برنامه یاد بعضی نفرات
 
jackson
پروژهٔ تازهٔ كارگردان سرشناس؛
مستند اسپایک لی دربارهٔ مایکل جکسون

موسیقی ما - اسپایک لی، کارگردان آمریکایی قصد دارد مستندی دربارهٔ زندگی و فعالیت‌های هنری مایکل جکسون، سلطان موسیقی پاپ بسازد.

لی، که سابقهٔ همکاری و دوستی با مایکل جکسون را دارد، می‌خواهد با بررسی قسمت‌های فیلم مربوط به مستندی که قرار بود درباره‌ی آلبوم «بد» این خواننده ساخته شود، فیلمی مستند از این خوانندهٔ معروف را مقابل دوربین ببرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اسپایک لی این قسمت‌های فیلم‌ را «گنجینه‌ای از یافته‌ها» خواند که حتی به او، با وجود سابقهٔ دوستی و همکاری با جکسون، چیزهای بسیاری آموخته است.

لی در مصاحبه‌ای، با اعلام وجود فیلم‌هایی که مایکل جکسون از خودش گرفته و فیلم‌های پشت صحنه در این مجموعه، گفت: «ما به گاوصندوق‌های مایکل دسترسی کامل پیدا کردیم. او 60 دمو برای آهنگ «بد» نوشته بود که تنها 11 نمونه از آن‌ها را ساخت و شنیدن آن‌ها تجربه فوق‌العاده‌ای بود.»

مستند اسپایک لی که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، بخشی از مجموعه آثار برای بزرگداشت بیست‌وپنجمین سالروز انتشار آلبوم «بد» است که مایکل جکسون آن را پس از آلبوم «تریلر» منتشر کرد.

لی در مصاحبه خود اعلام کرد این فیلم مستند علاوه ‌بر زندگی هنری جکسون، اشاره‌ای نیز به زندگی خصوصی‌ این خوانندهٔ فقید هم خواهد کرد. اسپایک لی قصد دارد علاوه‌ بر ساخت این مستند، جشن تولد 54 سالگی مایکل جکسون را در 25 اوت امسال در نیویورک برگزار کند.

منبع: ایسنا

تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مستند اسپایک لی دربارهٔ مایکل جکسون | موسیقی ما