برنامه یاد بعضی نفرات
 
حرفه‌ای‌ها در کنار هم ...
در آستانهٔ کنسرت بزرگ دارکوب‌ها، قطعهٔ جدیدشان را از موسیقی ما دانلود و گوش کنید؛
حرفه‌ای‌ها در کنار هم ...
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: «دارکوب» را باید از موفق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین گروه‌های موسیقی در ایران دانست. حضور چهره‌های صاحب نام و با تجربه - که هریک کارنامهٔ درخشانی در موسیقی دارند - در این گروه، موجب ارتقای جایگاه و وزن آن شده و اعتبار ویژه‌ای به «دارکوب» بخشیده است.

نخستین آلبوم دارکوب در سال ۸۹ منتشر شد. همکاری با چهره‌های مشهوری چون «مهران مدیری» و «حامد بهداد»، به شنیده شدن این آلبوم و شناخته شدن گروه کمک کرد. دارکوب‌ها خیلی زود جای خود را در میان مردم باز کردند و با برگزاری چند کنسرت موفق توانستند رضایت مخاطبین را جلب نمایند. از دیگر دلایل موفقیت این گروه، ریتمیک و هیجان انگیز بودن قطعات آنهاست.

گروه «دارکوب» قرار است بار دیگر برای هوادارانش به اجرای برنامه بپردازد. این گروه ۱۸ اسفند ماه سال جاری در دو سانس و در سالن همایشهای برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت. اجرایی متفاوت که با توجه به تجربه و توانمندی اعضای این گروه، موفقیت آن چندان دور از ذهن نیست.

سرپرستی این گروه بر عهدهٔ «همایون نصیری» نوازندهٔ برجسته سازهای کوبه‌ای است و نوازندگان کاربلدی چون محسن شریفیان (نی انبان، جفتی، خواننده)، مرتضی گودرزی (خواننده، دوتار)، دارا دارایی (گیتار باس)، امید حاجیلی (ترومپت)، پویا نیک‌پور (پیانو، کیبورد)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) آرش پژند مقدم (درامز)، کورش بابایی (کمانچه)، میلاد درخشانی (تار)، پیام رونق (دی جی ری دو)، حمید اکبری (دمام)، سعید صارمی، میلاد سعیدی و کیوان ملک (سازهای ضربی)، در این اجرا حضور خواهند داشت.

دارکوب‌ها پیش از اجرایشان، قطعهٔ جدیدی را آمادهٔ انتشار کرده‌اند که می‌توانید آن را برای نخستین بار از موسیقی ما دانلود کرده و گوش کنید. «همایون نصیری» در این قطعه سازهای کوبه‌ای را نواخته و «فرشاد حسامی» تنظیم، میکس و مسترینگ آن را انجام داده است.

گفتنی است آلبوم دوم گروه دارکوب با ۱۰ قطعه ریتمیک به زودی منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حرفه‌ای‌ها در کنار هم ... | موسیقی ما