برنامه یاد بعضی نفرات
 
«کاوه آفاق» روی صحنه می‌رود
درکنار بزرگان تئاتر و سینما؛
«کاوه آفاق» روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - محسن هردان: کاوه آفاق خواننده موسیقی پاپ-راک کشورمان که تنها با انتشار چند قطعه ی زیبا و خاص نامش بر سر زبانها افتاد و طرفداران بی شماری پیدا کرد، روز یکشنبه 10 دی ماه در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر واقع در خانه هنرمندان ایران، برای نخستین بار به روی صحنه می رود.

  • موسیقی یا تئاتر؛ مسئله این است!
شاید همه فکر کنند اولین اجرای صحنه ای این خواننده در فضای موسیقی باشد. ولی بر خلاف انتظارها، «کاوه آفاق» نخستین بار در سمت بازیگر تئاتر به روی صحنه می رود.

نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر نقشینه که از چهارشنبه 8 آذرماه با حضور هنرمندان نامی تئاتر، سینما و تلویزیون کار خود را در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، اجراهای خود را از یکشنبه 26 آذرماه با حضور هنرمندانی چون خسرو شهراز، مسعود کرامتی، رضا حداد، نادر فلاح، کوروش سلیمانی، بابک حمیدیان و علی سلیمانی ادامه داده و روز یکشنبه 10 دی ماه این نمایش با بازیگری کاوه آفاق اجرا می شود.

  • بازی کاوه آفاق در کنار بزرگان تئاتر، سینما و تلویزیون
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، در این نمایش 70 دقیقه ای که نوشته ی «تیم کرواچ» است، «رضا مولایی» به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می پردازد و از روز یکشنبه 26 آذرماه سال جاری به ترتیب علی سلیمانی، نادر فلاح، خسرو شهراز، رضا حداد، کوروش سلیمانی و مسعود کرامتی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است، تا کنون هنرمندانی همچون اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، برزو ارجمند، سروش صحت، مهدی پاکدل، رامین سیار دشتی، حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی و کامبیز دیرباز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند و حضور پیمان معادی، سیامک انصاری، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی نیز در این نمایش قطعی شده است.

به زودی گزارشی مفصل از اجرای کاوه آفاق در این تئاتر و گفتگویی ویژه با این هنرمند را می توانید در سایت «موسیقی ما» ملاحظه فرمایید.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در تماس باشند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

خبر خوبی بود
کارای کاوه آفاق و گروهش The Ways در ایران بهترین کارای راک هستن بدون شک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

خیلی کارشون بیسته !!!!
اوی وللللللللللللللللللل !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

چرا کسی تو ایران تو یک کاری هنری موفق میشه فکر میکنه تو بقیه رشته ها هم موفقه؟؟؟؟

کاوه آفاق یکی از ""خواننده ""های مورد علاقه منه ولی اون خوانندست نه بازیگر تاتر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کاوه آفاق» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما