برنامه یاد بعضی نفرات
 
flag
مردم خواستار بازداشت گروه موسیقی هم هستند؛
مدیر کلوب آرژانتینی به 20 سال حبس محکوم شد

موسیقی ما - مدیر یک باشگاه شبانه در آرژانتین به علت بروز آتش سوزی که پنج سال پیش منجر به کشته شدن حدود دویست نفر شد، به بیست سال حبس محکوم شد. شبکه تلویزیونی بی بی سی گزارش داد این آتش سوزی بر اثر انفجار مواد محترقه برپا شد و این در حالی بود که صدها تن در داخل این کلوپ با درب های بسته خروج اضطراری مواجه شدند.

حکم عمر شعبان ، مدیر این کلوپ، در دادگاهی در آرژانتین با حضور خانواده قربانیان قرائت شد. با وجود محکومیت وی ، دادگاه گروه موسیقی را که باعث تحریک دیگران و اشتعال مواد محترقه شد تبرئه کرد.

تبرئه این افراد از سوی دادگاه خشم خانواده قربانیان را بر انگیخت و موجب بروز اغتشاش در دادگاه شد. آنها خواستار زندانی شدن گروه موسیقی و صدور احکام شدید تر در باره دیگر عاملان آتش سوزی شدند.

تصاویر آتش سوزی این مرکز در زمان بروز حادثه از طریق تلویزیون نیز منتشر شد. به گزارش این شبکه ، بسیاری از قربانیان در حال فرار بر اثر استنشاق دود کشته شدند.

از آنجا که تعداد افراد سه برابر ظرفیت این باشگاه بوده است ، صاحبان باشگاه برای نادیده گرفتن مسئله به پلیس رشوه دادند. درب های اضطراری این مرکز به خاطر جلوگیری از ورود افرادی که بدون بلیط قصد داشتند وارد این باشگاه شوند بسته شده بود.

هنگام صدور حکم ، افرادی نیز در بیرون دادگاه دست به ناآرامی زدند ، آنها معتقدند برخی از مقاماتی که باید مورد محاکمه مواجه می شدند تنها احکام جزیی برای آنها صادر شد.

منبع: واحد مرکزی خبر

تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مرداد 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدیر کلوب آرژانتینی به 20 سال حبس محکوم شد | موسیقی ما