برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پالت در برج آزادی اجرا شد
عکس هایی از این اجرا را اینجا ببینید
کنسرت پالت در برج آزادی اجرا شد
موسیقی ما - کنسرت گروه پالت به سرپرستی "روزبه اسفندار مز" و خوانندگی "امید نعمتی" از 17 تا 19 آبان در دو سئانس 19 و 21:30 در سالن اصلی برج آزادی اجرا شد.

داریوش آذر (کنترباس)، روزبه اسفندار مز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، حسام الدین محمدیان پور (سازهای کوبه ای، آکاردئون و فلوت) و امید نعمتی (خواننده) اعضای اصلی این گروه را تشکیل می دادند؛ مهدی ساکی (خواننده و نوازنده گیتار)، میثم شیخی (خواننده) و شقایق صادقیان (فلوت) به عنوان هنرمندان مهمان در این اجرا گروه پالت را همراهی کردند.

در قسمت اول این کنسرت قطعات "شوفی"، "یادگار دوست"، "خسرو و شیرین"، "شباهنگام"، "آقای بنفش"، "باز باران" و "مثلث" و در قسمت دوم قطعات "قاصدک"، "آنا"، "سِوگیلیم"، "والس شماره یک"، "آفتاب می شود"، "درس علوم" و "هزار تا قصه اجرا" و در این میان قطعه یادگار دوست به خاطره حکیمی (نویسنده داستان کودک) تقدیم شد.

گفتنی است در طول سه شب اجرای این کنسرت که با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، هنرمندانی چون سروش صحت، صابر ابر، هومن سیدی، رخشان بنی اعتماد، نوید مهر زاده، حبیب رضایی و کمال تبریزی به تماشای آن نشستند.

کنسرت گروه پالت در ادامه سیاست های برج آزادی برای حمایت از گروه های جوان از 17 تا 19 آبان در دو سئانس 19 و 21:30 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت پالت در برج آزادی اجرا شد | موسیقی ما