برنامه یاد بعضی نفرات
 
استقبال از کاوه آفاق در تائتر «درخت بلوط»
در اولین اجرا هاصورت گرفت؛
استقبال از کاوه آفاق در تائتر «درخت بلوط»
موسیقی ما - نمایش «درخت بلوط» اثر تیم کراوچ که از 8 آذرماه هر شب ساعت 18:30 با هنرمندی کسانی چون سروش صحت، برزو ارجمند، اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر آقایی، مهدی پاکدل ,حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی, کامبیز دیرباز و... در سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر روی صحنه رفت 10 دی ماه اجرای متفاوت تر از روزهای پیش داشت .

روز گذشته گروه تئاتر نقشینه میزبان بسیار از افرادی شدند که آمده بودند تا بازی کاوه آفاق را برای اولین بار در روی صحنه تاتر ببیند.این خواننده جوان که چندین سال است به صورت حرفه ای در حیطه موسیقی فعالیت می کند برای اولین بار با رضا مولایی در جدید ترین اثر نمایشی گروه تئاتر «نقشینه » به نام «درخت بلوط» همبازی شد.

کاوه آفاق که پیش از این تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را هم داشت توانست با بازی خود در سالن یک تماشا خانه ایرانشهر مورد استقبال عده زیادی از تماشاچیان قرار بگیرد.

در این نمایش هفتاد دقیقه‌ای، رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت حضور داشت و بازیگر مهمان در واقع ستاره نمایش‌ بود.کاوه آفاق با این حال که تا کنون روی صحنه تئاتر نرفته بود ونمایشنامه را هم نخوانده بود پس ازاجرا با تشویق و استقبال بی نظیرطرفدارنش در سالن تماشا خانه رو به رو شد آن هم در حالی که همه حضار ترانه «شال» او رابا صدای بلند می خواندند.

تاکنون هنرمندانی نظیر پانته‌آ بهرام، باران کوثری، بهنوش طباطبایی، لیلی رشیدی، فلامک جنیدی، کیومرث پور احمد، محمدرضا هدایتی، بهرام عظیمی، رحمت امینی,علی اوجی و آرد آریا.. به تماشای «درخت بلوط» نشستند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

motmaenan bazie khubi dashtan...mese hamishe...faghat kash yekam zudtar khabaro began ke tarafdara betunan beran:(
yekam zudtar etela midadan...tabrik migam beheshun

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال از کاوه آفاق در تائتر «درخت بلوط» | موسیقی ما