برنامه یاد بعضی نفرات
 
boyle
پرفروش‌های موسیقی هفته؛
خواننده ده ساله دوم شد

موسیقی ما - دو خواننده که از دنیای تلویزیون آمده‌اند صدرنشین جدول پرفروش‌های موسیقی هفته شدند.

سوزان بویل 49 ساله و جکی اوانچو 10 ساله به ترتیب رتبه اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. در این هفته هشت آلبوم جدید وارد جدول پرفروش‌ها شدند.

در بین 10 آلبوم 9 آلبوم فروش بالای 100 هزار نسخه داشته‌اند. اغلب آلبوم‌ها متعلق به خوانندگانی هستند که تجربه صدرنشینی جدول پرفروش‌ها را داشته‌اند.

«موهبت» به خوانندگی سوزان بویل که دنباله‌ای بر آلبوم سال 2009 «خواب رویایی را می‌بینم» با فروش 335 هزار نسخه صدر جدول را حفظ کرد. طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش 21 نوامبر بود، این آلبوم پنج درصد رشد فروش داشت.

ایوانچو که در برنامه «استعداد آمریکایی» بینندگان را متعجب ساخته بود با آلبوم «ای شب مقدس» دوم شد. این آلبوم شامل چهار ترانه است و 239 هزار نسخه از آن به فروش رفته است. هر دو آلبوم صدرنشین جدول محصول کمپانی کلمبیا هستند.

آلبوم جدید ریحانا به نام «بلند» با فروش 207 هزار نسخه سوم شد. آلبوم سال گذشته این خواننده سبک R&B با نام «درجه R» در هفته اول عرضه چهارم شده بود.

«روشنایی‌ها» کار جاش گروبن با فروش 191 هزار نسخه چهارم شد. کمپانی برادران وارنر آلبوم این خواننده را که به سبک اپرایی می‌خواند عرضه کرده است. آلبوم دیگر این خواننده به نام «سال نو» که سال 2007 عرضه شد تاکنون پنج میلیون و 50 هزار نسخه فروش داشته است، این آلبوم در هفته گذشته 27 هزار نسخه فروش داشت و در رتبه سی و دوم ایستاد.

آلبوم «آزاده» کار «کید راکس» با فروش 189 هزار نسخه پنجم شد. آلبوم سال 2007 این خواننده در هفته اول به بازار آمدنش صدرنشین شده بود.

گروه کانتری «رسکال فلتز» با آلبوم «چیزی مثل این نیست» با فروش 165 هزار نسخه ششم شد. کیت اربن، خواننده استرالیایی با آلبوم «نزدیکتر بیا» با فروش 162 هزار نسخه هفتم شد. آخرین آلبوم این خواننده با نام «مغلوب کردن جاذبه» در سال 2009 منتشر شد که در هفته اول فروش صدرنشین شده بود.

موسیقی متن جدید سریال «گِلی» با نام «گلی: موسیقی-آلبوم کریسمس» با فروش 161 هزار نسخه هشتم شد. مجموعه دیگری از موسیقی‌های اجراشده در این سریال پنجشنبه هفته آینده به بازار عرضه می‌شود.

«اکنون سخن بگو» کار تیلور سوئیفت دومین آلبومی است که از هفته گذشته در جدول باقی مانده است. این آلبوم در رتبه نهم ایستاد. مجموعه فروش این آلبوم در چهار هفته به یک میلیون و 720 هزار نسخه رسید.

آلبوم «5.0» کار نلی با فروش 64 هزار نسخه در جایگاه دهم قرار گرفت. این بدترین رتبه برای آلبومی از این خواننده هیپ‌هاپ است. هر چهار آلبوم پیشین این خواننده در هفته اول جایی میان سه آلبوم اول جدول داشتند.

آلبوم‌های بسیاری در هفته جدید عرضه می‌شوند؛ از جمله آلبوم جدید آنیِی وست که به احتمال بسیار صدرنشین می‌شود و آلبوم‌های جدید نی-یو و کشا.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواننده ده ساله دوم شد | موسیقی ما