برنامه یاد بعضی نفرات
 
«موسیقی ما» چهار ساله شد ...
ویدئویی با حضور بیش از ۵۰ تن از چهره‌های سر‌شناس موسیقی به مناسبت سالگرد سایت
«موسیقی ما» چهار ساله شد ...
موسیقی ما – بیست و پنجم مهر ماه سایت «موسیقی ما» وارد چهارمین سال فعالیت‌اش شد، در شرایطی که دیگر فعالیت و تداوم یک رسانه مستقل آن هم بدون حمایت هیچ نهاد وپشتوانه‌ای میسر نیست. موانع فراوانی که آن هم بر کسی پوشیده نیست به مدد پشتوانه‌ای سترگ چون لطف شما مخاطبین گرامی برطرف و اعتماد هنرمندان به انگیزه‌ای قوی‌تر برای تلاش هر چه بیشتر دست اندرکاران این سایت تبدیل شد.

بیان اتفاق‌ها و ماجراهای سخت دوران کاری شاید دیگر به پدیده‌ای تکراری و خسته کننده در عالم رسانه‌ای به هنگام تولد یا سالگرد تبدیل شده باشد. از این رو با امیدواری به درک متقابل، از شرح شرحه شرحهٔ این ناملایمات می‌گذریم که شاید به حساب منت گذاشته نشود و نیک می‌دانیم که شما هم کاستی‌ها را بر اطلاع از وجود این سختی‌ها در عرصه موسیقی می‌گذارید. همین قدر بگوییم به مناسبت تولد این رسانه تلاش کرده‌ایم هدیه‌ای در خور شان شما در توانمان تدارک ببینیم که همانا صاحبان اصلی این سایت شما هستید. آنچه در تلاش پیشکش‌اش به شما هستیم تدارک بخشهای جدید با امکانات بهتر در سایت است. ایرادهایی که در این دوران به آن اذعان داشتید سعی شده به خواست شما نزدیک شود و امیدواریم با رونمایی از آن رضایت هر چه بیشتر شما را جلب و فضای مناسب تری هم برای هنرمندان عزیزمان فراهم آوریم.

ایده‌ها و برنامه‌های مختلفی برای سالگرد سایت داشتیم و بعضی تا مرحله عملی شدن هم پیش رفتند وبعضی به‌‌ همان دلایل نا‌گفتنی پس رفتند. در آخرین لحظه یک پیشنهاد یک خطی، افسوس اجرایی نشدن یک جشن با حضور هنرمندان و مخاطبین را به فراموشی سپرد: «چهره‌های موسیقی با گوشی تلفن همراه‌شان از خودشان تصویر بگیرند و در کمتر از یک دقیقه، نظراتشان را درباره سایت و نقاط ضعف و قدرت‌اش بگویند.»

ایده‌ای که در نگاه اول بسیار سخت و زمان بر به نظر می‌رسید ولی به محض قطعی شدن، رفته رفته در بین اهالی موسیقی جا باز کرد و با توجه به لطفی که به مخاطبینشان داشتند ویدئو‌ها را برای سایت فرستادند تا مجموعه‌ای که در حال حاضر تهیه شده، پر ستاره‌ترین مجموعه‌ای باشد که تاکنون در فضای موسیقی اتفاق افتاده و منتشر شده است. روند استقبال از این طرح باعث دلگرمی تحریریه و مجموعه سایت «موسیقی ما» شد تا آن‌ها هم با انرژی بیشتری پیگیرشوند و حاصل‌اش ویدئویی است که در اختیارتان است.

در آینده همه سعی و تلاشمان بر این است که چنین طرح‌ها و ایده‌هایی را در فضایی مخاطب پسند‌تر و جدی‌تر نیز عملی کنیم و اگر شرایط فراهم شد، سال آینده این ایده را در بین مخاطبان سایت اجرایی کنیم تا از این طریق بیشتر و بهتر انتقاد‌ها و پیشنهادهای آن‌ها را در مسائل جاری و تصمیم گیری‌های کلان سایت لحاظ نموده باشیم.

توضیحی که درباره این ویدئو لازم به نظر می‌رسد این است که با توجه به زمان اندکی که برای به سرانجام رساندن این پروژه داشتیم سعی کردیم با تعدادی از هنرمندان ارتباط برقرار کرده و با آنها درخواست خود را مطرح کنیم مسلما امکان ویدئو گرفتن از همه وجود ندارد بعضی ها ایران نبودند و یا به دلایل شخصی نخواسته‌اند که حضور داشته باشند و یا معذوریت‌هایی داشتند که نتوانستند. در واقع هیچ تقسیم بندی یا انتخابی از سوی مجموعه سایت موسیقی ما در این باره صورت نگرفته است. جا دارد اینجا از همه هنرمندان و ستاره های موسیقی کشورمان که ما را در تهیه این فیلم یاری کردند کمال سپاسگذاری را داشته باشیم.

با این توضیحات، همه کاربران سایت را برای دیدن این مجموعه دعوت می‌کنیم و امیدواریم حاصل زحمت گروهی بچه‌های تحریریه در سالگرد تاسیس سایت مورد رضایت همه قرار بگیرد.

گفتنی ست نسخه بلند‌تر و کامل‌تر این ویدئو که صحبت‌های کامل هنرمندان موسیقی در آن به صورت یک ویدئوی جدا تهیه شده نیز در صفحه اصلی قابل دانلود است.

این ویدئوها حاصل خوش ذوقی دوست و همکار هنرمندانمان امیر حسین درفشه است که همه بچه های سایت سپاسگذارش هستیم.

در پایان این نکته را ذکر کنیم که همزمان با ورود به پنجمین سال فعالیت «موسیقی ما»، با هدف احترام به مخاطب و جلب رضایت او، تغییرات جدیدی در سایت اعمال نموده ایم که به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.

• نرم افزار سایت طی روزهای آینده با تغییراتی اساسی مواجه شده و یک سیستم کاملاً اختصاصی و پیشرفته جایگزین نسخه ی فعلی سایت خواهد شد. همزمان با این تغییر، 10 سرویس جدید سایت نیز رونمایی می گردد. همچنین سه «زیر سایت» به مجموعه ی «موسیقی ما» اضافه می شود که هر یک دارای قابلیت هایی هستند و استفاده ی مخاطبین محترم از امکانات سایت را تسهیل می نمایند.

با توجه به اینکه نظرسنجی های سایت «موسیقی ما» و مخصوصاً بخش رأی دهی به آلبومها، همواره در کانون توجهات بوده و دقت و حساسیت ویژه ای روی آن وجود دارد، در نظر داریم جهت افزایش اعتبار رأی ها با عضوگیری و تغییرات اساسی دیگر، این مهم را محقق کنیم.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، سورپرایزهای دیگری نیز در راه است و در نظر داریم همانگونه که در زمینه اطلاع رسانی یکه تاز بوده ایم، با ارتقای فنی و کیفی سایت موجبات رضایت خاطر مخاطبین محترم که بزرگترین سرمایه های ما هستند را فراهم نماییم. در این راستا، بهره مندی از دیدگاه های یکایک شما عزیزان را افتخاری برای خود می دانیم. یقین داشته باشید تک تک نظرات شما مورد توجه قرار گرفته و با دل و جان بررسی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام

چرا از ایرج دعوت نشده؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

موسیقی ما تولدت مبارک.
واقعا اقدامات این سایت بزرگ باعث متحد شدن هنرمندان موسیقی
و نزدیکترشدن اونها به مخاطبان شده.
امیدوارم همه باهم کمک کنیم که موسیقیمون روز به روز پیشرفت کنه
اگه هم مطلبی در این رسانه نوشته میشه از سر دلسوزی و واسه
بهترشدن اوضاع باشه نه اینکه قصد تخریب و بازی با آبروی کسی رو
داشته باشیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

فعالیت در عرصه مجازی مبتنی بر موسیقی همیشه دشوار بوده چه بسا سایت خبری تحلیلی همواره دلخوری ها و دغدغه هایی پیش روی فعالان آن عرصه می گذارد که فقط با همت و پشتکار و صبوری میتوان بر آن فایق شد. به نوبه خودم به عنوان فقط یک بازدید کننده و پیگیر کننده سایت خوبتون به همه عوامل سایت پیدایش گروهتون در سالهای نه چندان دور تبریک میگم و امیدوار به تداوم همکاری بین افراد گروه و فعالیت گسترده تر در موزیک ایران زمین هستم و آرزومند آرزوهای خوبتون هستم موفق و سربلند باشید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

با توجه به اینکه استفاده از گوشی های هوشمند رو به ازدیاده مخصوصا تو نسل جوون ، خوب میشه که نسخه آندروید و آیفون سایت رو راه اندازی کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بچه ها متشکریم بچه ها متشکریم......

دمتون گرم همگی خسته نباشید کارتون عالیه بچه ها مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

امیدوارم از این به بعد عدالت رو بیشتر رعایت کنید و از هنرمندان خاصی حمایت و جانبداری نکنید. از طرف فنس حنجره طلایی موسیقی ایران علی اصحابی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

من یک نوجوان هستم و شنونده ی بسیار جدی مو سیقی هستم .مخصوصا موسیقی داخلی.دوست دارم همیشه اولین نفری باشم در خانواده ام که اخبار دست اول موسیقی را میداند وسایت شما این امکان را به من میدهد. اولین باری است که در این سایت نظر میدهم .چون دوست دارم بدونید که از هر نظر بهترین هستید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سالگرد تاسیس موسیقی مارو تبریک می گم ...امیدوارم دوستانی که برای این سایت زحمت می کشن ..همیشه سلامت و موفق باشن ...ممنونم بابت زحماتتون ...خسته نباشید ...:)))
....................هوادار نیما وارسته ...................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

نبریک میگم. موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

موسیقی ما سالی پر از موفقیت برات آرزو می کنم و به تیم خوبتون خسته نباشید میگم :)
انتقاد من اینه که موسیقی ما شدیدا به یک ری‌دیزاین احتایج داره و باید طرح های جدیدش به صورت رسپانسیو ارائه بده.
یه گریز هم بزنیم به آقای ریاحی پور که گفت تولد 6 سالگی :)
موسیقی ما تایید کن، عمو سانسور چی نشو !:))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

موسیقی ما تبریک میگم
محسن یگانه دوستت داریم
خوشحالم که محسن و گروه محسن یگانه هم تو این ویدئو شذرکت داشتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بهترین و بروز ترین سایت موسیقی...

به نظر من چنین سایتی لیاقت شبکه تلوزیونی شدن رو داره...

یک پیشنهاد کوچولو:

اگه میشه هر ماه با انتخاب و رای مخاطبین سایت از خواننده،نوازنده

،تنظیم کننده،اهنگ ساز،شاعر،تهیه کننده،و غیره ها یک مصاحبه

ویدیویی با داشتن یک اجرای زنده کوچیکی که هنرمند داشته باشه

تهیه کنند خیییلی سایت زیباتر و جذاب تر میشه...

موسیقی مایی ها دوستون داریم...

فرزاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

هرچند مازیار فلاحی در این جمع هنرمندان نبود
امیدواریم که همچنان پایدار باشی موسیقی ما
●●▬ஜ۩۞۩ஜ هواداران مازیار فلاحی ஜ۩۞۩ஜ▬●●

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

be modiran va dustdaran tabri migaaaaaaaaaaaam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

تبریک میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام ؛

راه با دلهره آغاز می شود با امید پیش می رود با تلاش به سر انجام

می رسد و ادامه میابد اگر نیتت ماندنی باشد تا یادگاری شود در ذهن

خاطره هایی که بعد از تو به دنبالت می آیند...

پس گرچه خسته ای اما هنوز هم از بودنت لذت می بری و می بریم.

موسیقی ما همیشه بهترین سایت موسیقی " ما " باش . تولدت مبارک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سایت موسیقی ما تولد تولد تولدت مباااارک
الهی صد ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی

مرسی بابت هنرمندایی که انتخاب کردید عالی بودن

بهنااااام عزیزم ماهم دوستت داریم خییییلی زیاد همیشه هوادارت میمونیم

بازم تبریک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام سه سالی میشه این سایت رو میشناسم با وجود اینکه در این چند ساله سایت های موسیقی زیادی بوجود اومدن اما دل کندن از سایت موسیقی ما دشواره
جزو علاقه مندی های من دیدن این سایت هست.

تبریک میگم چهار سالگی سایت خوب موسیقی ما و یه خسته نباشیه جانانه هم عرض میکنم خدمت تمامی تیم این سایت امیدوارم در سال آتی موسیقی ما رو قدرتمندتر از همیشه ببینیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

به امید 40 سالگی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

تولد چهار سالگیت مبارک انشالله صد و بیست ساله شید این روز رو به شما وهمه ی همکاراتون واهالی موسیقی و همینطور طرفداراتون تبریک میگم همیشه موفق و پیروز باشید واقا بهترین وبروز ترین سایت هستید دستتون درد نکنه و خسته نباشید خدا یارتون باشه دوستان ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

پایدار باشید
سپاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

مرسی از سایت موزیک ما.. خیلی خوب بود... سالگرد سایت مبارک.... خیلی خسته نباشید...
بــــــــهنام صفوی عزیــــــــــــــــــــــز دوست داریم خیلی...
مرسی از انتخاب هنرمنداتون....
بهنام جان من از طرف همه طرفدارات بهت میگم خسته نباشی... اقای خوش اخلاق.... موفق باشی... ایشالا کنسرت بعدی میبینیمت...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

تولد موسیقی ما مبارک!عالشقتم موسیقی ما!
این کلیپم خیلی باحال بود مخصوصا صحبت های رضا یزدانی عزیز!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سالگرد سایت مبارک.... خیلی خسته نباشید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سالگرد سایت مبارک باشه به امید موفقیت های بیشتر.
خیلی خوشحالیم که سالگرد سایت با انتشار آلبوم سیروان عزیز تو یه زمان بود.ممنونیم از سایت موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

واای
موسیقی ما ،من نه میتونم کلیپو ببینم نه دانلودش کنم.تو رو خدا یه کاری بکنید....:/

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام.منم به نوبه خودم تبریک عرض میکنم.خود من به شخصه خیلی از طرف شما حمایت شدم.بر خلاف خیلی از سایت ها و مجلات شما شعار ندادین و واقعا حمایت کردین.حمایت به موقع و انتقاد بجا.سپاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

تولدت مبارکـــــــ موزیـــــــــک مــــــا
قطره ای از دریای عاشقان ""محسن یگانه""

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام
بدون استاد ایرج هیچ محفلی صفا نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام عاشق سابتتونم امیدوارم صد که نه هزار ساله شید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «موسیقی ما» چهار ساله شد ... | موسیقی ما