برنامه یاد بعضی نفرات
 
نوازندگی برای خواننده‌ها کسرشان نیست
گفت‌و‌گوی سایت موسیقی ما با بابک ریاحی‌پور:
نوازندگی برای خواننده‌ها کسرشان نیست
موسیقی ما-لی لا رضایی: آهنگساز و نوازنده چیره دست کشورمان با بیان اینکه شرایط کنونی حاکم بر موسیقی انگیزه‌ای برای هنرمندان این عرصه باقی نگذاشته است، به سایت موسیقی ما گفت: با عدم وجود انگیزه برای کار کردن، تنها فعالیتی که در حوزه موسیقی (آهنگسازی و نوازندگی) دارم همکاری با گروه «دیوار» است که خود یکی از اعضای آن هستم. با وجود شرایط فعلی ترجیح داده‌ام فعالیتهای خود را محدود به این گروه کنم.

بابک ریاحی‌پور ادامه داد: در ادامه همکاری با این گروه یک آلبوم تصویری در دست تولید و ساخت داریم که دارای هشت قطعه است. از این هشت قطعه چهار قطعه صوتی و چهار قطعه دیگر دارای کلیپ است.

وی درمعرفی همکاران خود در این گروه و آلبوم گفت: اعضای این گروه که با من همکاری دارند، یاشار خسروی، ایلیار خسوری، پویا نیک‌پور، مسعود همایونی هستند. در این آلبوم علاوه بر توجه به موسیقی جاز راک به تلفیقی بودن قطعات نیز توجه داشته‌ایم. امیدواریم بتوانیم در فرصتی مناسب آن را به دست علاقه مندان برسانیم.

این نوازنده و آهنگساز که با خوانندگان پاپ همکاری می‌کند و در جدید‌ترین همکاری خود با بابک جهانبخش روی سن خواهد رفت، در پاسخ به اینکه چرا با وجود شهرت و مهارتی که دارد، با خواننده‌های بسیاری ادامه همکاری می‌دهد، گفت: این رابطه یک طرفه نیست که فکر کنیم به خاطر شهرت من خواننده‌ها با من همکاری می‌کنند بلکه اگر از زاویه دیگری به این قضیه نگاه کنیم، خواهیم دید که حضور در کنسرتهای این خوانندگان جوان به عنوان نوازنده، به فراموش نشدن ما نیز کمک قابل توجهی می‌کند.

در همه جای دنیا چنین چیزی هست، اینکه طی یک ارتباط دوطرفه خواننده و نوازنده از مهارت و شهرت هم بهره‌مند می‌شوند. هم من نوازنده از حضور خواننده برای فراموش نشدن استفاده می‌کنم و هم خواننده از تجربه و توانایی‌های من بهره‌مند می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اسم‌ها در موسیقی زود فراموش می‌شوند، مخصوصا اسم نوازنده‌ها. نوازنده باید در صحنه حضور داشته باشد تا دیده شده و فراموش نشود. باید کارش شنیده شود تا در یاد‌ها بماند. اگر من نوازنده به خودم اجازه ندهم که با خواننده‌های جوان کار کنم، دیده نمی‌شوم. من نوازنده‌هایی را می‌شناسم که خودشان را بر‌تر از این می‌دانسته‌اند که با هر خواننده‌ای بزنند، و به همین دلیل فراموش و تمام شده‌اند. من دوست ندارم تمام شوم. برای همین با خواننده‌های جوان همکاری داشته و این همکاری را ادامه خواهم داد. نوازندگی برای خواننده‌ها کسرشان نیست.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سلام به دوستان عزیزم و شما استاد ریاحی پور گرامی
من با نظر شما کاملا موافقم استاد عزیز.
از نظر من شما یه آهنگساز چیره دست و تکرار نشدنی هستید، که متاسفانه کمتر کسی مثل شما پیدا میشه ، این تعریف رو برای این گفتم چون تنها آهنگساز و نوازنده ای که واقعا" خیلی درست وسریع نظرشو اعلام میکنه و میگه شما هستید. همکاری شما با موزیسین ها و خوانندگان جوان این امکان رو به اونها میده که بتونن تو حرفه شون، حرفه ای کار کنن و سطح موسیقی ایران وایرانی بالا بره............ از بودن اساتیدی امثال شما در ایران بسیار خرسندم و به ایرانی بودن خودم می نازم

.................... مرسی وممنونم از اینکه هستی.......................

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوازندگی برای خواننده‌ها کسرشان نیست | موسیقی ما