برنامه یاد بعضی نفرات
 
johnny
بعد از «ایروسمیت» شاید نوبت آلیس کوپر باشد؛
جانی دپ و همراهی با ستارگان موسیقی

موسیقی ما - جواد رهبر: ممکن است جانی دپ در تور آتی آلیس کوپر او را همراهی کند. ستارهٔ موسیقی راک از دوستش که یکی از معروف‌ترین هنرپیشگان سینماست دعوت کرده تا در تور بعدی‌اش همراه او روی صحنه بیاید.

خوانندهٔ 64 ساله از آن‌جایی که قبلا با دپ کار کرده، مطمئن است که حضور او در اجراهای زندهٔ گروه باعث جذابیت بیشتر آن‌ها خواهد شد.

آلیس کوپر در مصاحبه‌ای با روزنامهٔ «سان» دربارهٔ این موضوع می‌گوید: «جانی به هالیوود آمد تا گیتار بنوازد. اصلا نیامد که هنرپیشهٔ سینما بشود. همیشه به او می‌گویم "اگه واقعا دلت می‌خواد توی تور ما شرکت کنی، کافیه به من بگی." اگر این بار دعوتم را قبول کند، چندان تعجب نخواهم کرد.»

خبر دیگر دربارهٔ همراهی جانی دپ با ستارگان دنیای موسیقی این‌که او هفتهٔ گذشته دوشنبه شب در لس آنجلس همراه با اعضای گروه «ایروسمیت» (Aerosmith) روی صحنه رفت و گیتار زد.

دپ روی صحنه با این گروه آمریکایی در اجرای ترانه‌هایی از آلبوم تازهٔ آن‌ها به نام «موسیقی از بُعدی دیگر!» (Music from Another Dimension!) همراهی کرد.

استیون تایلر، خواننده و مرد اول گروه، جانی دپ را معرفی کرد. او خطاب به تماشاگران کنسرت گفت: «حالا به کمی کمک نیاز دارم. جانی دپ، تو اینجایی؟» بعد دپ روی صحنه آمد و همراه با گروه برای ترانهٔ کلاسیک‌شدهٔ «قطار به حرکت ادامه می‌دهد» (Train Kept A-Rollin’) گیتار زد. در جمع تماشاگران هم لیو تایلر، دختر استیون تایلر و جیم کریِ کمدین هم دیده می‌شدند.

تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جانی دپ و همراهی با ستارگان موسیقی | موسیقی ما