برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجموعه «ریتم از نگاهی دیگر» منتشر شد
آموزش «دف نوازی» با کتاب و سی دی
مجموعه «ریتم از نگاهی دیگر» منتشر شد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: مجموعه «ریتم از نگاهی دیگر» که نگاهی جامع و کار‌شناسانه به «دف نوازی» در ایران دارد به تالیف «محمد طریقت» و صدای «فاضل جمشیدی» منتشر شد.

این مجموعه شامل کتاب و سی دی می‌باشد که در آن به صورت جامع و علمی به ساز دف و مهارت‌های دف نوازی پرداخته شده است. در مقدمه کتاب این مجموعه آمده: «یکی از ادهاف اصلی در تدوین این مجلد آن بوده است که هنرجو بتواند هر ریتم دلخواهی را با نوشتن ثبت کند. بنابر این در پایان هر درس از هنرجو خواسته شده است که بر اساس میزان نمای داده شده ریتمی را بنویسد. با این تمرین هنرجو توان خود را در نوشتن ارتقا می‌دهد تا هر‌گاه ریتمی به ذهنش خطور کرد آن را به سهولت ثبت کند.»

محمد طریقت پس از سال‌ها تلاش در زمینهٔ موسیقی به عنوان مدرس در فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرای سنائی واقع در جزیرهٔ کیش، آموزشگاه موسیقی رودکی، آموزشگاه موسیقی طریقت و آموزشگاه موسیقی علی طریقت فعالیت کرده که حاصل آن تعلیم شاگردانی است که اکنون خود از هنرمندان بنام در زمینهٔ موسیقی و هر کدام در آموزشگاه‌های موسیقی معتبر مشغول به تدریس هستند. وی تاکنون اجراهای بسیاری را به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده در داخل و خارج از کشور همراه با برادران و دوستان خود تحت نام گروه طریقت داشته‌اند. از آثار وی می‌توان به تالیف کتاب‌های «از خانقاه تا تصنیف»، ریتم از نگاهی دیگر (سه جلد) «و آلبوم‌های» جام الست «،» شور سرمستان «،» سرآغاز «،» طلسم «و... اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه «ریتم از نگاهی دیگر» منتشر شد | موسیقی ما