برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه کر شهر تهران عضو می‌پذیرد
علاقه‌مندان ثبت نام کنند؛
گروه کر شهر تهران عضو می‌پذیرد
موسیقی ما - گروه کر شهر تهران عضو می‌پذیرد. خوانندگانی که دارای دانش تئوری موسیقی، سلفژ و تکنیک آواز کلاسیک هستند می‌توانند پس از شرکت در تست ورودی، به عضویت گروه در آیند. برای علاقمندانی که فاقد تجربه قبلی در زمینه سلفژ و یا آواز هستند، دوره جدید آموزشی در نظر گرفته شده است.

در دوره‌های جدید آموزشی این گروه، هنرجویان به فراگیری مبانی موسیقی، سلفژ و آواز می‌پردازند و پس از طی شش ماه آموزش فشرده به عضویت گروه در می‌آیند. مدرسین این دوره محمد واحد (مبانی موسیقی و سلفژ) و بهرنگ شگرفکار (آواز) هستند. این دوره در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ آغاز می‌شود و مهلت ثبت نام تا پایان ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ تعیین شده است.

کلاسهای این دوره در هر هفته ۶ ساعت (دو جلسه سه ساعته) خواهد بود که ۵ ساعت آن به کلاس «مبانی موسیقی و سلفژ» و ۱ ساعت آن به کلاس آواز اختصاص خواهد داشت. این کلاس‌ها در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۵ تا ۸ عصر در محل آموزشگاه موسیقی پارت (ستارخان، ابتدای پاتریس لومومبا، خیابان ترکزاده. تلفن: ۶۶۹۰۵۰۷۷) برگزار خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه کر شهر تهران به آدرس www. tehranchoir. com مراجعه کنید و یا با آموزشگاه موسیقی پارت از طریق تلفن ۶۶۹۰۵۰۷۷ تماس حاصل فرمایید.

گروه کر شهر تهران در سال ۱۳۷۸ تشکیل شده و تا کنون با برگزاری بیش از ده‌ها کنسرت و شرکت در جشنواره‌های موسیقی فجر، و اجرای قطعاتی از موسیقی محلی و معاصر ایران، موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی Jazz، توانسته خود را به عنوان یک گروه پویا و فعال مطرح نماید. این گروه در طول ۱۰ سال فعالیت هنری خود، علاوه بر حضور پیگیر در حیطه اجرا، با همکاری جمعی از موسیقیدانان به آموزش صد‌ها علاقمند خوانندگی در گروه کر پرداخته است
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلام ببخشید شما اطلاع ندارید که ایا توی کرج هم گروه کری وجود داره یانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

هانی
با عرض سلام و تشکر از مدیریت اموزشگاه ممنون میشوم اگر از میزان تجربه اساتیدتان از جمله اقای محمد واحد اطلاع رسانی کنید واینکه ایا شاگردانشان از تدریس عمومی و خصوصی این اقا در زمینه تئوری موسیقی زضایت داشته اند یا خیر؟و در نهایت اینکه با گذراندن شش ماه دوره فشرده هنرجویان پذیرش شده در گروه کر در چه حدی هستند؟در یک گروه کر عالی جا دارند یا خوب یا بد یا متوسط؟در این صورت اشخاص علاقه مند به یادگیری با درایت بیشتر تصمیم گیری میکنند و خدای ناکرده اتلاف وقت نمیکنند.با تشکر.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلام. متاسفانه اطلاع نداریم.

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 20:39

شرایط ثبت نام گروه کر؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه کر شهر تهران عضو می‌پذیرد | موسیقی ما