برنامه یاد بعضی نفرات
 
بابک صحرایی و مانی رهنما آلبومی مستقل منتشر می‌کنند
قسمت‌هایی از یکی از ترانه‌های این آلبوم به نام «بودای مرده» را اینجا بخوانید
بابک صحرایی و مانی رهنما آلبومی مستقل منتشر می‌کنند
موسیقی ما- لی لا رضایی: مانی رهنما و بابک صحرایی که در طی سال‌های اخیر همکاری‌های بسیاری با یکدیگر داشته‌اند، به تازگی تولید یک آلبوم مشترک را آغاز کرده‌اند. آلبومی که تمام ترانه‌هایش سروده بابک صحرایی است.

به گزارش موسیقی ما بابک صحرایی که از ابتدای فعالیت حرفه‌ای خود تا کنون در کنار مانی رهنما حضور پر رنگی داشته، همکاری دوباره‌ای را در جایگاه ترانه سرا با این خواننده توانا و خوش صدا آغاز کرده است.

وی که تمامی ترانه‌های این آلبوم جدید مانی رهنما را سروده است درباره آن اظهار داشت: این آلبوم با تمامی آلبوم‌های مشترکی که تا کنون از من و مانی منتشر شده، متفاوت است و در واقع شما چهره جدید و متفاوت تری از ما را در آن خواهید دید.

بابک صحرایی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام سعی ما بر این است تا این آلبوم را در اسرع وقت یعنی تا پایان امسال منتشر کرده و به دست علاقه مندان برسانیم. مانی رهنما از مدت‌ها پیش تصمیم به تولید آلبومی داشت که تمام ترانه‌هایش سروده من باشد و با توجه به اینکه در این سال‌ها همکاری‌های موفقی با هم داشته‌ایم به تازگی تولید این آلبوم مشترک را آغاز کرده‌ایم.

در آلبوم جدید مانی رهنما و بابک صحرایی آثاری از بزرگان موسیقی همچون بابک بیات، ناصر چشم آذر و تورج شعبانخانی به اجرا خواهد رسید. تعدادی از آهنگسازهای برجسته و جوان موسیقی نیز در این آلبوم حضور دارند که از آن جمله می‌شود به نیکان، رضا تاجبخش، فرزین قره گوزلو، بهنام رهنما و محمد رضا رهنما اشاره کرد.

بابک صحرایی در خصوص تفاوتهای این آلبوم با دیگر آلبومهای مشترک خود با مانی رهنما تاکید کرد: من و مانی با حفظ استایل، سبک و امضای خود در این آلبوم حضور متفاوت خواهیم داشت و قطعات این مجموعه از حیث ترانه، موسیقی و خوانندگی تفاوتهایی با دیگر آثار ما خواهند داشت.

طی ۱۰ سال گذشته مانی رهنما بیشترین همکاری را با بابک صحرایی به عنوان ترانه سرا داشته است که از آن جمله می‌شود به قطعاتی همچون نازلی، قاب عکس، کجا به خنده می‌رسیم، تحملم کن، یه پیانو یه گل سرخ، یاد تو، فردا که شد، خونه، نگاهت می‌کنم و... اشاره کرد.

  • قسمت‌هایی از یکی از ترانه‌های این آلبوم به نام بودای مرده را در زیر می‌خوانیم:
ماه تلخ و استکانی نیمه خورده
شعلهٔ آغوش یک بودای مرده
بستری امن و یه توفان مقدس
وحشت از نوری که تو چشمای آینه س
طرحی از تو پشت ابر عود و سیگار
نقشی از من تو نگاه خشک دیوار
ترجمه م کن تا سپیده تا ستاره
این طلوع ما که پایانی نداره
بغض چشمای منو باور نداری
ترجمه م کن تحت لفظ بیقراری
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

وای چه شود. از همین حالا واسه شنیدن این آلبوم لحظه شماری میکنم.
مانی رهنما واسه من اسطوره هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بهترین های موسیقی کنار هم قرار گرفتند

صدای فوق العاده مانی رهنما

ترانه های بی نظیر بابک صحرایی

موسیقی بابک بیات و ناصر چشم آذر و تورج شعبانی

اینطور که مشخصه مدیریت آلبوم با بابک صحرایی است.بابک صحرایی تو این چند سال گذشته با هر خواننده ای کار کرده سطح کار اون خواننده رو بالا برده و به موفقیتش کمک کرده. از بچه های البرز و هیاهو تا توهم و فردا تو راهه.

نیکان و رضا تاجبخش و فرزین قره گوزلو هم که عالی هستند.تازگیا خوندم که فرزین قره گوزلو مشغول ساختن موسیقی متن یه فیلم خارجی است.حتما سطح موسیقی بالایی داره که بعد از محاکمه در خیابان مسعود کیمیایی حالا داره توی یک فیلم خارجی هم موسیقی می سازه.

ما که بی صبرانه منتظر شنیدن این آلبوم هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک صحرایی و مانی رهنما آلبومی مستقل منتشر می‌کنند | موسیقی ما