برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالن کنسرت محل رقص نیست
مانی رهنما در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
سالن کنسرت محل رقص نیست
موسیقی ما-لی لا رضایی: مانی رهنما گفت: من و کسانی مثل من کارفرهنگی می‌کنیم و توقع داریم وقتی کسی به دیدن کنسرت ما می‌آید نیز آدم فرهنگی باشد تا در محیط فرهنگی کار غیرفرهنگی نکند.

خواننده آلبوم «من و تو» در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن بیان این مطلب گفت: بین موزیسین‌ها و مردمی که مخاطبان اصلی موسیقی هستند فاصله بسیاری وجود دارد و دره عمیقی هست که اجازه نمی‌دهد صدای ما به گوش آن‌ها برسد. جالب است که در این شرایط به محصولی همچون پفک نمکی اجازه تبلیغ می‌دهند و این شرکت‌ها می‌توانند بر روی هر بیلبوردی در سطح شهر تبلیغ داشته باشند اما محصولات فرهنگی که موسیقی یکی از آنهاست اجازه تبلیغ کردن ندارند.

وی افزود: موسیقی خیلی مظلوم واقع شده است. در صنعتی مثل سینما در ایران اتفاقات بسیار خوبی افتاد تا این هنر جایگاه خوبی نزد مردم پیدا کند و موقعیت خود را دریابد این در حالی است که در عرصه موسیقی ما هنوز هم مشکل داریم و مردم هنوز هم موسیقی را آنطور که باید، جدی نگرفته‌اند.

رهنما خاطر نشان کرد: من بار‌ها گفته‌ام کما اینکه در تلویزیون هم که مصاحبه داشتم از مردم خواهش کردم که سالن کنسرت را با اماکن تفریحی اشتباه نگیرند. چرا که سالن موسیقی جایی برای اجرای موسیقی است نه جایی برای رقص و تفریح و کارهای اینچنینی! در حالی سالنهای موسیقی با اماکن تفریحی اشتباه گرفته می‌شود که مدام از کمبود سالن و عدم برگزاری کنسرت و... گله می‌کنیم.

وی ادامه داد: موسیقی این روز‌ها مانند ماراتونی است که هیچ کس یارای دویدن پا به پای آن را ندارد. امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا بتوانیم در عرصه موسیقی کارهای مفیدی کنیم که این عرصه را رونق بخشد.

این خواننده همچنین درباره فعالیت‌های خود اخباری را در اختیار سایت موسیقی ما قرارداد و در ادامه گفت: دو آلبوم در دست تولید دارم که دوست خوبم اشکان یوسف‌پور تهیه کننده و سرمایه گذار آن است که علی اوجی نیز در تهیه کنندگی یکی از آن‌ها شاید در کنارمان باشد. یکی از این آلبوم‌ها «با خودم می‌رقصم» نام دارد با اشعاری از یغما گلرویی که کاری متفاوت شده است و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد. آلبوم دیگر نیز تمامی کار‌هایش انجام شده و قطعات آن نیز مشخص شده است اما هنوز عنوانی برای آن انتخاب نکرده‌ام.

وی همچنین اضافه کرد: طبق قرار دادی که با بابک صحرایی داشتم ما باید تا پایان سال آلبومی منتشر کنیم که در حال حاضر بابک مشغول کار بر روی این پروژه است که تمامی قطعات آن جدید است و قبل از این دو آلبوم روانه بازار موسیقی خواهد شد. ضمن اینکه سورپرایزهایی داریم که از جمله آن‌ها استفاده از آهنگسازان بزرگی همچون بابک بیات است. درباره دیگر سورپرایز‌ها به موقع اخبار را اعلام خواهم کرد. این آلبوم امسال وارد بازار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

معنای یقه فرهنگی اینه ولی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

جناب مانی رهنما! خواننده ی خوب و با اخلاق کشور!

در کشور ما کار فرهنگی به ارائه ی کارهای فاخر و سنگین نیست! کار فرهنگی شامل این مسائل هم می شود. شما دیگه باید خوب بدونید که در کشور ما و در همه ی کشور های دنیا، کنسرت فرصتی برای تخلیه ی انرژی هست. حالا هر کسی سبک خاص خودش را داراست و مسلماً مردمی هم که به کنسرت های خواننده ی محبوبشون میرن به همون دلیل میرن. طوری صحبت می فرمایید انگار جوانان ما خیلی فرصت ها و مکان های زیادی برای تخلیه ی انرژی دارن و نباید توی کنسرت ها شما تخلیه ی انرژی بشن. کنسرتی کنسرت هست که مخاطب لذت ببره و بتونه انرژی خودش رو تخلیه کنه و از لحاظ روحی هم به آرامش برسه.
در ضمن اگر خیلی نگران این هستید که مردم کنسرت های شما رو با سالن رقص اشتباه نگیرند، هیچ آهنگی با ریتم تند نخونید!
به شعور و سلیقه ی مردم احترام بگذارید.هر کسی یک سبکی دوست داره، و میاد کنسرت که لذت ببره و به نوعی تخلیه ی انرژی کنه. فکر نکنم تخلیه انرژی جرم باشه. شما اسمش رو رقص میذارید البته! کار فرهنگی به این حرفا نیست آقای خواننده!

در ضمن اگر سالن کنسرت فقط برای اجرای موسیقی هست، لطفاً خودتون برید اجرا کنید و فیلمبرداری کنید و فیلمش رو بدید بیرون که خدای نکرده کنسرت شما رو با سالن رقص اشتباه نگیرند!!!

دوستان موسیقی ما لطفاً تایید کنید انتقادم رو. بر اساس قوانین نظراتتون هم هست!

NBA
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

سلام آقای رهنما
با نظرت بد جور موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

تایید محمد جان ....دوتا کنسرت فوق العاده در کشورهای خارج رو ببن جناب مانی رهنما کنسرتی مثل گروه کوئین ببین اون کنسرته یا کنسرتهای شما موسیقیشون هم از موسیقی شما فاخرتر و زیباتر هست نمیدونم چرا بعضی هارو جو میگیره... موسیقی ما تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

ممنون که حرف دل ما رو زدید
واقعا بعضیا ارزش کنسرت رو پایین میارن با رقص و کارای جلف
هر چیزی جایی داره
کنسرت که جای این جلف بازیا نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

بیشک مانی اگه به موسیقی برگرده هیچکس توانایی ایستادن مقابل اونو نداره فقط در موزیسین های داخلی اونو میتونم با چاوشی و کوروش یغمایی مقایسه کنم
منتظرآلبوم زیبای جدیدت میمونیم به امید موفقیت روزافزونت
یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

نمی شه در این مورد نظر قطعی داد.کجای دنیا دیدین که مردم با آهنگ های شاد و ریتمیک حتی بزرگترین خواننده ها ساکن بمونن؟؟این چیزا تو ذات ما هست..هر انسانی با محیط اطراف خودشو هماهنگ می کنه..بنابر این وقتی آهنگ های پر انرژی پخش میشه هممون نا خود آگاه یه تکونی به خودمون می دیم..این حتی ریشه علمی هم داره..که فکر کنم بهش می گن پدیده تشدید!!چون فرکانس سلول های بدن ما با مولکول های هوا یکیه وقتی موج صوتی ذرات هوا رو جابه جا کنه و ذرات بلرزن سلول های بدن ما هم می لرزن..مثل وقتی که نا خود آگاه تو سرمای هوا می لرزیم..پس آقای رهنما با احترام فراوان..این چیزا دست خود آدم نیست!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

امیدوارم به "با خودم میرقصم" مجوز داده بشه...
دلتنگ یغماییم...و خسته از ترانه های سری دوزی شده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

واقعا که تایید نکردن بعضی کامنت ها واقعا مغرضانه است...واسه چی کامنت منو تایید نکردین؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

مانی رهنما . . .
از معدود کورسو های امید باقی مانده ی موسیقی پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

انسان های همه ی کشور ها فرق نمیکنه اون کشور مسلمون باشه یا نباشه ,این خصوصیات یک انسانه که با یه اهنگ شاد برقص.حالا وقتی نمیذارن این اتفاق تو سالن ها ی کنسرت بیوفته پس جای بحث کردن هم نداره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

جای سواله که چرا بعضی از نظرات که دقیقا مطابق با مبانی سایتتونه تایید نمیشه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

لطفاً مانی رهنما و کوروش یغمایی بزرگ رو با کسی که حتی اجرای زنده نداشته مقایسه نکنید :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

آی گفتی.درود بر مانی بزرگ.منتظر کارهای فاخرش هستیم.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

کاملا موافقم.حالا بعید می دونم کسی با دست زدن مشکلی داشته باشه.ولی یه سری کارهای دیگه در شان فرهنگ و موسیقی کشور ما نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

من تو بلک لیستم؟ 5.6 دفعه تو یک ماه اخیر نظر گذاشتم هیچکدوم تایید نشده با اینکه هیچ توهین و کل کلی تو کامنتام نبوده.خب قسمت کامنتا رو ببندید ما وقتمون رو تلف نکنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

آفرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

من فکر میکنم منظور مانی اینه که کنسرتو با دیسکو اشتبا ه نگیرید چون در کشور ما همچین اماکنی نیست خیلی از افراد همین که میشنوند کنسرته میانو ودر خواستهای عجیبی از خواننده ها دارند برای خود من پیش اومده هم در کنسرت مانی و هم در کنسرت حامی، از افراد دور وبرم شنیدم که یکی میگفت لب کارونو بخون ویکی میگفت شیش وهشت بخون و...البته تعداد این افراد کمه ولی خوب هستند افرادی که بدون توجه به سبک کار خواننده و فقط چون اسم موسیقی و سازو میشنوند میان کنسرت .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

با نظر اقای رهنما درباره ی کنسرت هایی که برگزار میشه صد درصد موافقم . کاملا حرف منطقی و متین است . من به عنوان کسی که رشته ی امور فرهنگی این کشور تحصیلات خود را به پایان رساندم حق را به اقای رهنما میدهم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

حرفای خوبی زده اما اونجا که گفته سالن موسیقی محل رقص نیست و اینا یکم غیر قابل درکه.موسیقی هم لحظات شاد داره هم لحظات احساسی .غمگین و موسیقی سنگین .وقتی تو سالن نشستی و یه موسیقیه احساسی پخش میشه همونطور که تورو میبره تو فضاش و آرومت میکنه.یه موسیقی شاد هم آدم و به وجد میاره.این جوری که گفته ،انگار موسیقی فقط کارای فاخر سنگین و غمیگینه اما واقعا اینطور نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

آقای فرهنگی پس رقص هنر نیست . جزو فرهنگ به حساب نمیاد؟عجب.بعد چطور اسم آلبومت با خودم میرقصم گذاشتی؟نکنه فرهنگی نیستی خالی بستی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

جدای از حواشی مانی جان بی صبرانه منتظر آلبوم شمای نازنین و حامی هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالن کنسرت محل رقص نیست | موسیقی ما