برنامه یاد بعضی نفرات
 
korea
اين نمايش 2000 بار در دنيا اجرا شده؛
نسخه کره‌ای نمايش موزيکال محبوب در راه است

موسیقی ما - نسخه کره‌ای نمایش موزیکال «بیلی الیوت» ماه اوت در کره‌جنوبی روی صحنه می‌رود. نمایش موزیکال پرمخاطبی که در روستایی در شمال‌غربی انگلستان می‌گذرد و محل زندگی کارگران معدن‌های زغال‌سنگ بوده در اولین اجرای خارجی‌زبان خود به کره‌جنوبی می‌رود.

«بیلی الیوت» داستان پسر یک کارگر معدن است که تعصبات و سختی‌ها را مغلوب و در باله پیشرفت می‌کند. پس از اجرای این نمایش در بریتانیا٬ استرالیا و آمریکا٬ ترتیب‌دهندگان این نمایش در کره‌جنوبی٬ حدود یک ‌سال ‌و نیم پیش کار انتخاب بازیگر را شروع کردند. 800 نفر متقاضی بازی در نقش بیلی الیوت بودند.

در نهایت این گروه٬ چهار جوان کره‌ای را برای ایفای این نقش به‌صورت جایگزین انتخاب کردند. سی-یونگ کیم 13 ساله می‌گوید دوست دارد بهتر از بازیگران استرالیایی و بریتانیایی که این نقش را بازی کردند٬ بازی کند.

می-هو مون٬ تهیه‌کننده نسخه کره‌ای، می‌گوید این نسخه هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد٬ فقط زبان کوچه بازاری آن کمی تعدیل می شود.

«بیلی الیوت» در کانتی‌دورهام در سالهای 1984 تا 1985 می‌گذرد٬ زمانی که کارگران معادن زغال‌سنگ اعتصاب کردند و پلیس با خشونت با آنها برخورد کرد.

مون درمورد این نمایش می‌گوید: «این‌که شهری معدنی مکان داستان است شاید برای کره‌ای ها عجیب باشد٬ اما ما یکی دو دهه پیش چنین شهرهایی داشتیم. با توجه به پیشینه مشابهی که داریم فکر کنم بینندگان با این نمایش ارتباط برقرار کنند.»

فیلم «بیلی الیوت» محصول سال 2000 نامزد اسکار شد٬ و نسخه نمایشی موزیکال آن که سال 2005 تولید شد٬ بیش از 2000 بار اجرا شده و بیش از 4 میلیون 200 هزار نفر آن را تماشا کرده‌اند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نسخه کره‌ای نمايش موزيکال محبوب در راه است | موسیقی ما