برنامه یاد بعضی نفرات
 
قلبم از شنیدن خبر فوت استاد خرم درد گرفت
سامان احتشامی:
قلبم از شنیدن خبر فوت استاد خرم درد گرفت
موسیقی ما – بهمن بابازاده: سامان احتشامی، در همه کنسرت‌های سالهای اخیر همایون خرم، به عنوان نوازنده پیانو، یار و همراه او بود و لحظاتی پیش، به محض شنیدن خبر فوت این استاد گرانقدر موسیقی در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «من قلبم درد گرفته و حالم خوب نیست. اصلا شرایط خوبی برای حرف زدن ندارم ولی اگر قرار باشد در یک جمله احساسم را بگویم، باید عرض کنم موسیقی ایران بهترین ملودی ساز‌اش را از دست داد. همایون خرم آدم عجیبی بود و با وجود کسالت روزهای آخر هنوز هم با انرژی تمام زندگی کرد.»

این نوازنده پیانو که در آخرین اجراهای این استاد موسییقی ایران هم با او روی سن رفته بود در ادامه افزود: «متاسفم که در این نیمه شب زمستانی باید این خبر را به من بدهند و واقعا خبر تاسف بر انگیزی بود که نمی‌شود در مورد‌اش بیشتر از این گفت. شاید بهتر باشد به احترام این ضایعه بزرگ فرهنگی سکوت کرد. من واقعا در این لحظه دیگر حرفی برای گفتن ندارم و اجازه بدهید در روزهای آینده بیشتر در این زمینه سخن بگویم.»

گفتنی ست طبق صحبتی که خبرنگار موسیقی ما با پسر همایون خرم داشت، این هنرمند لحظاتی پیش، پس از مبارزه‌ای ده روزه با بیماری دار فانی را وداع گفت. خبرهای تکمیلی در ادامه منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قلبم از شنیدن خبر فوت استاد خرم درد گرفت | موسیقی ما