برنامه یاد بعضی نفرات
 
boyle
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آلبوم تیلور سوئیفت اول شد

موسیقی ما - آلبوم «اکنون سخن بگو» به خوانندگی تیلور سوئیفت صدرنشین جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی آمریکا در هفته کریسمس شد.

این برای چهارمین بار بود که آلبوم سوئیفت (هرچند به شکل نامتوالی) صدرنشین شد. طبق آمار نیلسن ساونداسکن که روز چهارشنبه منتشر شد در هفته‌ای که 26 دسامبر روز پایانی‌اش بود، 276 هزار نسخه از این آلبوم به فروش رفت.

سوزان بویل با آلبوم «موهبت» و فروش 240 هزار نسخه در رتبه دوم ایستاد و آلبوم ویژه کریسمس سریال موزیکال «گِلی» با 160 هزار نسخه فروش سوم شد.

«ای شب مقدس» کار جکی ایوانچو با فروش 151 هزارنسخه رتبه چهارم خودش را حفظ کرد. «مایکل» اولین آلبوم مایکل جکسون پس از مرگش نیز با دو پله سقوط و فروش 150 هزار نسخه ششم شد.

از میان آلبوم‌های تازه منتشرشده بهترین فروش متعلق به «بهترین شب زندگی من» کار جیمی فاکس بود که با فروش 144 هزار نسخه ششم شد. این سومین آلبوم فاکس بطور متوالی است که آخر دسامبر منتشر می‌شود.

آلبوم «شَم» او در سال 2008 با فروش 265 هزار نسخه سوم و آلبوم «غیرقابل پیش‌بینی» او در سال 2005 با فروش 598 هزار نسخه دوم شده بود. آلبوم «غیرقابل پیش‌بینی» در هفته دوم به بازار آمدنش در صدر جدول ایستاد. جیمی فاکس فازیگر فیلم‌های مطرحی چون «جانبی» و «ری» است.

«بهبودی» با 15 پله صعود و فروش 137 هزار نسخه هفتم شد، این آلبوم فروش خود را مدیون عرضه شدن در فروشگاه اینترنتی iTune است. «جمعه صورتی» نیکی میناژ با فروش 133 هزار نسخه رتبه هشتم خود را حفظ کرد.

کیشیا کول با آلبوم «صدا زدن تمامی دل‌ها» با فروش 128 هزار نسخه نهم شد. آلبوم قبلی او به اسم «من متفاوت» با فروش 322 هزار نسخه درهفته اول در دسامبر سال 2008 در رتبه دوم ایستاد.

«بلند» کار ریحانا با یک پله صعود و فروش 111 هزار نسخه دهم شد.

مجموع فروش آلبوم‌های موسیقی به 15 میلیون و 80 هزار نسخه رسید که نسبت به هفته گذشته 21 درصد رشد داشت اما نسبت به همین هفته از سال 2009 حدود 12 درصد افت کرده است.

مجموعه فروش آلبوم‌ها به 319 میلیون و 10 هزار دلار رسید که نسبت به همین موقع سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

منبع:‌ خبر آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تیلور سوئیفت اول شد | موسیقی ما