برنامه یاد بعضی نفرات
 
martin
اعتراف جالب خوانندهٔ «کُلدپلی»؛
کریس مارتین: «به نظر بچه‌هایم نیاز دارم!»

موسیقی ما - جواد رهبر: کریس مارتین می‌گوید نظر بچه‌هایش یکی از معیارهای اساسی او برای تصمیم‌گیری نهایی دربارهٔ آلبوم‌های گروه «کُلدپلی» است.

خواننده و مرد اول گروه «کُلدپلی» از بچه‌هایش نظرخواهی می‌کند تا ببیند ترانه‌های تازه‌ای که نوشته‌اند در چه سطحی قرار می‌گیرد. باور کریس این است که اگر ترانهٔ خوبی نوشته باشد بچه‌های او یعنی دخترش اپل و پسرش موزز باید بتوانند سر میز صبحانه آن را زمزمه کنند.

کریس به روزنامهٔ انگلیسی «سان» گفت: «بچه‌ها خیلی صادقانه حرف دلشان را می‌زنند. اگر شروع به خواندن ترانه‌ای بکنند، دلیلش این است که از آن ترانه خوش‌شان آمده است.»

خوانندهٔ 35 ساله با گوینت پالترو ازدواج کرده. آن‌ها دوستان سرشناسی مثل جی-زی و بیانسه دارند. با وجود این، مارتین می‌گوید بهترین منتقدان اولیهٔ موسیقی آن‌ها بچه‌هایش هستند.

مارتین هم‌چنین می‌گوید حضور بچه‌ها در زندگی‌اش باعث شده متوجه حقیقت مهمی هم بشود و آن این است که او در وهلهٔ اول یک پدر است و باید نقش پدر را ایفا کند: «وقتی در استادیوم ویمبلی اجرا داشتیم، پیش خودم می‌گفتم "وای، حالا ما ستارگان بزرگ موسیقی راک هستیم" ولی صبح روز بعد بچه‌ها دوره‌ام کرده بودند و از من صبحانه می‌خواستند.»

تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کریس مارتین: «به نظر بچه‌هایم نیاز دارم!» | موسیقی ما