برنامه یاد بعضی نفرات
 
radiohead
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
«زن مرگبار» صدرنشین شد

موسیقی ما - بریتنی اسپیرز برای ششمین بار با آلبوم «زن مرگبار» صدرنشین جدول هفتگی آلبوم‌های پرفروش هفته شد.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش سوم آوریل بود، این آلبوم با فروش 276 هزار نسخه در اولین هفته عرضه شدنش صدرنشین شد.

این آلبوم که فروش خود را مدیون تبلیغات گسترده‌اش است همچنان فاصله بسیاری با «سیرک» آلبوم قبلی این خواننده دارد. «سیرک» در هفته نخست به بازار آمدنش 506 هزار نسخه فروش داشت.

ویز خلیفه با آلبوم «Rolling Papers» با فروش 197 هزار نسخه دوم شد. پیشتر تک آهنگی از این آلبوم به نام «سیاه و زرد» عرضه شده بود که در صدر داغ‌ترین تک‌آهنگ‌ها قرار گرفت.

«21» به خوانندگی آدل بریتانیایی همچنان فروش خوبی دارد. این آلبوم با فروش 94 هزار نسخه (دو درصد افت) در ششمین هفته عرضه شدنش سوم شد. فروش دومین آلبوم آدل از مرز یک میلیون نسخه گذشته است.

بازار آلبوم «ش.ه.ر.ت.» با صدای کریس براون که هفته پیش صدرنشین بود از رونق افتاد و تنها 91 هزار نسخه فروخت. این آلبوم در حالی که 66 درصد مشتریان خود را از دست داد در رتبه چهارم ایستاد.

آلبوم «آوازهایی برای ژاپن» که فقط به صورت دیجیتالی عرضه شده است یک پله صعود کرد و با فروش 71 هزار نسخه در سایت آی-تیون پنجم شد.

«King of Limbs» کار گروه بریتانیایی ریدیوهِد در این هفته با فروش 69 هزار نسخه وارد جدول شد. این آلبوم سه ماه پیش به صورت دیجیتالی برای خرید در سایت گروه عرضه شده بود. آمار فروش دیجیتالی این آلبوم در دست نیست.

«خودم را به خاطر می‌آورم» به خوانندگی جنیفر هادسن، بازیگر برنده اسکار با از دست دادن 66 درصد مشتریان خود و فروش 56 هزار نسخه پنج پله سقوط کرد و هفتم شد.

«سگ‌نِگاری» به خوانندگی اسنوپ داگ با فروش 50 هزار نسخه هشتم شد.

آلبوم‌های مذهبی براساس متون مقدس دو رتبه آخر جدول را در اختیار دارند؛ «سلام ترس» به خوانندگی کرک فرانکلین با پنج پله سقوط و فروش 46 هزار نسخه نهم و «چیزی بزرگ» کار گروه دونفره مری مری با فروش 42 هزار نسخه دهم شد.

منبع: خبر آنلاین

عکس: کاور آلبوم جدید گروه ریدیوهد

تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «زن مرگبار» صدرنشین شد | موسیقی ما