برنامه یاد بعضی نفرات
 
lynch
دیوید لینچ سراغ گروه معروف بریتانیایی رفت؛
دیوید لینچ، کارگردان اجرای زندهٔ دوران دوران

موسیقی ما - کارگردان سرشناس سینمای مستقل اجرای روز 23 مارس گروه بریتانیایی «دوران دوران» بطور زنده و آنلاین را کارگردانی می‌کند.

بلیت‌های این اجرا که در سالن مایان شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود به فروش رفته، اما کاربران اینترنتی می‌توانند بدون حضور این کنسرت را تماشا کنند.

اجرای «دوران دوران» اولین برنامه مجموعه «بدون حضور» گروه ویدیو اینترنتی «Vevo» در سال 2011 است. برنامه‌ای که به مخاطبان اجازه می‌دهد از طریق اینترنت تماشاگر کنسرت باشند.

این گروه ویدیویی (که زیر نظر امریکن اکسپرس فعالیت می‌کند) سال گذشته کنسرت موسیقی گروه «آرکید فایر» را نیز به همین ترتیب و با کارگردانی تری گیلیام پخش کرد. امسال هم به مانند سال گذشته یوتیوب این شبکه را در پخش اینترنتی کنسرت‌ها همراهی می‌کند.

پخش آنلاین این کنسرت درست یک روز پس از انتشار سیزدهمین آلبوم رسمی گروه به نام «تمام آنچه نیاز داری اکنون است» صورت می‌گیرد. اعضای گروه را همان اعضای اصلی و قدیمی گروه یعنی سایمون لبون، نیک رودز، جاین تیلور و راجر تیلور تشکیل می‌دهند.

رودز درمورد این اجرا گفت: «هرچه عجیب‌تر باشد، زیباتر است. چیزی که برای ما خیلی جذاب است همکاری با دیوید لینچ است. ما شیوه فکر کردن او و اینکه همیشه کاری متفاوت از دیگران انجام می‌دهد را دوست داریم.»

دیوید لینچ، کارگردان فیلم‌های مشهوری چون «جاده مالهالند» و «مخمل آبی» در بیانیه‌ای گفت: «ایده ما در اینجا تلاش و خلق کردن همزمان تصویری است که گروه دوران دوران ثبت می‌کنند. دنیای تجربه است و امیدوارم اتفاقات خوش و نیکویی رخ دهد.»

پخش آنلاین کنسرت موسیقی به تماشاگران خانگی اجازه می‌دهد زاویه دوربین دلخواه خود را انتخاب کنند. از طرف دیگر آنها می‌توانند در انتخاب عکس و چیدمان روی صحنه بطور زنده و آنلاین به لینچ کمک کنند. لینچ همچنین بخشی از پیش‌برنامه کنسرت را کارگردانی می‌کند که به صورت انحصاری از اینترنت پخش می‌شود.

دوران دوران از دهه 80 میلادی تاکنون به اجرای موسیقی پرداخته و شهرت بسیاری دارد.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیوید لینچ، کارگردان اجرای زندهٔ دوران دوران | موسیقی ما