برنامه یاد بعضی نفرات
 
دانیال شهرتی دو آلبوم جدید منتشر می‌کند
قطعه «وقتی باران باله میرقصد» را اینجا دانلود و گوش کنید؛
دانیال شهرتی دو آلبوم جدید منتشر می‌کند
موسیقی ما - آرین شهمیرزادی: «دانیال شهرتی» خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم «آموروسو» در گقت وگو با سایت «موسیقی ما» از تولید دومین آلبوم خود خبر داد. به گفته ی شهرتی، فضای این آلبوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است با آلبوم «آموروسو» متفاوت است؛ همه ی ملودی های آن ساخته شده و تنظیم بیشتر قطعات نیز انجام شده است. در این آلبوم سعی شده احساس حرف اصلی را بزند و بر خلاف «آموروسو» که محوریت آلبوم بیشتر روی موسیقی و تنظیم بود، این بار کارها احساسی تر و ملودیک تر انتخاب شده اند.

وی در خصوص عوامل تولید دومین آلبوم خود گفت: «ترانه های این آلبوم توسط مسعود امامی، مرجان زنگنه، مینا نحیفی، بابک صحرایی، ترانه مکرم، امین وجگانی، محمد سرمدی، محسن معراجی و احمد یزدانی سروده شده اند. ملودی ها توسط خودم، امین وجگانی، محمد سرمدی، مهدی بابایی و شهروز امیرخانی ساخته شده است و تنظیم، میکس و مسترینگ کل آلبوم را خودم انجام داده ام. همچنین فیروز ویسانلو، میثم مروستی، پیام طونی، کریم قربانی و... از جمله هنرمندانی هستند که در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند».

شهرتی افزود: «به امید خدا اوایل سال آینده و با سیاست هایی که در پیش رو دارم این آلبوم را منتشر خواهم کرد. در حال حاضر مشغول تولید یک آلبوم بی کلام نیز هستم که اکثر قطعاتش ساخته و ضبط شده اند. نام این آلبوم که بر پایه ی پیانو و سولوی پیانو است «برای لیدا» می باشد و احتمالاً تا 3-4 ماه آینده آلبوم آماده می شود و برای دریافت مجوز اقدام خواهم کرد».

این موزیسین در پایان گفت: «فرا رسیدن سال 2013 را به هموطنان مسیحی ام تبریک می گویم و قطعه ی «وقتی باران باله میرقصد» را به عنوان هدیه ی سال نو به مخاطبین محترم تقدیم می کنم».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام به مدیران زحمت کش موسیقی ما

همانطور که میدانید مدتی کوتاه است پرتال رسمی موسیقی محسن چاوشی با آدرس http://mchavoshimusic.net/portal/ شروع به کار کرده است

از این پس اخبار رسمی مهدی مقدم خواننده مطرح کشور برای اولین بار در سطح اینترنت از این سایت پخش خواهد شد و شما میتوانید هم اکنون اولین خبر را از این سایت بخوانید ...البته بخشی از این خبر قبلا منتشر شده ولی بخشی دیگر خیر

مطالب بعدی کاملا از مهدی مقدم اختصاصی خواهند بود http://mchavoshimusic.net/portal/

با تشکر مدیریت پرتال رسمی موسیقی محسن چاوشی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دانیال شهرتی دو آلبوم جدید منتشر می‌کند | موسیقی ما