برنامه یاد بعضی نفرات
 
دارکوب ها می‌کوبند ...
18 اسفند و در برنامه ای خاص و ویژه
دارکوب ها می‌کوبند ...
موسیقی ما – بهمن بابازاده: گروه پر‌طرفدار دارکوب، 18 اسفند و در کنسرتی که برای تمام لحظات آن برنامه ریزی خاصی صورت گرفته، در تهران و سالن برج میلاد بروی صحنه می رود.

این گروه که دوستداران فراوانی را در سراسر کشور دارد، به سرپرستی نوازنده برجسته موسیقی کشور «همایون نصیری» و حضور بزرگانی چون محسن شریفیان: نی انبان، جفتی ،خواننده / مرتضی گودرزی: خواننده، دوتار، دارا دارایی: گیتار باس / امید حاجیلی : ترومپت / پویا نیک پور: پیانو .کیبورد / مسعود همایونی: گیتار الکتریک/ آرش مقدم: درامز/ کورش بابایی:کمانچه / میلاد درخشانی: تار / پیام رونق: دی جی ری دو / حمید اکبری دمام/ سازهای ضربی: سعید صارمی- میلاد سعیدی- کیوان ملک ، روی صحنه خواهد رفت تا شبی بزرگ و خاطره انگیز را در سالن برج میلاد برای دوستدرانش به ارمغان بیاورد.

کنسرت های این گروه عمدتا در حال و هوایی پر هیجان و سرشار از غافلگیری و ریتم و استانداردهای بالای موسیقی، برگزار می شود و همین باعث شده بسیاری از سخت گیر ترین منتقدان موسیقی نیز جزو طرفداران پر و پا قرص اجراهای زنده این گروه باشند.

جمع شدن برجسته ترین نوازنده های کشور در یک گروه و کنداکتور جالبی که برای این برنامه تهیه و طراحی شده، اجرایی ویژه در این کنسرت را به امری ملموس و قابل پیش بینی تبدیل کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دارکوب ها می‌کوبند ... | موسیقی ما