمیگه ؟ چرا انتقاد نمیشه؟
در ضمن اعداد IP را ببینی میبینی که یک هوادار شادمهری چند تا نظر داده. نظر سنجی سایت را هم اصلا قبول ندارم و برای این سایت پر هوادار متاسفم چون با هربار disconnect کردن . این امکان را داری که دوباره رای بدی.

masoud
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

DIDID KE IN ALBUME ASLAN ARZESHE GOSH KARDAN HAM NADARE VASE 1 BAR.MAN MASUOD AZ RASHT HASTAM ALAGHEYE ZIYADI BE MUSIC DARAM.VALI MOTEASEFAM BARAT HAMID BA IN ALBUME EFTEZAHET VA IN TANZIMAYE MASKHAREYE TEKRARI.MAN FAGHAT AZ ABUME BEHNAM SAFAVI KHEILI KHOSHAM OOMAD.VAGHEAN KHOOBE.VA ASLAN GHABELE MOGHAYESE BA IN ARAJIF NIST.TANZIMI KE BEHNAM SFAVIAM KARDE TOO ALBUME 2 HAMD AZ HAME BA HES TARO BEHTARE.MAN BEHNAM SAFAVI VA SIRVAN TABRIK MIGAM.

محسن
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

وای چه فاجعه ای
یعنی چی ؟این آلبوم مال 5 الی 6 سال پیشه!
شعرای آبدوخیاری-تنظیمای تکراری و قدیمی-ملودیهای بی اساس و پایه-صداشم که باید بذاره دنده 2 هولش بدیم

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

Nima Varasteh bedoone shak behtarin tanzim konandeye iran va yek navazandeye fogholade herfe ee mitoonid biyain concerte hamid(5shanbe va jome) va khodetoon ghezavat konid.faghat Nima Varasteh

پیمان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

نسبت به آلبوم اولش معلومه که خیلی افت کرده.ولی باز میشه آهنگاشو گوش داد چون احساسی میخونه.ولی تنظیم آلبومشو باید بیشتر روش کار میکرد.

hamidreza
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام من خودم طرفدار محسن چاووشيم و معتقدم البومی به خوبی و زيبايی يه شاخه نيلوفر
نيومده و نخواهد اومد ولی بعد از يه شاخه نيلوفر شک نکنيد این بهترين البوم بود همه تراک هاشو دوس دارم ولی

با تراک ستاره خيلی حال کردم خيلی زيبا ساخته......

کیوان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اگه آلبوم کما 1 نبود میشد گفت این آلبوم 10 میاره از 20! اما الان 1 هم نمیاره...
آخه بنده خدا برادر من حمید جان! چه فکری کردی و این کار ناشیانه و غیر حرفه ای رو انجام دادی(تقلید از بنیامین) از همون اول که شنیدم میخواد با نیما وارسته همکاری کنه امروز رو دیدم!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اول از همه می خوام به حمید عسکری و نیما وارسته خسته نباشید بگم.من نمی خوام نظری در مورد آلبوم بدم.فقط از حمید عسکری خواهش می کنم تمام نظرات دوستان موسیقی ما رو حداقل به عنوان علاقه مندان به موسیقی بخونه.فکر میکنم بهترین معیار برای رسیدن به یه جمع بندی در مورد نظر مردم همین باشه.

پیمان
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تا حالا که فقط آلبوم بهنام صفوی بهترینه.منتظر علی واصحابی و محسن چاوشی هم هستیم تا ببینیم کدومش بهترین میشه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

Behtarin albume saal koma2HAMID ASKARI

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

age man jaye hamid asgari boodam hatta ye tanzimam be behnam safavi nemidadam chon karo az yek dasti dar avorde va har shenavande ee mifahme ke cheghadr zaeeftareh

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

track e 6behtarin tracke va tanzimesh aaliiiiiyeh

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

AHANGE SETAREH BEHTARIN AHANGE SAALE,MERCI HAMID JOON,HAM SHER VA AHANG VATANZIM BI NAZIREH AZ TARAFE MAN HAM BE OSTAD VARASTEH TABRIK BEGID

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فکر میکنم علت اینکه این آلبوم انقدر افتضاح شده اینه که

اولا ملودی ها رو عینا کپی برداری کردند

دوما تنظیم های این آلبومه که هم ملودی های دیگران رو خراب کرده هم صدای حمید عسکری رو بم کرده

سوما هم ترانه هاست که بسیار ضعیفه خب وقتی کسی بلد نیست ترانه بگه اجباری نیست که ترانه بگه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

البوم بنیامینم که اومد کلی ملت مسخرش کردن با اون اهنگای خنده دارش من تو رو تو رو من اهای تو وای تو جون تو فدای تو
باز این البوم بهتر از بنیامین بود هر چند که خیلی خوب هم نبود

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

be nazare man behtarin albume 3 sale akhire va az albume ghablish kheili behtareh vaghan fekr mikonam tanha dalilesh NIMA VARASTE ast.merci HAMID JAN terekoondi

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آقا مهرداد ...
بنده خودم منتقد آلبوم بنیامینم و آلبوم 88 رو خیلی ضعیف می دونم ولی این دلیلی نمی شه که ضعف های آلبوم کما 2 رو نادیده بگیریم .
کی می گه از 88 انتقاد نشد ؟ شما برین همون صفحه ی بنیامینو نگاه کنین ببینین نصفیا مخالفشن .
درباره ی نظرسنجی سایت قبول دارم عادلانه نیست ولی بد بودن آلبوم حمید عسکری هم غیر قابل انکاره .
من چند بار گفتم الانم می گم , تقلید مشخصه به سن هم ربط نداره چه بسا طرف زیر 18 سال باشه شعور موسیقاییش ده برابر شما و بنده . آلبوم آقای عسکری اتفاقا مخاطب زیر 18 سالش بیشتره ولی با این حال خیلی کم طرفدار داره . شما نه تو این سایت برو تو دانشگاه یا هر جای دیگه همه از این آلبوم ناراحتن.
موفق باشید ...

من
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خوب بود ولي عالي نه...

اما از آلبوم بنيامين 1000 بار بهتر بود.

منتظر ژاكت محسن عزيز هستيم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام/البوم در کل خوب بود اما یه جاهای نقدی داره!مثلا اینکه من زیاد از تنظیمها راضی نبودم /صدای حمیدو عوض یا به عبارتی بم کرده/اما این حرف واقعا مسخره و خنده داره که میگن تقلیدی از بنیامینه!بنیامن با البوم دومش واقعا ملتو مسخره دست خودش کرد!حمید هم البوم دومش بود و با اینکه یه خورده افت داشت مثه بنیامین به شعور شنونده توهین نکرده بود!لطفا دوستان انقدر شادمهر شادمهر نکنن!مایه ی ننگ جامعه ی ایرانیه!اصلا عددی نیست که کسی بخواد از اون تقلید کنه/همون لیاقتشه که بره چنین کلیپای مسخره ای بسازه!
من از کار حمید راضی بودم/اما میگم که مثل کما1 نبود/البته اینو خود حمید هم گفته بود که دوباره اتفاقی که برای کما1 افتاد نه برای خودش نه برای کس دیگه ای نمی افته!
حمید و نیمای عزیز خسته نباشید...کارتون خیلی خوب بود/

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بسیار ظعیف بود..به 3 صورت احساس کردم تقلید می کنه.یکی اینکه صداش رو تو چند کلمه مثل محسن چاووشی خش دار کرده بود (در اهنگه 1 و 3)...سبک بنیامین و صدای شادمهر...کلن پر بود از تقلید و تکرار..........................افتضاح بود.

mina
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

ساسی مانکن مجید خراطها محسن چاووشی سعید پانتر حسین مخته
این ها رو گوش کنین بهتره چون افرادی مثل عسکری و صادقی واسه گوش کردن شما زوده ممنون

-------
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

از مدیران سایت خواهشمند اگه نظرات را میخونن جواب بدن؟
آلبوم حمید عسگری از شرکت هم آوازآهنگ تهیه وپخش شد؟ولی تو سایت ایران گام زده که آلبوم از این شرکت وارد بازار شده؟
بهتره یه فکری واسه نظرسنجی و رای دادن تو سایت باشین که هر کس هر چندتا که دلش میخواد رای و نظر میده؟

رامین
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تو اگر میدونستی شادمهر در چه حدی و اندازه ای هست ... این حرفو نمیزدی ... برات متاسفم که اینقدر سطحی هستی ... مهم اینه که بزرگان عرصه پاپ همچون ... ابی،مهستی،بهروز صفاریان و همچنین مردم ایران همیشه شادمهر رو به عنوان نابغه موسیقی پاپ خواندند. شما با حمید عسگری!!!! حال کن ...

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

avalan ke harki narahate moshkel dare go0sh nade dovoman vaghti chizi rajebe mo0sighi nemido0nin nazar nadin.benyamin bere nohasho bekho0ne .

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

avalan ke kasi majbo0r nis go0sh bede dovoman vaghti az mo0sighi sar dar nemiyarid lazem nis nazar bedid.az onjaee ke mardome ma to0 hame chi dekhalat mikonan bayad hatman nazar bedan.behtare benyamin bere nohasho bekho0ne.

n
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

هر كي ناراحته گوش نده . وقتي از موسيقي سر در نمياريد لازم نيست نظر بديد.ّّبنيامين بهتره بره نوحه بخونه.متاسفانه مردم از اونجايي كه بايد تو همه چيز نظر بدن و دخالت كنن نميتونن دهنشونو ببندند.

حسام
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بنظرم از آلبوم شادمهر و بنیامین بهتر بود.در ضمن من بیطرفم.

سیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

راستی یادم رفت اینو بگم نه تنها عسگری مقلد طرفداراش مقلد هستن نمونه اش همین مدیر وب خوب یگانه یه چیزی گفت شما یاد گرفتید وگرنه چه جوری می خواستین 88 نقد کنی اخه به درد شما فقط البوم های تقلیدی می خوره نه البوم حسابی فهمیدی امیدوارم سانسور نشه مثل همیشه

n
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

harki doos nadare goosh nade vaghti az moosighi sar dar nemiyarid lazem nis nazar bedid.dar zemn benyaminbere nohasho bekhoone.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خوب شد این یارو شادمهر این رامین داره ازش طرفداری کنه مگر نه کسی نمیفهمید شادمهرم طرفدار داره

uarl
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

دیگه خیلی زشته که اسم استاد چاوشی را تو اون ردیف قرار دادی
حد اقل از ساسی مانکن بهتره
زشت بود این کارت مینا
من طرفدارش نیستم ولی این کار یعنی توهین

البوم شانس 7 آذر ماه پخش میشه
پس فقط همه به سوی طوفان سلطان موزیک پاپ ایران فرزاد فرزین

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تو رو خدا ملت علافو نگاه این یه چی به اون میگه اون یه چی به این
چاوشی و شادمهر و یگانه رو هم مسخره میکنید کم مونده بیاین استاد شجریان هم مسخره کنید
مسخره بازی شده اینجا هم

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

دوستان دیگه ip هاتون نمایش داده میشه پس لطفا سه کاری در نیارید.القاب استاد و نابغه و اینا رو هم به کسایی که خودشون کارشون و با تقلید شروع کردند ندین.البته نظر هر کی محترمه ولی با این حرف ها فقط باعث می شید بهتون بخندند.

gh
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55
n
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

mikhastam az tanzim haye zibaye aghaye nima varaste dar albom comaye 2 tashakor konam va begam ke vojood aghaye varaste dar donye moosighi va honar baese eftekhare hameye ma mi bashad.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

این قدر تقلید تقلید نکنید
خواننده های گندش هم کارشون با تقلید شروع کردند
شادمهر از سیاوش شمس و چاوشی از سیاوش قمیشی
ولی الان کی بهشون میگه مقلد ؟ خودشون جز بهترین و پرطرفدارترین خواننده های ایرانن اینو که دیگه نمیتونید کتمان کنید

منتقد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بهتره آقاي عسگري يه فكري به حال وضعيتش بكنه....آلبوم شديدا تكراري و تقليديه...

نقطه ضعف بسيار بزرگ آلبومش هم شعر هاست كه واقعا مسخره اس...با تعريف هايي كه كرده بود اصلا سازگار نبود.

حسین
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خیلی چرت و مسخره بود

منم با این دوست عزیز موافقم
مزخرف !

تنظیم های ضعیف

ملودی های تقلیدی

ترانه های بچه گانه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

mohem ine ke dare vahshatnak mifrooshe(500000 noskharo rad kardeh)dar halike benyamin bad az 4 mah be 300000 naresideh!!!!!mitoonid khodetoon tahghigh konid.merci hamid joon aaaaaaliyeh

ااسی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

عزیز من تو اگه سواد موسیقی داشتی یا حد اقل شنونده خوبی بودی خودتو مسخره ملت نمی کردی

حمید عسکری خودشو همه جوره می چسبونه به شادمهر بعد تو اومدی میگی شادمهر کیه .

پس برو این مذخرفاتو گوش کن . حالشو ببر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

ديگه شورشو درآوردن با اين آلبوم هاي تكراريو كپي !

ترك اولو كه گوش دادم به نظرم اومد آشناست . بعد داداشم گفت موسيقي بنيامينه وقتي دوباره

گوش دادم حيرت كردم . به جاي برگذاري اينهمه كنسرت بهتر نبود آقاي عسگري يه كمي به

طرفداراش احترام ميگذاشت يه كمي كار ميكرد رو آلبومش!

فاجعه بعدي ترانه هاست . مزخرف واقعي ...به خصوص ترك دوم . حتي قافيه هم

نداره
تو كشور و فرهنگي كه ترانه از در و ديوار بيرون ميزنه مجبوري مگه خودت ترانه بگي!

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تنظیم های ضعیف

ملودی های تقلیدی

ترانه های بچه گانه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

قبل از هر حرفی اینو بگم من طرفدار حمید عسکری نیستم و به محبوب هنری خودم که اسمش رو نمیارم عشق میورزم و طرفدار دو اتیششم.
چرا از روی حسادت و تعصب می خواید یه هنرمند رو طوری بکوبید که محو بشه؟!من قبل از اینکه این البوم رو بخرم تمام نظرات روخوندم تقریبا"90%از بدی این البوم میگفتن اما وقتی خریدم دیدم که همه از روی تعصب به یه خواننده ی دیگه در مورداین البوم نظر دادن!!
این البوم از کما یک فاصله گرفته و فاصله اش مثبت بوده چون کما 1 بیشتر با کارای شادمهر اشتباه گرفته میشد اما تو این البوم به جز یکی دو ترک که شبیه کارای بنیامین بودن ،کارهای قشنگین.
لطفا"از روی حب و بغض هنرمندامون رو ضعیف نشون ندیم و برا بهتر شدن کاراشون حمایتشون کنیم...
با تشکر

سینا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

درسته آلبوم نسبت به آلبوم اول بدتره ولی اینقدرها هم که میگید بد نیست به خدا
ترانه های خوب هم پیدا میشه توش
به هر حال حمیدجان خسته نباشی، ایشالا آلبوم بدی بهتر باشه

سیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

در جواب به کامنت بالا واقعا این اطلاعات از کجا اوردی بدجور تو کفش موندم اخه چرا یه چیزی می گه ادم از خنده رود پرمیشه واقعا برات متاسفم با این امار ضعیفت خیلی خندیدم ممنون خوشحالم کردی خوب جوکی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام. از همه دوستان عزيز خواهش ميكنم كه موقع نقد خود انصاف رو هم رعايت كنند. يك آلبوم نميتواند تمام سليقه ها رو پوشش دهد. و در واقع يك سري محسنات دارد و يك سري معايب و البته نقد همين جماعت نقاد است كه باعث پيشرفت دوستان هنرمند خواهد شد.فكر ميكنم تمام دوستاني كه اين سايت را مرور ميكنند دستي بر آتش موسيقي دارند و ميدانند توليد يك آلبوم به هر شكلي در وهله ي اول كاري است بس دشوار در نتيجه: به قول معروف ديكته نا نوشته غلط ندارد. من به تمام عوامل اين كار خسته نباشيد ميگم و فكر ميكنم كه نيما وارسته كم كم بايد فضاي كارهاشو عوض كنه، اميدوارم كه اين كار رو تو آلبوم امير طبري كرده باشه،البته اين نظر شخصي بنده است و نظر سايرين نيز كاملا محترم.

نارسیس
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

مگه کسی از جنابعالی نظر خواست که اظهار فضل میکنی؟برو برای خودت متاسف باش! خداییش این شادمهری که انقدر سنگشو به سینه میزنی از چنتا ترکی که تا حالا منتشر کرده چنتاش کارای خوب از اب دراومده؟در صورتی که حمید تازه دومین البومش بوده.مثل اینک یادت رفته کارای بیخودی مثل حالا بیا اینجا اونجا نه رو شادمهر داده!صدتا کار خراب حمید به همون یکی سره!!یا شیلا که {...}!یا البوم پاپ کرنش.میخوای بازم اسم ببرم یا روت کم شد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام
مدتها منتظر البوم جدید حمید عسگری بودم
مرسی

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من شخصا نه طرفدار بنیامینم نه حمید عسگری و نه در بند اسم افراد
کما 1 رو دوست داشتم
کما 2 رو تا دیدم خریدم
تو ماشین گوش کردم
بعد از 2-3 بار گوش دادن
سی دی رو داخل پاکت گذاشته و به آرشیو انتقال دادم!
و دوباره آلبوم بهنام صفوی رو تو پخش ماشین گذاشتم .

مهمترین قسمت برای من تراته ها بود که به جز آهنگ ستاره باقی آنها افتضاح بودند و در کل آلبوم جالبی نیست

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من فقط یه چیزی درباره فروش البوم ها بگم بابا خداوکیلی دیگه شورش و دراوردید اخه این چیزا چیه می گید؟فلان البوم از مرز 2 میلیارد گذشت و البوم کیه چقدر فروخت و از این حرف ها.خود کمپانی ها هم اطلاعاتی درستی درباره فروش البوم ها نمی دونند مثلا وقتی یه البوم ساعت 4 پخش می شه ساعت 6 با همه کاورها حی و حاضر رو نت قرار می گیره اینکه می گند فلان البوم از مرز چند هزار تا هم گذشت دروغ محض فقط می خواند بازار داغی کنند.اصلا تو ایران با این وضع کپی رایت معیار موفقیت خوانندها البوم نیست این و خوده شرکت ها هم می دونند پس الکی شلوغش نکنید.در ضمن ترک خنده و گریه کاندید بدترین اهنگ سال می تونه قرار بگیره موافقید؟؟

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بنیامین 2 میلیون و نیم فروش کرده بعد میگن 300/000 هم نفروخته

خــنــدیــدیــم

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اره 2 میلیون فروش کرده ولی به ریال
برو بچه جون منم میتونم راحت بگم البوم سیروان 3 میلیون فروش کرده همه هم باور میکنن البوم بنیامین فوق فوقش 700 هزار نسخه فروش کرده باشه اونم در خوشبیانه ترین حالت

ناشناس
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

جالب اینجاست این سایت به اصطلاح تحلیلی هیچ تحلیلی رو آلبوم نمیره واقعا فاجعس این حمید عسکری مثله اینکه خیلی طرفدار داره نو موسیقی ما و واقعا مسخرسموسيقی ما: کاربر عزيز، «موسيقی ما» به‌زودی نقدی درمورد اين آلبوم هم منتشر خواهد کرد، بگذاريد يک هفته از انتشار اين آلبوم بگذرد، مثل همه‌ی آلبوم‌های ديگر به اين آلبوم نيز خواهيم پرداخت.

سیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من نمی دونم چرا از فروش البوم بنیامین این قدر بعضی ها دارن می سوزن واقعا زشت به خدا حسادت به خدا زشت خجالت بکشید

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

زیاد جالب نبود
منتظر آلبوم چاووشی فرزین و یگانه هستیم.به نظرم باید آلبوم خوبی باشه
آلبوم کما 2 هم خوب بود هم بد ولی اونجوری که نظر دادن هم بد نبود

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا افتضاح بود
از حمید عسکری انتظار خیلی بیشتری داشتم
خوبه رو این البومش حساسیت به خرج داده و گرنه معلوم نبود دیگه چه ...

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بهترین البوم سال چند روز دیگه منتظر می شه.البوم یکی بو یکی نبود سلطان مشکی .با حضور میلاد ترابی دکتر چراغعلی علی ثابت مهران خالصی.تازه می فهمید البوم یعنی چی

ميلاد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

كاملا مشخصه كه يه خواننده جديد رو نبا يد با يه تازه وارد مقايسه كرد ولي زماني كه شادمهر كارشو شروع كرد (جديد بود) ميشد كسي نگه كه از خيلي از قديمي هاي پر اداي داخلي و خارجي كمتره؟همه ما ميدونيم شادمهر خودشو فداي موسيقي كرده كه اكثر ما دوست داريم گوش كنيم-در مورد آلبوم حميد عسگري هم بگم كه فقط واسه دوبار گوش دادن كافيه چون هم خودش تقليديه هم تنظيم كننده هاش مثل بهنام صفوي

محمود
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

با سلام به دست اندر كاران سايت موسيقي ما

اين آلبوم را اوريجينال خريدم بسيار عالي بود

بي صبرانه منتظر آلبوم هاي جديد نريمان - مهدي مقدم - بابك جهانبخش - فرزاد فرزين و فرهاد جواهر كلام هستم.

باتشكر

م.مقدم
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

نسبت به آلبوم قبلی واقعا " پسرفت داشت . با این همه مانوری که روی این آلبوم صورت می گرفت ، انتظار میرفت آلبوم قوی تری باشه اما متاسفانه اسیر تکرار و تقلید شد ! اما باز هم باید به حمید عسکری خسته نباشی گفت . بالاخره برای تولید این آلبوم زحمت کشیده شده !

tina
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

man nefahmam kesai ke asan shooore musighi nadarn bara chi nazar minevisan dooostan hamid asgari behtarin khanandeye nasle javooone ahangash va tanzime ahangasham harf nadare nima varaste behtarine hamidam behtarine..............behtare shoma dooostan nazaratetooono vaseye khodetooon negah darin...............

tina
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

in hame moooosighidan chejooori tahala kashf nashodan akhe enghadam ba etemad be nafs nazar midan ..............shoma dooostano taha kashfetooon nakarde booodan vagarna ta alan babak bbayat booodin hamatooon................

مهربون
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آقا حمید اگه این متن میخوو نی سلام
ببین تو مملکتی که بعد از حداقل دو سال یه آلبوم منتشر میشه نباید یه خواننده ریسک کنه شما نباید با شرکت مورد نظر یکسره امتیاز آلبوم واگذار کنی
چرا اینکارو نکنی
1 چون تو هیچ انگیزه ای برا آلبومت نداری و پولتم از اول گرفتی

2 اگه آلبوم فروش خوبی کنه حتما تو سود میبری نه یه شرکت (حالا شرکت هم یه سودی میبره)
3 چون درصدی با شرکت معامله میکنی پس برا آلبومت زحمت بیشتری میکشی و منتظر کمک خدایی که تو دل مردم جا بندازتش

ببین اگه خواننده ای خودش ترانه میگه بری ازش سوال بکنی خواننده ای میگه نه من ترانه سرام
نمونشم هست اسم نمییارم
اگه کارت خوب باشه نیاز به تبلیغ نداره خود مردم میکشنت بالا
من خودم دنبال آلبومم و این آلبوم تو که پر از اشتباه بود بهم درس بزرگی داد

sepehr
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

شادمهر یه موزیسین بی نظیر
تا حالا حدود 250 موزیک رسمی منتشر کرده که حتی 2تاشون شبیه هم نیست.اینو کسایی می تونن خوب درک کنن.که حداقل اطلاعات مختصری درباره موسیقی داشته باشند.اما حمید عسگری 20تا کار داده بیرون که 9تاش کاملا دزدی هستش.بقییشونم تکراری وتقلیدی.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تینا جان تایید...!!

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

محسن چاوشي = خداي صدا و موسيقي جهان...
پس دود بر خداوندگار صدا آقاي چاووشي.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

دوست دارم يخ بزنم توي سرماي انتظاري كه با ژاكت صداي تو رنگ گرما بگيره..فقط محسن چاووشی

ahoo
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

vaghan motasefam dige taghlid az shadmehr kam bod benyaminam ezafe shod !!

مجتبی
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

البوم فوق العاده بود عالی عالی

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بسکنین دیگه این قسمت مال حمیده و شماها هی میاین نظراتتون رو میگین؟؟...به ما چه که عشق کی محسن چاوشیه یا کی بنیامین؟؟فقط دوست دارین یه چیزی تایپ کرده باشین؟!!! اونم حالا هرجا که شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

درسته بعضی آهنگ ها تقلیدی و تکراری بود اما آهنگای خوب هم داشت
در انتظار آلبوم یگانه وچاووشی هستم

ODDO
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا از حميد ممنونم بخاطر كنسرت فوق العاده وپر شورش

امیر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

واقعا آلبوم خوبی نبود . اصلا زمین تا آسمون با آلبوم اولی که خیلی گل کرده بود فرق داشت . نمره 9 از 20

امیر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

tanzime ha kheylii zaif va tekrarii bod hamid askarii behtaree ba behroz safariian kar konee hade aghal 2 ta sazee zendee to ahang miaree

amir
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

behtaree hamid askarii in ghad zor nazanee chon sedash aslan shabihee shadmehr ehsas nadaree

amir
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

حالا حدود 250 موزیک رسمی منتشر کرده که حتی 2تاشون شبیه هم نیست.اینو کسایی می تونن خوب درک کنن.که حداقل اطلاعات مختصری درباره موسیقی داشته باشند.اما حمید عسگری 20تا کار داده بیرون که 9تاش کاملا دزدی هستش.بقییشونم تکراری وتقلیدی برو آلبوم مسافر گوش کن حسرت بکش

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

یه کسایی مثل بهنام صفوی و محسن چاووشی توی صدا تقلید میکنند

یه کسی مثل سیروان هم توی ملودی و تنظیم توام تقلید میکنه

یه کسی مثل حمید عسکری هم هم توی ملودی و هم توی صدا و هم توی تنظیم تقلید میکنه

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من فقط یه چیزی درباره فروش البوم ها بگم بابا خداوکیلی دیگه شورش و دراوردید اخه این چیزا چیه می گید؟فلان البوم از مرز 2 میلیارد گذشت و البوم کیه چقدر فروخت و از این حرف ها.خود کمپانی ها هم اطلاعاتی درستی درباره فروش البوم ها نمی دونند مثلا وقتی یه البوم ساعت 4 پخش می شه ساعت 6 با همه کاورها حی و حاضر رو نت قرار می گیره اینکه می گند فلان البوم از مرز چند هزار تا هم گذشت دروغ محض فقط می خواند بازار داغی کنند.اصلا تو ایران با این وضع کپی رایت معیار موفقیت خوانندها البوم نیست این و خوده شرکت ها هم می دونند پس الکی شلوغش نکنید.

ODDO
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

من فقط ميدونم حميد ايول داره

ناشناس
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

همین مونده بود که بگین سیروان هم تقلید میکنه. بابا حیا کنین

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

اخه یه کم وجدان داشته باش...اخه چاوشی الان از کی تقلید می کنه که تو می گی تقلید می کنه همه الان دارن از چاووشی تقلید می کنن در حال حاضر هم سبک و هم صدای چاووشی امضا داره چه تو و امثال تو بخوان چه نخوان...OK؟؟؟؟؟

ali
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

.::سلام وبلاگ طرفداران حمید عسکری::.
www.hamidaskarimusic.blogfa.com::.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

سلام به همه طرفداران حمید عسکری
آلبوم فوق العاده بود . کنسرت فوق العاده بود . اصلا کلا حمید فوق العادست .
حمید دوست داریم . و همچنان با جون و دل ازت حمایت می کنیم.

نیلوفر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آهنگ فرشته و گل من و مخصوصا چشمای تو خیلیم عالی بود .
بنیامین تو توهمه!!!!!!!!!!!!!

محمد رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خوب بود و زیبا و هر اثری هم ایراد داره و هم نقاط قوت

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

دیگه طرفدارا هر کسی نظر میدن لطفا این دوتا طرفدار چاوشی نظر ندن که شبیه جکه.شما که خوانندتون اولین مقلد ایرانه ابرو خوانندهای داخل ایرانم برده نظر ندید.باز حمید عسگری که که یه کنسرت میده مردم بفهمند صداش واسه خودش چاوشی که....همه می دونند

صابر
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

وقتی که نیما وارسته داشته آهنگ فرشته رو تنظیم میکرده یادش نیومده که همین آهنگ رو چند سال پیش داشت برای بنیامین تنظیم میکرد ؟؟؟ !!!

سیما
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

احتمالا الزایمر گرفته یا خودش به کوچه علی چپ زده که این اهنگ تا حالا نساخته

farzad
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

very gooooooooooooooooooooooooooooooood

رضا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

خسته شدم از بس اسم بنیامین رو به جای حمید عسکری شنیدم. فکر می کنم بنیامین تنها با جنجال و مصاحبه علیه این و اون سعی می کنه خودشو مطرح کنه (برای نمونه حمید عسکری و محسن یگانه) و گرنه نه این آلبومش چنگی به دل میزد و نه آلبوم اولش بار فنی داشت فقط باب دل عاشقای سینه سوخته بود.

ولی حمید عسکری (که خیلی دوستش دارم) باید از این آلبوم درس بگیره، حمید وقت زیادی صرف کرد ،طرفداراشو از اسفند 87 منتظر گذاشت که این ریسک بزرگی بود. ولی آلبوم بهتر از کما1 نبود وخلاقیت هم نداشت، اما این حمید عسکری بود (نه شادمهر و نه بنیامین) که من فکر می کنم این حاصل جسارت او بود. جمید عسکری می خواست جواب مصاحبه های بنیامین رو بده که متاسفانه این باعث شد سطح خودش رو تا حد بنیامین پایین بیاره. ولی طرفدارای حمید عسکری بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدش و جبران این اشتباه هستند. حمید برای این که محو نشی آلبوم بعدی رو زودتر با یک شاعر قوی و یک تنظیم کننده خلاق به بازار بفرست.

saeed
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بسيار زيبا جالب. د.ستاني هم كه ميگند تقليده از جاي ديگه ناراحتند . . . . .

yeganegh
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

benyamin e ke az hamid asgari taghlid karde , ahang saziha shabihe choon ahangsaz ye nafareh , in che rabti be khanade dareh ??

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

حمید عسکری شاید همین طوری برای خنده این طوری آلبوم داده باشه

nazanin
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

berid albume khatarnake zire baroono ba tanzime nima varaste gush konid bebinid seda va sabke orginal yani chi...asheghe amir tabari va sohrab pakzad mishid hamid askari kiloo chand?????????????????????????????????????

NAZANIN
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

ALBOME KHUB DUST DARI NASTARAN JAN???BORO ALBOME ZIRE BAROONE SOHRAB PAKZAD VA AMIR TABARIO GUSH KON TA BEFAHMI DONYA DASTE KIE?

احمد
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

هر کدوم از اون یک بدتر. هم این افتضاح و هم زیر بارون. البته واسه پاکزاد و تباری خوب بود.
ولی واسه حمید افتضاح.

127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

برای حمایت از خواننده ی مورد علاقتون عضو شوید
http://sajadblog1.irbb.ir

دانوش
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آلبوم حمید عسکری نسبت به آلبوم های سال 88 خیلی خوب بود

محا
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

آهنگ ستاره قشنگ بود ولی امیدوارم خوانندگان ما هم حداقل وقتی آلبومی می دن بیرون جوری باشه در حد انتظار و اینکه هر شنونده حداقل از یک آهنگ آلبوم خوشش بیاد

د
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فقط چشمای تو

--
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

حمید تو کما 3 مثل آهنگ به سبک

چشمای تو هم بساز

4-4

d
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

البته واسه اینه هم قشنگه

م.ق
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

فیلم کنسرتش تو برج میلاد چی شد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

کما2 خیلی عالی بود.....تنها چیزی که منو خیلی اذیت میکنه اینه که اکثر آهنگای حمید بدون موزیک ابتدایی شروع میشه....نمیدونم شاید سبک باشه...اما این که بدون اینکه تو فضای آهنگ قرار بگیریم حمید شروع به خوندن میکنه یکم اذیت میکنه.....یعنی تا با آهنگ ارتباط برقرار کنیم 30ثانیه از آهنگ رفته یا مثلا بلافاصله باید بزنیم از اول گوشش بدیم...

من با تمام تراکهای این آلبوم زندگی میکنم....واقعا زیبا بود...منتظر البوم بعد هستیم........
حمید بعد از سلطان چاوشی خواننده محبوب منه....دوسش دارم.....

حدیث
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

کما2 خوب بود ولی ما از خواننده ای که البوم اولش اون همه سروصدا کرد خیلی بیشتر از اینا انتظار داریم که مطمئن هستم حمید عسکری توالبوم کما3 انتظاری که طرفداراش ازش دارن براورده میکنه و میتونه خیلی موفق تر از الان هم باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

مشکل اصلی حمید اینه که از جملات ساده وکم حجم استفاده می کنه و تکرار متن موسیقی را از سر می گیره یعنی از یک متن برای قسمت اول و دوم ترانه استفاده میکنه که این ضعف ترک ها را به برون میده ولی بازم میتونم بگم بهترین ترانه هایی بود که شنیده بودم واقعاٌ حمید عسکری سبک عالی داره.
پیشنهاد بنده به ایشون این است که مورد تاثیر حرفای دیگرون شده و مثل اعده ای از خواننده ها که ترک های خارجی را کاور میکنند موجب چنینین اشتباهی نشند از تکرار خودداری کنند و بیشتر از قطعه های الکترونیکی در سبک danc استفاده کنند. چون میدونم حمید کسیه که میتونه سطح کیفیت موسیقی ایران را افزایش بده وخواننده های خارجی را تحت تاثیر آهنگاش قرار بده.

سعید
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

بهترین خواننده موسیقی پاپ ایران حمید عسکری

فریده
127.0.0.1
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

کدوم ترک ها رو بهنام تنظیم کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد
5.238.101.76
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 14:38

فقط حمید عسکری

میلاد نساج
5.223.34.238
پنجشنبه 26 تیر 1393 - 20:45

بهترین آلبوم سال (البته تا الان)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.