برنامه یاد بعضی نفرات
 
boyle
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
آلبوم سوزان بویل بار دیگر در صدر قرار گرفت

موسیقی ما - «موهبت» به خوانندگی سوزان بویل پس از یک هفته دوری از صدر جدول دوباره در رتبه اول ایستاد.

در این هفته آلبوم جدید سریال «گِلی» شش پله در جدول صعود کرد و این درحالی بود که آلبوم جدید بلک آید پیز فروشی متوسط داشت.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش یکشنبه (پنج دسامبر) بود 272 هزار نسخه از «موهبت» به فروش رفت. این آلبوم با سه درصد افزایش فروش در هفته چهارم به بازار آمدنش دو پله در جدول بالا آمد. مجموعه فروش این آلبوم از یک میلیون و 100 هزار نسخه گذشت.

آلبوم بویل، یکی از کشف‌های «استعداد بریتانیایی» جز هشت آلبوم این هفته بود که بیش از 100 هزار نسخه فروش کرد. با این حال آمار از افت فروش پس از جمعه سیاه (آغاز خرید کریسمس) می‌دهد. در این بین آلبوم‌هایی با موضوع کریسمس و سال نو بیشترین فروش را داشتند.

آلبوم «اکنون سخن بگو» تیلور سوئیفت با وجود افت 24 درصدی فروش دو پله در جدول صعود کرد و با فروش 182 هزار نسخه در رتبه دوم ایستاد. این آلبوم در شش هفته فروش خود را به دو میلیون و 100 هزار نسخه رسانده است.

جکی ایوانچو که در برنامه «استعداد آمریکایی» کشف شد با آلبوم «ای شب مقدس» در رتبه سوم ایستاد. این آلبوم دو درصد رشد فروش داشت و 145 هزار نسخه فروش کرد.

آلبومهای جدید سریال «گِلی» هم دو رتبه در بین پنج آلبوم صدرنشین را از آن خود کردند. «موسیقی: آلبوم کریسمس» از رتبه دهم به رتبه چهارم آمد، این آلبوم 129 هزار نسخه فروش (20 درصد رشد) داشت. آلبوم «گلی: موسیقی، جلد چهارم» هم در هفته اول عرضه شدنش با فروش 128 هزار نسخه پنجم شد. در آلبوم «جلد چهارم» آهنگ‌هایی از کتی پری، جی-سی لو و بیتل‌ها توسط بازیگران مجموعه «گلی» دوباره اجرا شده‌اند.

آلبوم جدید گروه بلک آید پیز به نام «آغاز» با شروعی ناامیدکننده ششم شد. سهم این آلبوم از بازار فروش تنها 119 هزار نسخه بود. این درحالی است که آلبوم سال 2009 این گروه یعنی «The E.N.D.» تا امروز حدود دو میلیون و 900 هزار نسخه فروش کرده است.

آلبوم «فانتزی زیبای سیاه من» کار آنیِی وست که هفته پیش صدرنشین بود به رتبه هفتم سقوط کرد. این آلبوم 108 هزار نسخه فروش (78 درصد افت) داشت.

«جمعه صورتی» به خوانندگی نیکی میناژ با فروش 103 هزار نسخه و 73 درصد افت فروش هشتم، «روشنایی‌ها» به خوانندگی جاش گروبن با 78 هزار نسخه فروش و 21 درصد افت نهم و «بلند» به خوانندگی ریحانا با 45 درصد افت و فروش 77 هزار نسخه دهم شدند.

آلبوم‌های جدید تی.آی. و هیندر و همچنین موسیقی فیلم «ترون: میراث» در هفته جاری به بازار می‌آیند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم سوزان بویل بار دیگر در صدر قرار گرفت | موسیقی ما